جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب مفاتیح الجنان

1,116,526

بازدید

دانلود کتاب مفاتیح الجنان ۴٫۰۸/۵ (۸۱٫۶۲%) ۴۵۸ امتیازs

 


کتاب مفاتیح الجنان
 

بدلیل فرا رسیدن شب های قدر امکان دانلود این کتاب از اینجا فراهم شد [ التماس دعا ]

دانلود مستقیم کتاب مفاتیج الجنان از اینجا

 

مفاتیح الجنان بصورت کامل

مفاتیح الجنان مجموعه‌ای از دعاها، مناجات، زیارات، اعمال مخصوصه ایام سال و ماه و روزها است که به باور شیعیان از طرف پیامبر اسلام و ائمه شیعیان صادر شده و توسط شیخ عباس قمی جمع آوری و تدوین شده‌است.

این مجموعه، با دقت احاطه‌ای که مولف آن بر آثار اهل بیت و کتب دعا و زیارات داشته، از معتبرترین کتب و ادعیه، گردآوری شده‌است، و در مدت کوتاهی، این کتاب همه‌گیر شده و در تمام منازل، مساجد و اماکن متبرکه شیعیان وجود دارد. مفاتیح الجنان، بعدها ملحقاتی توسط نویسنده به آن اضافه شده‌است. این مجموعه توسط دانشمندان بزرگی، بارها و بارها ترجمه شده است. لکن مشهورترین ترجمه‌ها از استاد الهی قمشه ای و علامه شیخ عباس مصباح زاده می‌باشد. شیخ عباس قمی، ملحقاتی به این کتاب، بعدها اضافه کرده که در بعضی از نسخ مفاتیح، به صورت «ملحقات مفاتیح الجنان» به چشم می‌خورد. این ملحقات، در همان تقسیم بندی، قید شده‌است. بسیاری از این ادعیه و زیارت به کتب معتبر و افراد موثقی چون اقبال (سیدبن طاوس) و مصباح کفعمی ارجاع داده شده‌است.

معمولاً در صفحات اول مفاتیح الجنان ، چند سوره از قرآن و تمام سوره‌های کوچک قرآن می‌باشد. بعد از آن، کتاب، شامل چند قسمت می‌باشد:

  • بخشی در آداب، مقدمات و تعقیبات نمازها و خواص نمازها و سوره
  • اعمال شب و روز و ایام هفته
  • مناجات‌ها (مناجات خمسه عشر امام سجاد) و مناجات علی در مسجد کوفه
  • دعاهای معروف چون سمات، کمیل، جوشن صغیر و کبیر، مکارم اخلاق و…
  • بخش زیارات، که از زیارت رسول خدا شروع و تا زیارت دوازده امام و زیارت انبیاء و امام زادگان و زیارت بعضی از بزرگان را شامل می‌شود
  • اعمال ماه‌های اسلامی (از محرم تا ذیحجه الحرام). اعمال ماه‌های رومی، خورشیدی
  • نمازهای مستحبی که شامل نمازهای چهارده معصوم، نماز لیله الدفن، نمازهای اول ماه، نماز حاجت، نماز فرزند برای آمرزش والدین و…
  • دعاهایی برای حل مشکلات معنوی و مادی
  • آداب عقیقه، استخاره و آداب آن
  • احکام و آداب مربوط به مردگان.

این کتاب در دو نسخه PDF یکی در ۱۳۴۰ صفحه و دیگری ۳۸۴ صفحه ارائه میشود.

همچنین نسخه اندروید کتاب مفاتیح الجان هم در فایل این مجموعه برای علاقه مندانی که میخواهند در موبایل های اندروید از مفاتیح الجنان استفاده نمایند موجود است.

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : شيخ عباس قمي
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 34 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 1724
منبع : https://www.takbook.com

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب دلایل اختلاف و آداب آن

    فهرست مطالب کتاب در یک نگاه : مقدمه یکم : مرحله قبل از وقوع خطا ۱ – جستجو کردن و روشن نمودن ۲ – شناخت صفات نقل کننده ۳ – عرضه کردن این امر بر اصول ۴ – انتظار کشیدن

    دانلود کتاب درآمدی بر ذکر و دعا از دید شمس و مولانا

    دانلود کتاب درآمدی بر ذکر و دعا از دید شمس و مولانا ۳٫۹۸/۵ (۷۹٫۶۸%) ۶۳ امتیازs شمس ‌الدّین محمّد تبریزی و مرید یکرنگ او، مولانا جلال ‌الدّین محمّد مولوی، از زمرۀ عارفان و اولیایی هستند که پس از آنکه در حق‌تعالی فانی گشته و […]

    دانلود کتاب کلیدهای گشایش ثروت در پرتو قرآن

    دانلود کتاب کلیدهای گشایش ثروت در پرتو قرآن ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۸ امتیازs چیزی که تعداد بسیاری از مسلمانان را به خود مشغول نموده است ، طلب رزق و روزی می باشد . تعداد زیادی از آن ها در این گمان هستند که تمسک جستن […]

    دانلود کتاب تفسیر سوره فاتحه

    دانلود کتاب تفسیر سوره فاتحه ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs کتاب تفسیر سوره فاتحه از منظر تجزیه و تحلیل لغات تقدیم علاقمندان می شود .

    دانلود کتاب پروژه خویشتن داری

    دانلود کتاب پروژه خویشتن داری ۲٫۸۶/۵ (۵۷٫۱۴%) ۷ امتیازs بهبود ما درست از همین جایی شروع میشود که هستیم، بهبود با یادگیری آغاز میگردد، اما قرار است چه چیز را یاد بگیریم؟ قرار است خودمان را بشناسیم و در خودشناسی عالی شویم. کمی در […]

    دانلود کتاب صوتی زندگی جاوید یا حیات اخروی

    دانلود کتاب صوتی زندگی جاوید یا حیات اخروی ۴٫۲۱/۵ (۸۴٫۲۹%) ۱۴ امتیازs در کتاب صوتی زندگی جاوید یا حیات اخروی بازخوانی برخی مفاهیم را از نگاه شهید مطهری مرور می کنیم.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi