جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

جواب های بیل گیتس به سوالات همیشگی آزمون های استخدامی

393

بازدید

جواب های بیل گیتس به سوالات همیشگی آزمون های استخدامی

جواب های بیل گیتس به سوالات همیشگی آزمون های استخدامی

بیل گیتس تا به حال هزاران نفر را در مایکروسافت و همچنین بنیاد بیل و ملیندا که یک بنیاد خیریه است، اسخدام کرده است.

به تازگی او در ویدئویی در یوتیوب، حضور یافته است. در این ویدئو استفان کری -ستاره NBA- از بیل گیتس خواست که خودش را جای یک مهندس تازه‌کار نرم‌افزار جا بزند که می‌خواهد تازه در مایکروسافت استخدام شود و به سوالات روتین استخدامی پاسخ بدهد.

پاسخ بیل گیتس به سوالات استخدامی حتما باید جالب باشد و می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

چرا باید شما را استخدام کنیم؟

باید به کدهایی که نوشته‌ام نگاهی بیندازید. من نرم‌افزارهایی نوشته‌ام که سطحشان بالاتر از کلاس‌هایی بود که در آنها شرکت کرده بود. فکر می‌کنم که بهتر هم می‌شوم. حس جاه‌طلبی خوبی هم دارم.

فکر می‌کنم می‌توانم به خوبی با دیگر کارمندها کار کنم. البته من کدها و کارهای آنها را با کمی تندی، نقد خواهم کرد. اما کلا کسی هستم که با تیم کار کردن را دوست دارم. من اهداف بزرگی در سر دارم. به فکر کردن در مورد چگونگی پیشبینی آینده علاقه دارم.

کار نرم‌افزاری چیز دلخواهی برای من است و من دوست دارم مشغول آن بشوم.

نقاط ضعف و قوت خودت را چطور ارزیابی می‌کنید و چطور آنها را در قالب یک تیم مورد استفاده قرار می‌دهی؟

خب من در مورد بازاریابی چیز زیادی نمی‌دانم. از اینکه در نقش یک فروشنده ظاهر شوم، لذت نمی‌برم.

ولی مجذوب این هستم که شیوه ساختن محصولات را بدانم و اینکه چه ویژگی‌هایی باید در آنها گنجانده شوند.

من تاریخ صنایع را دنبال می‌کنم و در مورد اشتباهاتی که در روند آنها وجود داشته، تحقیق می‌کنم. حس من به تعریف محصول و خلق آنها، قوی است.

اگر تیمی داشته باشید که شناخت از مشتری‌ها و روند فروش و بازاریابی داشته باشد، گرچه من در این زمینه‌های وارد نیستم، اما از کار با آنها لذت خواهم برد.

توقع شما از میزان درآمدتان در این شغل چقدر است؟

فکر می‌کنم که اگر حقوقم با آپشن پرداخت شود، بهتر است. قادر هستم که ریسک‌ها را تاب بیاورم و فکر می‌کنم که شرکت آینده خوبی دارد و دوست دارم که بخشی از حقوقم در قالب سهام شرکت پرداخت شود تا به صورت پول نقد.

شنیده‌ام که برخی شرکت‌ها حقوق بیشتری می‌دهند، اما من ترجیح می‌دهم که جایی که در آن کار می‌کنم، با من منصفانه رفتار کند و این ویژگی را ترجیح می‌دهم.

منبع : ۱ پزشک

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    از میرزا اسماعیل دولابی چه می دانید ؟

    از میرزا اسماعیل دولابی چه می دانید ؟ ۴٫۳۸/۵ (۸۷٫۵۳%) ۱۴۶ امتیازs از میرزا اسماعیل دولابی چه می دانید ؟ از میرزا اسماعیل دولابی چه می دانید ؟ محمد اسماعیل دولابی در روستای دولاب از توابع تهران زاده شد. در جوانی به شغل کشاورزی […]

    فاصله اسلام پا برهنگان با مدیران نجومی‌

    فاصله اسلام پا برهنگان با مدیران نجومی‌/ فاصله اسلام پا برهنگان با مدیران نجومی‌/ با انتشار سلسله فیش‌های حقوقی برخی مدیران دولتی در سال گذشته که نشان می‌داد این مدیران از بیت‌المال دریافتی‌های نجومی و بسیار کلان داشته‌اند احساسات عمومی جریحه‌دار شد، رهبر معظم […]

    زندگینامه استیفن هاوکینگ _ دانشمند انگلیسی

    زندگینامه استیفن هاوکینگ _ دانشمند انگلیسی ۳٫۶۷/۵ (۷۳٫۳۳%) ۳ امتیازs زندگینامه استیفن هاوکینگ _ دانشمند انگلیسی/ استیفن هاوکینگ ( انیشتین دوم و کاوشگر سیاهچاله ها) در روز هشتم ژانویه سال ۱۹۴۲ در آکسفورد چشم به جهان گشود. او از هر گونه تحرک عاجز است؛ […]

    مصاحبه خواندنی از زندگی خصوصی آیت الله خامنه ای

    مصاحبه خواندنی از زندگی خصوصی آیت الله خامنه ای ۴٫۴۴/۵ (۸۸٫۸۹%) ۹ امتیازs مصاحبه خواندنی از زندگی خصوصی آیت الله خامنه ای/ حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در زندگی شخصی و سلوک فردی خود چگونه رفتار می کنند؟ چند […]

    پیام های کوتاه تربیتی امام خمینی

    پیام های کوتاه تربیتی امام خمینی ـ میزان بازماندن از حق، متابعت هوای نفس است. ـ ما باید این را بفهمیم که همه چیز هستیم و از هیچ کس، کم نداریم. ـ توکل به خدای تعالی، یکی از فروع توحید و ایمان است. ـ […]

    شهید قدوسی

    شهید قدوسی ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز آیت الله شهید علی قدوسی در پنجم رجب سال ۱۳۰۶ خورشیدی در شهرستان نهاوند در یک خانواده روحانی تولد یافت پدر وی مرحوم آیت الله ملا احمد قدوسی بود که از علمای معروف زمان خود و به علم […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi