جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب جمعیت و سیاست در ایران از سلطنت مشروطه تا جمهوری اسلامی

3,036

بازدید

دانلود کتاب جمعیت و سیاست در ایران از سلطنت مشروطه تا جمهوری اسلامی ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۳ امتیازs

دانلود رایگان کتاب جمعیت و سیاست در ایران از سلطنت مشروطه تا جمهوری اسلامی

کتاب جمعیت و سیاست در ایران از دوران سلطنت مشروطه تا جمهوری اسلامی در سال ۲۰۰۳ در مجموعه ” دفتر های موسسه ملی مطالعات جمعیت شناسی فرانسه ” (Les Cahiers de l’INED) به شماره ۱۵۰به زبان فرانسه به همراه پیشگفتاری از “پرفسور فیلیپ فرگ” به چاپ رسیده است. این کتاب بر پایه ی رساله دکترای نگارنده در رشته جمعیت شناسی و علوم اجتماعی تهیه شده که در سال ۱۹۹۹(۱۳۷۸) در مدرسه مطالعات عالی در علو اجتماعی پاریس (EHESS) مورد دفاع قرار داده و باکسب درجه بسیار عالی با تبریکات متوفق الرای هیئت ژوری به تصویب رسیده است. در سال ۲۰۰۴ (۱۳۸۳)، آقای محمد حسن خوشنویس، مدیر دفتر پژوهش های فرهنگی پیشنهاد ترجمه و چاپ کتاب به زبان فارسی را مطرح و کار برگردان کتاب از فرانسه به فارسی را به آقای منوچهر فرهومند واگذار کرد. برگردان کتاب برای مقابله و باز خوانی به نگارنده ارسال شد. پس از این مرحله کتاب برای ویرایش و چاپ برای ناشر به ایران فرستاده شد. این امر تقریبأ همزمان با انتخاب محمود احمدی نژاد به ریاست جمهوری است. پس از گذشت چند ماه، ناشر بدون ارائه استدلال یا توجیهی، اعلام کرد که فعلأ چاپ اثر منتفی است. اکنون پس از گذشت بیش از ۱۰ سال، ظاهرا ناشر بطور کلی از انتشار کتاب صرف نظر کرده است. از آنجا که به نگارنده، علی رغم گذشت زمان و حتی کهنه وقدیمی شدن آمارهای به کارگرفته شده، نگرش و تحلیل های جمعیت و جامعه شناسی آن همچنان به قوت خود باقی است، و به ویژه به لحاظ سیاست اسلامی سازی علوم انسانی و اجتماعی و همچنین تعیین سیاست جدید جمعیتی از سوی جمهوری اسلامی، انتشار این کتاب از نظر نگارنده نه تنها سودمند بلکه ضروری به نظر می رسید….. بررسی های علمی و کارشناسی نشان می دهد که اگر سیاست کنترل جمعیت ادامه پیدا کند ، به تدریج دچار پیری و در نهایت کاهش جمعیت خواهیم شد ، بنابراین مسئولان باید با جدیت در سیاست کنترل جمعیت تجدید نظر کنند و صاحبان رسانه و تریبون از جمله روحانیون در جهت فرهنگ سازی این موضوع اقدام کنند . با این مقدمه ، فصل جدیدی در سیاست جمعیتی کشور آغاز شد .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : ماری لادیه - فولادی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 4.4 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 322
منبع : پارس بوک

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب واکسن تلویزیون

    دانلود کتاب واکسن تلویزیون ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۴ امتیازs خلاصه کتاب در یک صفحه گوش سپردن به تلویزیون ها کاری بیهوده است. ما در منزل ١۴سالی هست که تلویزیون نداریم. بدگویی آنها مسیر زندگی را تغییر خواهد داد. کاری می کنند تا نیمه پر لیوان […]

    دانلود کتاب اقتصاد سیاسی خودمانی

    دانلود کتاب اقتصاد سیاسی خودمانی ۴٫۶۹/۵ (۹۳٫۷۹%) ۲۹ امتیازs اقتصاد سیاسی یک روش مطالعه علمی دربارهٔ پدیده‌های اجتماعی است. این رهیافت بر وجود ارتباط میان مؤلفه‌های سیاسی و اقتصادی در شکل‌دادن به پدیده‌های اجتماعی مبتنی است.

    دانلود کتاب گفته هایی از نلسون ماندلا

    دانلود کتاب گفته هایی از نلسون ماندلا ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۱۱ امتیازs نلسون ماندلا نمادی زنده از عالی ترین ارزش های سازمان ملل متحد است. او در جریان سال های طولانی در زندان اعتقاد تزلزل ناپذیر خود را به عدالت و برابری انسان حفظ کرد.

    دانلود کتاب روشهای غربی تجزیه سوریه

    دانلود کتاب روشهای غربی تجزیه سوریه ۴٫۲۷/۵ (۸۵٫۴۵%) ۱۱ امتیازs فهرست کتاب ” روشهای غربی تجزیه سوریه ” : فصل اول: شناخت سوریه تاریخ جغرافیایی سوریه تاریخ و ساختار سیاسی اجتماعی سوریه

    دانلود کتاب ما و غرب و چند موضوع دیگر

    دانلود کتاب ما و غرب و چند موضوع دیگر ۳٫۵۰/۵ (۷۰٫۰۰%) ۶ امتیازs پس از شدت گیری ارتباط ایرانیان عصر قاجار با اروپا و حضور پیوسته‌ی آن‌ها در سرزمین‌های غرب، به تدریج مهمان ناخوانده‌ای پای در کنار دو فرهنگ پیشین نهاد که با توجه […]

    دانلود کتاب فرهنگ استفاده از فضای مجازی

    دانلود کتاب فرهنگ استفاده از فضای مجازی ۴٫۶۷/۵ (۹۳٫۳۳%) ۳ امتیازs همانطور که جوامع پیشرفته تر شدند و تکنولوژی و شــــبکه های مـجازی به جز لاینفکی از زندگی انسان ها تبدیل شد، انواع جدید تری از روش های ارتباطی روی کار آمدند که متاسفانه […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi