جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

احساسات

446

بازدید

هنگامی که من در ورزش موفّق و پیروز می شوم احساس شادی و شعف میکند. و همچنین نیز وقتی که در درسی موفّق می شوم یا نمره‌ی خوبی می‌گیرم و مورد تشویق پدر و مادر و مربیان قرار می‌گیرم احساس شادی میکنم.
بعضی چیزها هم مرا ناراحت می‌کند مانند گرفتن نمره‌ی بد، مرگ یکی از اقوام یا دوری از خانواده و یا رنجاندن آنها باعث دلتنگی و ناراحتی من می‌شود و این احساسات مرا آزار می‌دهد. در روزهای تولّدم وقتی که پدر و مادر یا مادربزرگ و پدربزرگم برای من کادویی تهیّه می‌کنند خوشحال می‌شوم. زیرا به فکر من هستند و این احساس را دوست دارم.
 
اهداف و برنامه های زندگی
هر کسی در زندگیش هدفی دارد و من هم هدفهای خاصّ خودم را دارم که مهمترین آنها ادامه‌ی تحصیل،‌ سعادت‌مند بودن و رسیدن به آرزوهایم است و برای رسیدن به آنها تلاش بسیار می‌کند مثلاً :‌ برای راضی کردن والدین به آنها محبّت می‌کند. همچنین برای ادامه تحصیلم تمام تلاش خود را برای درس خواندن می‌کند.
برای رسیدن به اهداف تنها امکانات ملاک نیست چون بسیاری از افراد رفاهی خوبی دارند ولی اراده ندارند پس برای رسیدن به اهداف باید اراده نیز داشته باشید.
بعضی از هدفها را نمی توان به هدفهای کوتاه تر و موثرتری تقسیم کرد بعنوان مثال:‌ تحصیل علم و دانش بسیار گسترده است و اگر انسان تا آخر عمر در فراگیری علم و دانش باشد باز هم به تمام علمها دست پیدا نخواهد کرد.
 
تفریحات و سرگرمی ها
تفریح مورد علاقه من بازی  کردن در موارد ورزشی مانند:‌ بدمینتون و فوتبال است. همچنین دارای سرگرمی‌هایی هم هستم که مطالعه کتابهای داستانی و بازیهای کامپیوتری مورد علاقه‌ی من است.
هر کسی دارای تفریحات و سرگرمی‌هایی است که خیلی به آنها علاقه دارد ولی در بعضی مواقع دسترسی به آنها ندارد ولی من به تفریحات و سرگرمی‌های مورد علاقه‌ی خودم دسترسی دارم. مثلاً :‌ می توانم به پارک بروم و در آنجا بدمینتون یا فوتبال بازی کنم همچنین می‌توانم با خریدن بازیهای کامپیوتری به تفریحات مورد علاقه خودم برسم.
 
توانایی ها
من دارای توانایی های زیادی هستم که بعضی از آنها مهمتر از بقیه است ولی مهمترین توانایی من درست کردن کاردستی  و به این دلیل برای من مهمترین توانایی است زیرا می‌توانم در فعّالیتهای کلاس و درسی و گروهی موفّق باشم همچنین می‌توانم به کمک این توانایی در آینده کارهای مفیدی را انجام دهم و در آنها موفّق باشم.
 
ضعف
من داری ضعفهایی هستم مانند ضعف در ریاضی و همچنین ضعف در انجام کارهای شخصیم که این موارد می‌توانند برای من مشکل ساز هم شود مثلاً در مواردی که تنها هستم. برای برطرف کردن این ضعفها باید با اراده باشم. همچنین می‌توانم برای برطرف ساختن آنها از بزرگتر ها،‌ پدر و مادر، معلّمان و مدیران کمک بگیرم تا در این ضعفها با شکست روبرو نشوم.
دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    ازدواج هایی که عاقبت خوشی ندارند

    ازدواج هایی که عاقبت خوشی ندارند ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز بسیاری از رابطه‌ها و ازدواج‌ های امروزی به علت برخی ویژگی‌های اخلاقی طرفین و نداشتن شناخت کافی نمی‌تواند موفقیت آمیز باشد.

    بیشتر با وجدان هستید یا روشن فکر؟

    بیشتر با وجدان هستید یا روشن فکر؟ ۲٫۶۷/۵ (۵۳٫۳۳%) ۳ امتیازs شخصیت شما بر هر چیزی، از دوستان‌تان گرفته تا کاندیدی که به او رای می‌دهید تاثیرگذار است؛ اما با این حال خیلی از افراد وقت زیادی را صرف فکر کردن به ویژگی‌های شخصیتی‌شان […]

    شیوه های پاداش به کودکان

    شیوه های پاداش به کودکان ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز قبل از هر چیز باید تعریفی صحیح از پاداش داشته باشیم . قانون اثر در روانشناسی بیان می کند که وقتی به دنبال یک رفتار اتفاق خوشایندی روی می دھد احتمال تکرار شدن آن رفتار […]

    مهم ترین نشانه های تفاهم زوجین

    در مورد عشق از یکدیگر سوال نمی کنند می‌دانید که طرفتان را دوست دارید و او هم دوستتان دارد و هیچ شکی درمورد هیچکدام از اینها در ذهنتان نیست. کاملاً احساس امنیت می‌کنید و از رابطه‌تان خوشحالید. و حتی اگر ذاتاً آدم نگرانی باشید، […]

    نکته هایی برای خواندن صورت اطرافیانتان

    نکته هایی برای خواندن صورت اطرافیانتان ۳٫۳۶/۵ (۶۷٫۲۷%) ۱۱ امتیازs نکته هایی برای خواندن صورت اطرافیانتان/ جهانی بودن حالات صورت و رواج آن در بین انسانهای سراسر جهان نشان می دهند که این حالات در بیولوژی ذاتی ما انسانها ریشه دارند و حاصل میلیونها […]

    اختلال سلوک در کودکان

    اختلال سلوک در کودکان ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۵ امتیازs اختلال سلوک چیست؟ این اختلال وضعیتی است که کودکان و نوجوانان دچار آن می‌شوند. کودکان درگیر این اختلال از آزاررساندن به مردم و انجام‌دادن کارهای ناشایست لذت می‌برند.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi