جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

آموزش گذاشتن رمز روی فولدرها در ویندوز

708

بازدید

آموزش گذاشتن رمز روی فولدرها در ویندوز

شاید شما نیز دوست داشته باشید که بر روی فایل‌ها یا پوشه‌های خود، رمز بگذارید. در این مقاله قصد داریم تا یکی از ساده‌ترین روش‌های این کار را به شما آموزش دهیم. برای این کار، شما ابتدا باید نرم‌افزار EncryptOnClick را دانلود کنید.بعد از دانلود و نصب برنامه، می‌توانید آن‌را اجرا کنید. بعد از اجرا یک منوی ساده برای شما باز می‌شود و شما در آن می‌توانید بر روی یک فایل یا پوشه پسورد قرار دهید یا پسورد یک فایل یا پوشه را بردارید

آموزش گذاشتن رمز روی فولدرها در ویندوز

برای مثال، ما قصد داریم تا بر روی یک فایل پسورد قرار دهیم. با انتخاب گزینه‌ی File، شما به تمام فایل‌های ویندوزتان دسترسی پیدا کرده و می‌توانید فایل مورد نظر را انتخاب کنید.

آموزش گذاشتن رمز روی فولدرها در ویندوز

حالا با انتخاب یک فایل، شما می‌توانید بر روی آن پسورد مورد نظرتان را قرار دهید و با انتخاب OK، فایل شما رمز گذاری می‌شود.

آموزش گذاشتن رمز روی فولدرها در ویندوز

سپس، آیکون فایل شما به شکل زیر تغییر می‌کند و برای دسترسی به آن، باید پسورد را وارد کنید.

آموزش گذاشتن رمز روی فولدرها در ویندوز

بدین ترتیب، فایل شما، به راحتی هرچه تمام‌تر، رمز گذاری می‌شود؛ اما شاید شما دوست داشته باشید که پسورد را از روی فایلتان بردارید. برای این کار، گزینه‌ مشخص شده در تصویر زیر را انتخاب می‌کنید و سپس، با وارد کردن پسورد قبلی، دیگر فایل دارای رمز نخواهد بود.

آموزش گذاشتن رمز روی فولدرها در ویندوز

منبع:بیتوته

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    آموزش های عمومی برای ورود به بازار کار

    آموزش های عمومی برای ورود به بازار کار ۱٫۳۳/۵ (۲۶٫۶۷%) ۳ امتیازs موضوع : آموزش های عمومی برای ورود به بازار کار   کسب مهارت برای ورود به بازار کار امروز در تک بوک میخواهیم سایتی رو به شما معرفی کنیم که میتونید توش […]

    ترفندهای جدید در پاورپوینت

    ترفندهای جدید در پاورپوینت ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز PowerPoint ابزاری ساده و پرکاربرد برای ارائه کنفرانس، سخنرانی و تحقیقات است و با امکاناتی که روز به روز به آن افزوده میشود، کار با این ابزار ساده تر از گذشته شده است.

    ۱۱ روش آوردن کنترل پنل در ویندوز ۱۰

    ۱۱ روش آوردن کنترل پنل در ویندوز ۱۰ ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز تمام قسمت های ویندوز ۱۰ بهینه شده است از ابزارها گرفته تا قسمت هایی که مربوط به تنظیمات این سیستم عامل می باشد.

    ۱۱ امتیاز برای مهاجرت به ویندوز ۱۰

    ۱۱ امتیاز برای مهاجرت به ویندوز ۱۰/ با عرضه ویندوز ۱۰ بررسی امکانات و ویژگی‌های آن آغاز شده است. اگر چه این ویندوز به علت برخی قابلیت هایش از توانمندی بیشتری برای جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران برخوردار است، اما مزایای زیادی هم دارد.

    ۳ راه برای حفظ محتویات حافظه فلش مموری

    اندازه مناسب و قابل حمل بودن سیستم‌عامل‌های مختلف، حافظه فلش مموری را به دستگاهی بسیار پرکاربرد برای انتقال اطلاعات تبدیل می‎کند.

    شناخت ۱۰ ویروس مخرب رایانه ای

    همزمان با افزایش بدافزارها، کرم‏های اینترنتی و تروجان‏ها، هکرها و سارقان اطلاعات همواره به دنبال راههایی به منظور سرقت اطلاعات و دسترسی به حسابهای بانکی و گاهی بوجود آوردن اختلالات الکترونیکی بوده ‏اند.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi