جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب شگفت انگیز ولی واقعی _ جلد چهارم

4,224

بازدید

دانلود کتاب شگفت انگیز ولی واقعی _ جلد چهارم ۲٫۷۵/۵ (۵۵٫۰۰%) ۴ امتیازs
دانلود کتاب شگفت انگیز ولی واقعی _ جلد چهارم

دانلود کتاب شگفت انگیز ولی واقعی _ جلد چهارم

این کتاب به صورت دو زبانه انگلیسی و فارسی است که برای نوآموزان زبان انگلیسی نیز می‌تواند سودمند باشد. زمینه‌های علمی مطرح شده عبارتند از موضوعات پزشکی، مهندسی، اجتماعی، سیاسی، تاریخی، و…
در قسمت هایی از کتاب « شگفت انگیز ولی واقعی – جلد چهارم » می خوانیم :

منابع آب و برق در شهر لاس وِگاس در ایالات متحده آمریکا در حال تمام شدن است. پس از ۱۴ سال خشکسالی، کارشناسان می گویند که سطح آب در مخزن سد هووِر که تأمین کننده آب و برق شهر لاس وِگاس است اکنون بسیار کمتر از نصف شده است.

از سال ۲۰۰۱ ) ۱۳۸۰( تاکنون، تعداد افرادی که در اثر خشونتهای تبهکارانه ( گانگِستری ) در شهر شیکاگو واقع در ایالات متحده آمریکا کشته شده اند، از تعداد کل سربازان آمریکایی کشته شده در افغانستان،بیشتر است.

خواننده مشهور در شهر شیکاگو واقع در ایالات متحده آمریکا، یک تفنگ ۹ میلیمتری را برداشت و گفت « نگران نباشید، … نگاه کنید، تفنگ خالی است ».

سپس تفنگ را به سمت سرش گرفت و ماشه را کِشید،تفنگ شلیک شده و او کشته شد.

شهر شیکاگو واقع در ایالات متحده آمریکا، به طور غیرقانونی زمان چراغ زرد در چراغهای راهنمایی و رانندگی این شهر را به اندازه ۱٫۰ ( یک دهم ) ثانیه کوتاهتر کرد .

این موجب شد در مدت شش ماه، درآمد ناشی از جریمه های رانندگی عبور از چراغ قرمز در این شهر، به میزان ۸ میلیون دلار افزایش یابد.

گلهای اسکلتی چنان گلبرگ های نازکی دارند که به هنگام باران شفاف می شوند .

در تاریخ ۱ ژانویه ۱۹۸۵ ( ۱۱ دی ۱۳۶۳)، نخستین تماس تلفنی با تلفن همراه انجام شد.

در ایران، ۷۰ درصد از دانشجویان رشته های علوم، دختر هستند.

تخم مرغ می تواند در اجاق مایکروفر بترکد.

چشم انسان در سن سه سالگی به اندازه نهایی خود می رسد و پس از آن دیگر رشد نمی کند.

طی ۱۵۰ سال گذشته، اندازه بدن انسانها به طور متوسط به میزان ۴ اینچ بزرگتر شده است.

 

دانلود کتاب شگفت انگیز ولی واقعی _ جلد چهارم ؛ از لینک زیر :

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : احسان کوثری نیا
زبان کتاب : فارسی-انگلیسی
حجم کتاب : 11.4 مگابایت
نوع فايل : pdf
تعداد صفحه : 223


رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود تقویم ۱۴۰۳

    دانلود تقویم ۱۴۰۳ ۴٫۰۳/۵ (۸۰٫۶۳%) ۳۲ امتیازs لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه روز چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ هجری شمسی مطابق ۹ رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری و ۲۰ مارس ۲۰۲۴ […]

    common mistakes in English

    common mistakes in English 3.41/5 (68.11%) 37 امتیازs مشخصات کتاب: common mistakes in English نوع فایل : PDF تعداد صفحات: ۲۴۸ زبان نوشتاری: انگلیسی

    Textbook of agricultural aducation

    Textbook of agricultural aducation 3.29/5 (65.71%) 7 امتیازs Contents A NOTE TO READERS, TEACHERS and ….. ACADEMIC VOCABULARY IN TEACHING ENGLISH FOR AGRICULTURE AND ENVIRONMENT Chapter 1: Active and passive reading Lesson1: Active and passive reading Lesson2: Basic Reading Skills

    دانلود کتاب شگفتی های هستی

    دانلود کتاب شگفتی های هستی ۴٫۵۰/۵ (۹۰٫۰۰%) ۲ امتیازs کتاب ” شگفتیهای هستی ” مجموعه مقاله های برگردان شده از زبان روسی به زبان فارسی دری . آنچه در این کتاب می خوانید: ◊ یادداشت ناشر ◊ سرسخن ◊ بخش ۱ : در گستره […]

    دانلود کتاب گلچین ضرب المثل های ایتالیایی _ هلندی و دانمارکی

    دانلود کتاب گلچین ضرب المثل های ایتالیایی _ هلندی و دانمارکی ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۲ امتیازs سخن آغازین مترجم : این کتاب مجموعه ای از ۱۲۰۰ ضرب المثل است . ۵۴۰ ایتالیایی ، ۳۳۰ هلندی و ۳۳۰ دانمارکی . همراه با ترجمه های انگلیسی و […]

    دانلود کتاب ۳۰ نکته فروش

    دانلود کتاب ۳۰ نکته فروش ۴٫۷۳/۵ (۹۴٫۶۷%) ۱۵ امتیازs سخن نویسنده : فروش، مجموعه ای از علوم مختلف است. در حقیقت یک فروشنده باید با علومی چون روانشناسی، جامعه شناسی، مردم شناسی، سیاست و اقتصاد و … آشنایی داشته باشد.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi