جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه

396

بازدید

بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه ۳٫۶۷/۵ (۷۳٫۳۳%) ۶ امتیازs
بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه

بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه

بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه

 

جنین شناسی یکی از چالش برانگیز ترین دروس علوم پایه است که مطالعه آن خود چالش های خاص خود را دارد. از این رو دانشجو ها، هنگام انتخاب منابع برای این درس، تمایل دارند منبعی را انتخاب کنند که ترجمه بهتر و روان تری داشته باشد.
در اکثر دانشگاه ها، کتاب جنین شناسی لانگمن به عنوان مرجع اصلی این درس شناخته شده است. با این حال، تفاوت هایی در ترجمه های مختلف این کتاب وجود دارد. در این مقاله، بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما تا انتها همراه باشید.

آشنایی با کتاب جنین شناسی لانگمن

در ابتدا، به معرفی کتاب جنین شناسی لانگمن می پردازیم. این کتاب به عنوان یکی از مهمترین منابع جهانی در زمینه جنین شناسی شناخته می شود. در کشور ما نیز به عنوان منبع اصلی درس جنین شناسی در طول ترم و آزمون علوم پایه مورد استفاده قرار گرفته است و در کنار سایر سایر کتب مرجع پزشکی از جمله آناتومی گری و اسنل، بافت شناسی جان کوئیرا، میکروب شناسی جاوتز، فیزیولوژی گایتون و …. در سطوح دانشگاهی تدریس می شود.
این کتاب، تمام مراحل تشکیل و تکامل جنین از لحظه ی قبل از لقاح تا زمان تولد را با جزئیاتی بیان می کند. این توضیحات به صورت مرحله به مرحله و در هر هفته، همراه با تصاویر شماتیک، ارائه شده اند تا فهم بهتری برای خواننده ایجاد شود.
در ادامه ی کتاب، توضیح داده شده که چگونه هر یک از دستگاه های بدن، از جمله دستگاه قلبی عروقی و تنفسی، ایجاد می شوند. درک و یادگیری این اطلاعات به درک نحوه عملکرد دقیق دستگاه های بدن و همچنین شناخت بیماری های آن ها، به ویژه نواقص مادرزادی، کمک بسیاری می کند. این کتاب از دو بخش اصلی تشکیل شده است:
۱٫جنین شناسی عمومی ۲
۲ . جنین شناسی دستگاه های بدن

این کتاب از مزایای مهمی برخوردار است؛ به عنوان مثال، به تبیین باکس های ارتباط بالینی پرداخته و نمونه های کاربردی از تئوری را در حوزه بالینی و تشکیل بیماری های مادرزادی ارائه داده است. این رویکرد، دید بالینی تقویت شده تری را ارائه می دهد و تصاویر شماتیک مورد استفاده در کتاب با دقت بالا طراحی شده اند تا به بهترین شکل ممکن به درک مطالب کمک کنند و یادگیری را تسهیل دهند.

ترجمه های مختلف کتاب جنین شناسی لانگمن

اگر شما هم نمی دانید کدام ترجمه کتاب جنین شناسی لانگمن را استفاده کنید، در این بخش می خواهیم بررسی کنیم که چه ترجمه هایی از کتاب “جنین شناسی لانگمن” موجود است. در نهایت بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن را معرفی می کنیم.

ترجمه دکتر حسن شیرازی، انتشارات اندیشه رفیع

دکتر حسن شیرزادی، مترجم کتاب های علوم تشریح، سال های زیادی از زندگی خود را به تدریس دروس متنوع علوم تشریح، انجام تحقیقات در این زمینه، ترجمه منابع و کتب مرتبط اختصاص داده است. از جمله ترجمه های برجسته ایشان، ترجمه کتاب “لانگمن” به شمار می آید. ترجمه کتاب جنین شناسی حاضر، با کمترین تغییرات در ساختار اصلی کتاب انجام شده است.
اصطلاحات، تصاویر، چینش صفحات، نمودار ها و دیگر عناصر به شکل اصلی حفظ شده اند تا ترجمه به متن اصلی نزدیک باقی بماند. این موضوع باعث روان شدن ترجمه، نزدیک نگه داشتن مخاطب به هدف اصلی کتاب و معرفی آن به عنوان بهترین ترجمه کتاب جنین شناسی لانگمن شده است.

ترجمه دکتر قاضی جهانی و انتشارات گلبان

نسخه ی مورد نظر از ترجمه کتاب لانگمن توسط گروهی از اساتید مامایی، ترجمه و ویرایش شده است. از این رو به عنوان یکی از بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن در بین دانشجو های مامایی شناخته می شود. این نسخه، همچنین با افزودن سوالات مروری در انتهای هر فصل، به بهبود فرآیند یادگیری کمک می کند.

ترجمه دکتر حسن زاده، انتشارات ابن سینا

دکتر حسن زاده، توانمندی فراوان و تجربه زیادی در ترجمه و تالیف کتب مرتبط با دروس علوم تشریح دارد. ترجمه های ایشان به عنوان یکی از دستاورد های قابل توجه شناخته می شوند. متن ترجمه شده این کتاب لانگمن، کاملا روان بوده و چینش صفحات بسیار خوب و مناسب است.
به گونه که از جمله برترین ترجمه فارسی کتاب لانگمن شناخته می شود. تنها ایراد این ترجمه، عدم آوردن اصطلاحات علمی انگلیسی در کنار متن فارسی است که یادگیری این اصطلاحات برای دانشجویان اهمیت دارد.

ترجمه دکتر عمیدی، انتشارات حیدری

این نسخه، از بهترین ترجمه لانگمن بوده و در دانشگاه های ایران مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا دارای متن روان بوده و کلمات مناسبی برای نگارش انتخاب شده.اند. اما، برخی ایرادات کوچک نظیر اشتباهات نگارشی و یا ترجمه نادرست اصطلاحات علمی انگلیسی، ممکن است باعث کاهش فهم مخاطب شوند. این موارد می توانند باعث شکایت برخی دانشجو ها و ترجیح گزینه های دیگر گردند.

ترجمه دکتر نوبخت، انتشارات آرتین طب

ترجمه کتاب لانگمن از نسخه های قدیمی دکتر نوبخت بوده که مدت زمان زیادی در دانشگاه ها و توسط دانشجویان مختلف مورد استفاده قرار گرفته و به عنوان یکی از بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن شناخته می شد. چیدمان و تیتربندی این کتاب از نقاط قوت آن محسوب می شود و به عنوان یک ترجمه قدیمی که چندین بار مورد بازبینی قرار گرفته، اشکالات نگارشی و علمی به ندرت در آن مشاهده می شود.
نقطه ضعف این کتاب این است که از کلمات و اصطلاحات قدیمی و سنگین استفاده می کند که باعث عدم روان بودن متن شده و خواندن آن را دشوار می کند. به همین دلیل، اخیر از این کتاب استقبال چندانی نمی شود.

بهترین ترجمه کتاب جنین شناسی لانگمن کدام است؟

در مقایسه ترجمه های جنین شناسی لانگمن، به نظر می رسد که ترجمهٔ کتاب لانگمن از انتشارات اندیشه رفیع با ترجمهٔ دکتر شیرازی، بر اساس توضیحات و تجربیات دانشجویان، بهترین ترجمه فارسی است. این نسخه با حفظ ساختار اصلی کتاب، اصطلاحات علمی را به خوبی انتقال داده و متن را با جملات ساده و روان ترجمه کرده است.
دقت و توجه نویسندگان به اشکالات نگارشی و علمی، این ترجمه را به یکی از بهترین نسخه های ترجمه لانگمن تبدیل کرده است. این نسخه از نظر صحافی، جنس صفحات، کیفیت چاپ و دیگر جنبه ها بسیار با کیفیت بوده، به طوری که در کنار مقاومت، خواندن آن نیز راحت انجام می شود.

سخن پایانی
ترجمه مناسب کتاب لانگمن در حوزه جنین شناسی برای دانشجویان پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و سایر حوزه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این مقاله، ما مزایا و معایب ترجمه های مختلف موجود در بازار را بررسی کرده و ترجمه انتشارات اندیشه رفیع را به عنوان بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن معرفی کردیم. این کتاب را می توانید با تخفیف ویژه از فروشگاه مد اسمارت تهیه نمایید.



نويسنده / مترجم : -
زبان کتاب : -
حجم کتاب : -
نوع فايل : -
تعداد صفحه : -

 ادامه مطلب + دانلود...

خواص آلو برای دیابت چست؟

403

بازدید

خواص آلو برای دیابت چست؟ ۴٫۸۸/۵ (۹۷٫۶۱%) ۶۷ امتیازs

خواص آلو برای دیابت چست؟

امروزه می‌توان با مصرف بسیاری از میوه‌ها از مصرف داروهای شیمایی تا حد بسیار زیادی جلوگیری نمود چرا که افرادی که دارای دیابت هستن با مصرف قرص و داروهای شیمایی می‌توانند دچار مشکلاتی همچون ناراحتی کلیوی شوند و نتوانند سموم را به خوبی از بدن خود دفع نمایند



نويسنده / مترجم : -
زبان کتاب : -
حجم کتاب : -
نوع فايل : -
تعداد صفحه : -

 ادامه مطلب + دانلود...

اگر می خواهید خیلی زود جذاب شوید !!

164

بازدید

اگر می خواهید خیلی زود جذاب شوید !! ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۱ امتیاز
اگر می خواهید خیلی زود جذاب شوید !!

اگر می خواهید خیلی زود جذاب شوید !!

اگر لبخند می‌زنید، هر چه لبخندتان صادقانه تر و بزرگتر باشد، زیباتر به نظر خواهید رسید. و به همین ترتیب شخص دیگر هم می‌تواند بیشتر جذب شما شود .



نويسنده / مترجم : -
زبان کتاب : -
حجم کتاب : -
نوع فايل : -
تعداد صفحه : -

 ادامه مطلب + دانلود...

خرید کفش اسپرت مناسب

352

بازدید

خرید کفش اسپرت مناسب

خرید کفش اسپرت مناسب/

خرید کفش اسپرت یکی از مهمترین بخش‌های خرید هر فردی است. چرا که یک کفش مناسب باعث داشتن پاهای سالم و درنتیجه انجام اقدامات سریع‌تر به سمت رویاها می‌شود. درست است که مراجعه به مراکز خرید شاید اولین گزینه‌ای باشد که به ذهن می‌رسد اما یکی از راه‌های جذاب، خرید اینترنتی است. اگر به دنبال خرید کفش اسپرت آن هم به صورت آنلاین هستید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، به چه نکاتی توجه کنید و چه توصیه‌هایی را جدی بگیرید، حتی اگر به دنبال خرید کفش سایز بزرگ و یا برندهای اصل مثل ونس و جردن باشید فروشگاه اینترنتی کفش آفلند به این دغدغه ذهنی شما جواب می‌دهد و خرید لذت بخشی را به شما هدیه می‌دهد.

 

در خرید اینترنتی کفش  ، به این نکات توجه کنید

احتمالا برای خرید کفش اسپرت، با سبک‌ها، مارک‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی روبه‌رو خواهید شد. مخصوصا اینکه بخواهید آنلاین خرید کنید. در این صورت است که با ویترینی از کتونیهای چشم‌نواز و فروشندگان مختلف مواجه خواهید شد. اگر هم جزو آن دسته از افرادی هستید که خرید کفش سایز بزرگ برایتان دردسرساز شده، بهتر است قبل از خرید این دستورالعمل‌ها را در نظر بگیرید تا خریدی مناسب و بدون پشیمانی داشته باشید.

برای خرید کفش اسپرت به چه نکاتی توجه شود؟

شاید برای شما جالب باشد بدانید که هر ورزشی به کفش مخصوص نیاز دارد. پس از بین مدل‌ها و  برندهای بی‌شمار، برای شما کدام کفش اسپرت، بهترین است؟ خرید کفش جردن در اولویت شماست؟ یا خرید کفش ونس؟ یا اصلا به محصولات تولید داخل فکر می‌کنید؟

حرکت پا در دویدن، پیاده‌روی، فیتنس و … متفاوت است. پس برای جلوگیری از آسیب پاها با توجه به نیازمندی هر فعالیت، کفش مناسب را انتخاب کنید. اولین و مهمترین نکته این است که هرگز از کفش کوچکتر از سایز پا استفاده نکنید و اما این تنها نکته‌ای نیست که باید به آن توجه کنید! با توجه به نکات زیر می‌توانید از خرید خود مطمئن باشید و تا حد ممکن آسیب به پاهای خود را به حداقل برسانید، مخصوصا اگر به دنبال خرید کفش سایز بزرگ هستید.

 

  • دقت به کاربرد کفش

شاید برای شما عجیب باشد که برای خرید کفش اسپرت، باید به کاربرد آن توجه شود. اهمیت این موضوع بخاطر این است که هر ورزشی که می‌خواهید انجام دهید یک سری نیازمندی‌هایی دارد. در ادامه به چند ورزش محبوب اشاره می‌شود:

کفش مخصوص دویدن: اگر شما اهل دویدن هستید، حتما به بالشتک کفش بالنسیاگا توجه کنید. چرا که در دویدن گرفتن ضربه، منعطف بودن مهمترین چیز است تا آسیب به ساق و پاشنه را به حداقل برساند.

کفش پیاده روی: اگر پیاده روی یکی از فعالیت‌های روزانه شماست، به سبک وزن بودن، نرمی و راحتی و همچنین کف کفش توجه کنید. چرا که این نکات به چرخش طبیعی پا حین حرکت کمک می‌کند.

کفش مخصوص تنیس: بازیکنان تنیس به کفشی نیاز دارند که در هنگام حرکات سریع به پهلو و جابجایی ناگهانی وزن، از پاها مواظبت کند. پس کفشی مناسب است که بتواند از داخل و خارج پاها را محکم نگه دارد. انعطاف کف کفش باعث می‌شود حرکات مکرر و سریع رو به جلوی شما به خوبی انجام شود. به این نکته توجه کنید که اگر در زمین سفت و سخت بازی می‌کنید، از کفشی استفاده کنید که کفی آن آج بیشتری دارد.

کفشهای بسکتبال: این ورزش به کفش‌هایی با کفی ضخیم و سفت نیاز دارد. چرا که هنگام دویدن ثبات بیشتری به پاهای شما می‌دهد. مثل کفش جردن معروف، شاید بهترین گزینه انتخاب کفش‌های ساق‌دار است تا از رگ به رگ شدن مچ پا جلوگیری کند.

کفشهای مخصوص مربیان: اگر مربی هستید باید از کفش‌های کراس تمرینی استفاده کنید چرا که این نوع کفش اسپرت، ترکیب چندین ویژگی همچون انعطاف‌پذیری جلوی پا برای دویدن و هم کنترل جانبی برای حرکاتی همچون ایروبیک و یا تنیس را با هم دارند.

  • انتخاب سایز مناسب

پاها با یکدیگر متفاوتند، برخی باریک‌تر و برخی پهن و کوتاه و یا حتی سایز بزرگ هستند. انتخاب کفش اسپرت که مناسب شما باشد مهم است. هنگام خرید به این توجه کنید که پای شما درون کفش راحت باشد تا تاول نزند. معمولا برای ورزشی همچون دویدن، یک سایز بزرگتر کفش خود را انتخاب کنید به صورتی که انگشت شست پای شما تا سر کفش کمی فاصله داشته باشد. مشکلی که اغلب بزرگ پاها با آن مواجه هستند ، خرید کفش بالنسیاگا است تا بتوانند بدون خستگی راه بروند.

  • قبل از انتخاب مشورت کنید

قبل از انتخاب و خرید کفش، حتما از فروشندگان فروشگاه‌های تخصصی مشورت بگیرید. بخاطر تجربه فروشنده در انواع کفش اسپرت می‌توانید از همفکری آنها استفاده کرده و انتخاب مطمئنی داشته باشید.

  • توجه به کیفیت در کنار قیمت

لزوما گران‌ترین بودن به معنای بهترین و باکیفیت‌ترین بودن نیست. توجه به تناسب، راحتی، کاربرد در هنگام خرید کفش اسپرت مهمتر است. فروشگاه اینترنتی آفلند به دلیل خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه‌های داخلی و خارجی، کیفیت به همراه قیمت تمامی محصولات خود را تضمین می‌کند.

در این صورت باید برای هر ورزش یک جفت جداگانه خرید؟

شاید دسته‌بندی کفش‌ها شما را نگران کند. اما نکته اینجاست که لازم نیست برای هر نوع ورزشی که انجام می‌دهید، یک جفت کفش مخصوص داشته باشید. بلکه با شناخت ویژگی‌های و نیازمندی‌های هر فعالیت می‌توانید نزدیک‌ترین و بهترین کفش اسپرت را انتخاب کنید. اگر ورزشی را به صورت منظم بیشتر از سه بار در هفته انجام می‌دهید، کفش کتانی مخصوص آن ورزش را انتخاب کنید.

سخن آخر

اگر برای رفع مشکلات خاص پا و مچ خود به کفش مخصوص نیاز دارید، مثلا اگر مچ پاهای شما به راحتی چرخیده و پیچ می‌خورد، بهتر است کفشی با پاشنه پهن انتخاب کنید. در هر صورت قبل از انتخاب می‌توانید از مشاوره تیم آفلند استفاده کنید.

آفلند یک فروشگاه تخصصی خرید کفش و کتانی است که مدیران آن با داشتن سابقه ورزشکاری حرفه‌ای، به کیفیت محصولات و سلامت مشتری توجه ویژه‌ای دارند. با آفلند لذت خرید اینترنتی برای شما دوچندان می‌شود. فراوانی مدل‌ها، برندهای خاص مثل جردن، ونس و … آفلند را پیش مشتریان محبوب کرده است.



نويسنده / مترجم : -
زبان کتاب : -
حجم کتاب : -
نوع فايل : -
تعداد صفحه : -

 ادامه مطلب + دانلود...

عناوین شغلهای پردرآمد دنیا و ایران

224

بازدید

عناوین شغلهای پردرآمد دنیا و ایران

عناوین شغلهای پردرآمد دنیا و ایران

متخصص هوش مصنوعی و یادگیری ماشین/

تخمین زده می‌شود تا سال ۲۰۲۴ ارزش مشاغل مرتبط با یادگیری ماشین، حدود ۳۱ میلیارد دلار باشد. این گفته به معنای آن است که طی یک دوره زمانی شش ساله، نرخ رشد سالیانه این حوزه بیش از ۴۰ درصد در سال است.



نويسنده / مترجم : -
زبان کتاب : -
حجم کتاب : -
نوع فايل : -
تعداد صفحه : -

 ادامه مطلب + دانلود...

معرفی بازی‌های Tekken 3 و GTA San Andreas

77

بازدید

معرفی بازی‌های Tekken 3 و GTA San Andreas

در این مقاله به بررسی و معرفی GTA San Andreas و Tekken 3  می‌پردازیم که محال است هیچ گیمری نامی از این دو بازی نشنیده باشد. این دو بازی در هنگام عرضه در زمان خود توانستند رکوردهای فروش بازی را جا بجا کنند و به شاهکارهای فراموش‌نشدنی تبدیل شوند که به دلیل استقبال فراوان و محبوبیت زیاد در بین گیمرها، هنوز هم ساخت نسخه‌های بعدی آنها ادامه دارد. موفقیت این دو بازی حتی فراتر از حد انتظار کمپانی‌های منتشرکننده هرکدام رفت و تا به امروز جزو تحسین‌برانگیزترین بازی‌ها یکی در سبک اکشن و دیگری در سبک جهان باز و ماجراجویی است. لینک د انلود این دوبازی را نیز در نسخه های معمولی و Game Mod Apk از منابع مورد تایید برای شما قرار داده ایم و می توانید بر روی گوشی خود نصب کرده و این دوبازی جذاب را تجربه کنید.

مروری بر بازی Tekken 3

Tekken 3 یک بازی رزمی معروف است که در سال ۱۹۹۷ برای بازی‌های آرکید منتشر شد و سپس در ۲۸ اکتبر ۱۹۹۸ برای کنسول پلی‌استیشن منتشرشد. Tekken 3دارای فهرستی از ۲۳ شخصیت در بازی است که هر کدام سبک متمایز خود را در مبارزه و همچنین یک داستان پس‌زمینه دارند. شخصیت‌های جین کازاما، قهرمان‌بازی که به دنبال انتقام از قتل مادرش است، پل فینیکس، مبارز محبوب با طرفدارانی که عاشق قدرت مشت ‌های او هستند و یوشیمیتسو که یک جنگجوی مرموز و زیرک است، جزو برجسته‌ترین و بهترین کاراکترهای این بازی اکشن هستند.

 

نوآوری و خلاقیت در Tekken 3

Tekken 3  چندین نوآوری مهم در بازی را معرفی کرد که به محبوبیت آن کمک کرد. این بازی یک میدان مبارزه سه‌بعدی است که بازیکنان میتوانند در اطراف حریفان خود حرکت کنند و همچنین در تکسن ۳ مکانیک‌های مبارزه را بهبود یافته است و ترکیب‌ها، حرکات و روش‌های شعبده‌ بازی جدیدی را معرفی شده است که گزینه‌های دفاعی و تهاجمی متنوعی را در اختیار بازیکنان قرار می‌داد.

جدا از گیم‌پلی هیجان‌انگیز، Tekken 3  تصاویر چشمگیری را برای آن دوره به نمایش گذاشت. این بازی از قابلیت‌های پلی‌استیشن با سخت‌افزار خود برای ارائه مدل‌های دقیق شخصیت‌ها، انیمیشن‌های روان و صحنه‌های زنده استفاده کرد. گرافیک بازی یک جهش بزرگ‌نسبت به نسخه‌های قبلی خود است و در غوطه ‌ورشدن بازیکنان در قلمرو Tekken نقش بسزایی داشت.

Tekken 3 Game Download

بررسی بازی GTA San Andreas

 GTA San Andreas یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی بسیار محبوب است که با همکاری Rockstar North  ساخته شده و توسط Rockstar Games منتشر شده است. این بازی برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۴ بر روی پلی‌استیشن ۲ منتشر شد و سپس برای پلتفرم‌های دیگر مانند مایکروسافت ویندوز، ایکس‌باکس و حتی دستگاه‌های تلفن همراه در دسترس قرار گرفت.

  داستان بازی

در ایالت خیالی سن آندریاس که ادغامی از کالیفرنیا و نوادا است، بازی به بازیکنان این شانس را می‌دهد که جهان وسیع و با جزئیاتی را که شامل سه شهر اصلی است، تجربه کنند: لس سانتوس (بر اساس لس آنجلس)، سان فیرو (بر اساس سانفرانسیسکو) و لاس ونتوراس (بر اساس لاس وگاس). داستان بازی در دهه ۱۹۹۰ می‌گذرد و داستان کارل «سی‌جی» جانسون، یکی از اعضای باندی را روایت می‌کند که پس از قتل مادرش دوباره به لوس سانتوس معرفی می‌شود. او در پیچ‌وخم فساد، جنایت و همچنین تنش خانوادگی گرفتار شده است.

گیم‌پلی بازی

 GTA San Andreas یک گیم‌پلی تعاملی غیرخطی ارائه می‌دهد که به گیمرها این امکان را می‌دهد که در جهان اطراف خود پرسه بزنند و با تعداد بی‌شماری از بازی‌های مختلف شرکت کنند. ترکیبی از جنبه‌های رانندگی، تیراندازی و همچنین اکتشاف در دنیای باز به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا در مأموریت‌ها، تعامل با شخصیت‌های مختلف، شرکت در مسابقات خیابانی، انجام حقه‌ها و شرکت در فعالیت‌های دیگر مانند رقص، قمار یا تعقیب و گریز از دست پلیس شرکت کنند.

در نسخه GTA San Andreas Mod Apk شما به تمامی آیتم ها و ویژگی های بازی دسترسی دارید و میتوانید به صورت نامحدود بازی را تحربه کنید.



نويسنده / مترجم : -
زبان کتاب : -
حجم کتاب : -
نوع فايل : -
تعداد صفحه : -

 ادامه مطلب + دانلود...

آشنایی با انواع لکنت زبان و راه های درمان آن

190

بازدید

آشنایی با انواع لکنت زبان و راه های درمان آن ۳٫۶۷/۵ (۷۳٫۳۳%) ۳ امتیازs
آشنایی با انواع لکنت زبان و راه های درمان آن

آشنایی با انواع لکنت زبان و راه های درمان آن

آشنایی با انواع لکنت زبان و راه های درمان آن

لکنت زبان یک اختلال گفتاری است که می‌تواند بر توانایی یک فرد در صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن با دیگران تأثیر بگذارد. علائم اصلی لکنت زبان عبارتند از:



نويسنده / مترجم : -
زبان کتاب : -
حجم کتاب : -
نوع فايل : -
تعداد صفحه : -

 ادامه مطلب + دانلود...

طرز تهیه دمنوش آلبالو

97

بازدید

طرز تهیه دمنوش آلبالو

طرز تهیه دمنوش آلبالو

اگر طعم های ترش را دوست دارید، حتماً از چای یا دمنوش آلبالو خوشتون خواهد آمد. این دمنوش عطر و طعم و رنگ عالی دارد. توصیه می کنم آن را یکبار امتحان کنید.



نويسنده / مترجم : -
زبان کتاب : -
حجم کتاب : -
نوع فايل : -
تعداد صفحه : -

 ادامه مطلب + دانلود...

همه چیز درباره عایق بالشتکی و ژاکت حرارتی

191

بازدید

مقدمه: در بحث ایزولاسیون و عایق کاری تجهیزات صنعتی استفاده از عایق بالشتکی مطرح است. این بالشتک های نسوز و عایق سبب حفاظت از تجهیزات و جلوگیری از اتلاف انرژی و حرارت می شوند. عایق های بالشتکی دارای تنوع مختلفی هستند که برای کاربرد های گوناگونی تولید می شوند. طیف کاربرد این بالشتک ها بسیار وسیع است به گونه ای که از منازل تا واحد های صنعتی می توان آن ها را به کار برد. این بالشتک های نسوز را می توان به صورت دائم و یا موقت نصب کرد. عایق های بالشتکی را با نام های دیگری مانند ژاکت حرارتی و بالشتک نسوز می شناسند.



نويسنده / مترجم : -
زبان کتاب : -
حجم کتاب : -
نوع فايل : -
تعداد صفحه : -

 ادامه مطلب + دانلود...

معرفی ۱۱ کتاب درباره تنهایی

483

بازدید

معرفی 11 کتاب درباره تنهایی

معرفی ۱۱ کتاب درباره تنهایی

همه ما کم ‌وبیش طعم تنهایی را چشیده‌ایم. این احساس ممکن است به هر کسی با هر سن، جنسیت و حتی موقعیت اجتماعی‌ای دست بدهد.



نويسنده / مترجم : -
زبان کتاب : -
حجم کتاب : -
نوع فايل : -
تعداد صفحه : -

 ادامه مطلب + دانلود...



هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi