جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

بهترین آموزشگاه تیزهوشان در شمال شرق تهران را بشناسید!

343

بازدید

بهترین آموزشگاه تیزهوشان در شمال شرق تهران را بشناسید! ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs

بهترین آموزشگاه تیزهوشان در شمال شرق تهران را بشناسید!

یکی از دغدغه‌های به جا و مهم دانش آموزان در انتهای مقطع ابتدایی و متوسطه اول، عوض کردن مدرسه و تحصیل در یک مدرسه جدید است. در این زمان خیلی از دانش آموزان و اولیای آن‌ها به هر دری می‌زنند تا فرزندشان در بهترین مدرسه تحصیل کند تا احتمالا آینده بهتری داشته باشد. برای تحصیل در مدارس برتر معمولا شرط معدل و آزمون ورودی وجود دارد که قبولی در این مدارس را کمی سخت و مشکل می‌کند. در این نوشته قصد داریم به بررسی مدارس برتر و نحوه قبولی در آن‌ها بپردازیم و در پایان بهترین آموزشگاه‌ تیزهوشان در شمال شرق تهران که برای قبولی در آزمون ورودی می‌توانید در آن ثبت نام کنید را با شما به اشتراک بگذاریم؛ جایی نروید و تا انتها همراه ما باشید.

رتبه بندی مدارس برتر!

در حالت کلی می‌توان گفت که مدارس در کشور ما به سه دسته تقسیم می‌شوند. مدارس دولتی، مدارس غیرانتفاعی و مدارس تیزهوشان. مدارس تیزهوشان زیر نظر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان هستند و به همین دلیل اهمیت زیادی برای کیفیت آموزش قائل می‌شوند. به عبارت دیگر می‌توان گفت مدارس تیزهوشان که با نام سمپاد، استعدادهای درخشان، علامه حلی برای پسران و فرزانگان برای دختران شناخته می‌شوند، بهترین مدارس سطح کشور هستند.

مدارس تیزهوشان بهترین اساتید و کادر اجرایی و مدیریت را در اختیار دارند و به دلیل شهریه بسیار مناسبی که در مقایسه با مدارس غیرانتفاعی دارند، بسیاری از والدین ترجیح می‌دهند که فرزندشان در این مدارس تحصیل کنند.

جایگاه بعدی را می‌توان به برخی از مدارس غیرانتفاعی که برای ورود آزمون و شرط معدل دارند، اختصاص داد. سطح آزمون این مدارس معمولا از تیزهوشان پایین‌تر است و دانش آموزانی که موفق به قبولی در تیزهوشان نمی‌شوند، مدارس غیرانتفاعی گزینه مناسبی برایشان است؛ البته به شرطی که با هزینه شهریه این مدارس مشکلی نداشته باشند.

چگونه در آزمون ورودی تیزهوشان و سایر مدارس برتر قبول شویم؟

همانطور که اشاره شد، سطح آزمون ورودی مدارس برتر از جمله تیزهوشان، بالاتر از امتحانات و کتاب و جزوه مدرسه است و اگر شما تنها به خواندن کتاب و جزوه تدریس شده در مدرسه بسنده کنید، شانس کمی برای قبولی دارید. در اینجا بهترین راهکارها که توسط اساتید و مشاورین تیزهوشان بیان شده اند را با هم بررسی می‌کنیم:

۱)آموزش تیزهوشان ششم و نهم

پیش از اینکه هر کاری برای آزمون انجام دهید، ابتدا از منابع و مباحث آزمون مورد نظر آگاهی کامل را پیدا کنید و سپس در جهت آن حرکت کنید. بارها پیش آمده که دانش آموزان با تست کامل بر روی کتاب و تست زنی فراوان پا به جلسه آزمون گذاشته اند و با سوالاتی رو به رو شده اند که تا به حال ندیده بودند! برای مثال آزمون تیزهوشان ششم به هفتم که به ورودی پایه هفتم شهرت دارد، هیچ سوال مستقیمی از مباحث کتاب درسی مطرح نمی‌شود! آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تنها از مباحث هوش و استعداد تحلیلی است که به منظور سنجش سطح علمی، استعداد، هوش، خلاقیت، سرعت العمل و مدیریت زمان دانش آموزان گرفته می‌شود.

در مقابل دانش آموزان پایه نهم به دهم علاوه بر سوالات هوش و استعداد تحلیلی، باید به سوالات استعداد تحصیلی که از دروس علوم، ریاضی، ادبیات و زبان فارسی، مطالعات اجتماعی و قرآن و معارف اسلامی برگزار می‌شود، نیز پاسخ دهند. بنابراین برای دانش آموزان پایه نهم نیز، آموزش تیزهوشان نهم امری ضروری است. برای اطلاع از مباحث و منابع آزمون سایر مدارس نیز باید به پایگاه اطلاع رسانی آن مدارس مراجعه نمایید.

۲)حل تست و آزمون شبیه ساز

با توجه به اینکه تقریبا تمامی آزمون‌های مدارس به صورت تشریحی برگزار می‌شود، دانش آموزان آشنایی زیادی با تست زنی و نحوه مدیریت زمان ندارند. بارها دیده شده است که دانش آموزان با وجود قوی بودن در آزمون تشریحی و کسب نمرات بالا اما در آزمون تستی موفق نبوده اند. برای تقویت مهارت تست زنی، بهترین راه، حل تست و شرکت در آزمون‌های شبیه ساز است. البته باید در نظر داشته باشید که تست‌ها و آزمونی که قصد حل و شرکت در آن را دارید، دارای سوالات استانداردی باشد.

۳)شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون

کلاس‌های زیادی توسط موسسات و آموزشگاه‌ها در قالب آمادگی آزمون ورودی مدارس برتر و تیزهوشان برگزار می‌شود که اگر شما بتوانید یکی از این موسسات با کیفیت و معتبر را انتخاب کنید، نیمی از راه قبولی را طی کرده اید. در ادامه به بررسی معیارهای مهم در هنگام ثبت نام در موسسات آمادگی آزمون پرداخته ایم.

بهترین موسسات و آموزشگاه‌ها چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟

اگر قصد انتخاب یک آموزشگاه و موسسه خوب و با کیفیت برای آمادگی در آزمون تیزهوشان و سایر مدارس برتر را دارید، حتما به نکات زیر توجه نمایید.

  • درصد قبولی سال‌های گذشتهیکی از آمارهایی که می‌توانید هنگام ثبت نام در نظر داشته باشید، درصد قبولی‌های سال‌های اخیر آن موسسه یا آموزشگاه است. البته توجه داشته باشید که گول تبلیغات و بازی با اعداد رو نخورید و حتما کارنامه قبولی دانش آموزان را مشاهده کنید!
  • کیفیت تدریس دبیران و اساتیدبدون شک یکی از مهم‌ترین چیزهایی که هنگام ثبت نام باید در نظر داشته باشید، اساتید و کیفیت آن‌هاست. هر چه اساتید تجربه بیشتری در زمینه آزمون ورودی داشته باشند و قدرت کلام و انتقال خوبی داشته باشند، در مقابل بازدهی دانش آموزان بالا رفته و شانس بیشتری برای قبولی در آزمون ورودی مدارس دلخواه خود، خواهند داشت.
  • امکانات و هزینه:بدیهی است که هر چه امکانات و خدمات بیشتری به شما داده شوند، هزینه نیز افزایش می‌یابد. برخی موسسات تنها کلاس آموزشی دارند که هزینه آن نیز کمتر است اما کمک زیادی به شما نخواهد کرد. حتما در موسسه‌ای ثبت نام کنید که علاوه بر کلاس خدمات دیگری همچون مشاور و پشتیبان تحصیلی، آزمون شبیه‌ساز، کلاس تحلیل آزمون و … نیز در اختیار شما قرار دهند.

معرفی بهترین آموزشگاه تیزهوشان در شمال شرق تهران!

با در نظر گرفتن معیارهای فوق و نظرسنجی‌های صورت گرفته از داوطلبان آزمون تیزهوشان و پذیرفته شدگان این آزمون به این نتیجه رسیدیم که موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت بهترین آموزشگاه تیزهوشان در کشور است. موسسه موفقیت واقع شده در خیابان پاسداران شهر تهران است و به همین دلیل می‌توان آن را بهترین آموزشگاه تیزهوشان در شمال شرق تهران نامید. البته با توجه به اینکه کلاس‌های موسسه موفقیت علاوه بر حضوری به صورت آنلاین نیز برگزار می‌شود، نه تنها ساکنین غرب تهران بلکه دانش آموزان سراسر کشور نیز می‌توانند در کلاس‌های این موسسه شرکت نمایند.

آمار قبولی واقعی و تایید شده موسسه موفقیت بالای ۸۰% است و شما با ثبت نام در کلاس‌های این موسسه علاوه بر کلاس آموزشی از خدمات دیگری همچون مشاور و پشتیبان تحصیلی، آزمون شبیه ساز، کلاس تحلیل آزمون و رفع اشکال و … نیز بهره مند خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از طرح‌ها و کلاس‌های موسسه موفقیت می‌توانید به وب سایت رسمی این موسسه به نشانی آموزش سنتر (www.amoozeshcenter.com) مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۲۲۸۹۱۸۴۰-۰۲۱تماس بگیرید.

کلام پایانی

امیدواریم این نوشته مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و اطلاعات مفیدی را در رابطه با مدارس برتر از جمله تیزهوشان و راهکارهای قبولی در آزمون ورودی این مدارس آموخته باشید. اگر شما هم تجربه شرکت در این آزمون‌ها را داشته اید و یا نظر و پیشنهادی دارید، حتما در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

 

دانلود کتاب






برچسب ها

مطالب مشابه با این مطلب

    بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه

    بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۸ امتیازs بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه   جنین شناسی یکی از چالش برانگیز ترین دروس علوم پایه است که مطالعه آن خود چالش های خاص خود را دارد. […]

    خواص آلو برای دیابت چست؟

    خواص آلو برای دیابت چست؟ ۴٫۸۰/۵ (۹۶٫۰۶%) ۷۱ امتیازs خواص آلو برای دیابت چست؟ امروزه می‌توان با مصرف بسیاری از میوه‌ها از مصرف داروهای شیمایی تا حد بسیار زیادی جلوگیری نمود چرا که افرادی که دارای دیابت هستن با مصرف قرص و داروهای شیمایی […]

    اگر می خواهید خیلی زود جذاب شوید !!

    اگر می خواهید خیلی زود جذاب شوید !! ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اگر لبخند می‌زنید، هر چه لبخندتان صادقانه تر و بزرگتر باشد، زیباتر به نظر خواهید رسید. و به همین ترتیب شخص دیگر هم می‌تواند بیشتر جذب شما شود .

    خرید کفش اسپرت مناسب

    خرید کفش اسپرت یکی از مهمترین بخش‌های خرید هر فردی است. چرا که یک کفش مناسب باعث داشتن پاهای سالم و درنتیجه انجام اقدامات سریع‌تر به سمت رویاها می‌شود. درست است که مراجعه به مراکز خرید شاید اولین گزینه‌ای باشد که به ذهن می‌رسد اما […]

    عناوین شغلهای پردرآمد دنیا و ایران

    متخصص هوش مصنوعی و یادگیری ماشین/ تخمین زده می‌شود تا سال ۲۰۲۴ ارزش مشاغل مرتبط با یادگیری ماشین، حدود ۳۱ میلیارد دلار باشد. این گفته به معنای آن است که طی یک دوره زمانی شش ساله، نرخ رشد سالیانه این حوزه بیش از ۴۰ […]

    معرفی بازی‌های Tekken 3 و GTA San Andreas

    معرفی بازی‌های Tekken 3 و GTA San Andreas در این مقاله به بررسی و معرفی GTA San Andreas و Tekken 3  می‌پردازیم که محال است هیچ گیمری نامی از این دو بازی نشنیده باشد. این دو بازی در هنگام عرضه در زمان خود توانستند رکوردهای فروش بازی را جا بجا کنند و به شاهکارهای فراموش‌نشدنی تبدیل شوند که به دلیل استقبال فراوان […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi