جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

۱۰ نرم افزار طراحی گرافیک (بهترین های ۲۰۱۹)

2,808

بازدید

۱۰ نرم افزار طراحی گرافیک (بهترین های ۲۰۱۹)

نرم افزار طراحی گرافیک

نرم افزار طراحی گرافیک
در این صفحه ۱۰ نرم افزار طراحی گرافیک در سال ۲۰۱۹ را به شما معرفی می کنیم. نرم افزار هایی که می توانید از آن ها برای کار خود استفاده کنید.
دانلود این نرم افزار ها در اکثر وب سایت های فارسی وجود دارد و ما اینجا تنها هر یک را به شما معرفی می کنیم.
لیست پایین براساس محبوبیت و برتریت نرم افزار ها چیده شده است.

نرم افزار طراحی گرافیک

۱- Adobe Photoshop CC
فتوشاپ از بهترین نرم افزار های ویرایش تصویر و طراحی گرافیک است که به تمام نیاز های شما پاسخ می دهد. شما می توانید افکت های مختلف را به تصاویر خود دهید، هر نوع ویرایشی روی آن ها انجام دهید و در کنار تمام این کار ها به طراحی گرافیک نیز بپردازید.
شما با استفاده از این نرم افزار و ابزار هایی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید هر نوع طرحی را طراحی کنید. از طراحی لوگو گرفته تا طرح های سه بعدی و نقاشی های حرفه ای.

۲- GIMP
یک نرم افزار رایگان با امکانات فوق العاده. همانند فتوشاپ، با این نرم افزار نیز می توانید به ویرایش تصاویر در لایه های مختلف بپردازید. در این بین طراحی گرافیک نیز در این قابل انجام است و اگر نرم افزار فتوشاپ برای سیستم شما سنگین است! می توانید از GIMP برای طراحی های خود استفاده کنید.

۳- Adobe Illustrator CC
ایلوستریتور نرم افزاری فوق العاده برای طراحی گرافیک است. بطور اختصاصی برای این کار ساخته شده و به تمام نیاز های یک طراح گرافیک پاسخ می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحت گرافیک های وکتور طراحی کنید. تصاویری هیچگاه با تغییر سایز کیفیت خود را از دست نمی دهند. خیلی راحت، با بالاترین کیفیت به طراحی بنر های تبلیغاتی، پوستر، بروشور، لوگو و… بپردازید.

۴- Adobe InDesign CC
نرم افزار InDesign نرم افزاری حرفه ای برای طراحی گرافیک چاپ است. به راحتی می توانید با استفاده از این نرم افزار قالب های طراحی کارت ویزیت، کتاب، بروشور، مجله، پوستر، بیلبورد و… طراحی کنید. این نرم افزار ترکیبی از فتوشاپ و ورد است! به راحتی در آن متن ها را ویرایش کنید و به طراحی گرافیک بپردازید.

۵- CorelDraw
کورد درا یکی از نرم افزار های محبوب طراحی گرافیک است. مانند نرم افزار Illustrator این نرم افزار نیز بصورت وکتور کار می کند. تمام طراحی های شما در این نرم افزار وکتور خواهد بود می توانید خروجی های مختلف تصویری را از آن تهیه کنید. طراحی گرافیک در این نرم افزار بسیار مشابه ایلوستریتور است و امکانات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد.

۶- Adobe Dreamweaver
نرم افزاری برای طراحی گرافیک و کدنویسی سایت است که طرفداران خود را دارد. با استفاده از این نرم افزار می توانید سایت های حرفه ای طراحی کنید و به کدنویسی آن بپردازید. نرم افزار قابلیت کدنویسی خودکار را نیز دارد که می تواند با استاندارد های تعریف شده خود بطور خودکار طراحی های گرافیک شما را کدنویسی کند. حتی بدون دانش کدنویسی نیز می توانید با این نرم افزار طراحی سایت انجام دهید ولی انتظار کدنویسی استاندارد و حرفه ای را از آن نداشته باشید!

۷- Blender
نرم افزاری برای ساخت تصاویر و آبجکت های سه بعدی (۳D). این نرم افزار رایگان بوده و امکان ساخت مدل های سه بعدی حرفه ای را به شما می دهد. شما می توانید از این مدل ها در ویدیو ها، طراحی ها و بازی هایی که می سازید استفاده کنید. ابزار های این نرم افزار به شما کمک می کنند تا در سریع ترین زمان ممکن یک مدل سه بعدی را ایجاد کنید.

۸- Inkscape
نرم افزاری برای طراحی گرافیک با امکانات بسیار زیاد. این نرم افزار بین بسیاری از کاربران بخاطر ابزار ها و امکانات آسان و وکتور بیس آن محبوب است. شما به راحتی می توانید با ابزار های کاربردی این نرم افزار به طراحی گرافیک بپردازید. ساخت شکل، متن، ایجاد افکت، طیف های رنگی و… تماماً در این نرم افزار وجود دارد.

۹- Cinema 4D
یکی از بهترین نرم افزار طراحی گرافیک و مدل های سه بعدی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید متن و آبجکت های سه بعدی ایجاد کنید و با افکت های فوق العاده آن را به نمایش بگذارید. حتی اگر تا بحال کار سه بعدی انجام نداده باشید با این نرم افزار می توانید به راحتی طرح های سه بعدی خود را در کمترین زمان ایجاد کنید.

۱۰- ACDSee Photo Editor
نرم افزاری برای تنظیم رنگ تصاویر بصورت حرفه ای. می توانید تصاویری که در طرح های خود استفاده می کنید پیش از استفاده، در این نرم افزار ویرایش کنید و رنگ بندی بهتری را در آن ایجاد کنید. تنظیمات پیشرفته این نرم افزار به شما کمک می کند تا از تصاویری که بسیار عادی جلوه می کنند تصاویر فوق العاده زیبا ایجاد کنید.

انتخاب استفاده از هر یک از این نرم افزار ها بر عهده خود شما! ببینید با کدام یک راحت تر هستید و می توانید طراحی های بهتری را انجام دهید. برخی با فتوشاپ به طراحی گرافیک می پردازند و برخی با ایلوستریتور. فرقی نمی کند از چه نرم افزاری استفاده کنید. اکثر نرم افزار های امروزی تمامی امکانات مورد نیاز شما را دارا می باشند. مهم این است که شما با کدام یک می توانید کیفیت کاری بهتری را ارائه دهید.

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    آموزش های عمومی برای ورود به بازار کار

    آموزش های عمومی برای ورود به بازار کار ۱٫۳۳/۵ (۲۶٫۶۷%) ۳ امتیازs موضوع : آموزش های عمومی برای ورود به بازار کار   کسب مهارت برای ورود به بازار کار امروز در تک بوک میخواهیم سایتی رو به شما معرفی کنیم که میتونید توش […]

    ترفندهای جدید در پاورپوینت

    ترفندهای جدید در پاورپوینت ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز PowerPoint ابزاری ساده و پرکاربرد برای ارائه کنفرانس، سخنرانی و تحقیقات است و با امکاناتی که روز به روز به آن افزوده میشود، کار با این ابزار ساده تر از گذشته شده است.

    ۱۱ روش آوردن کنترل پنل در ویندوز ۱۰

    ۱۱ روش آوردن کنترل پنل در ویندوز ۱۰ ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز تمام قسمت های ویندوز ۱۰ بهینه شده است از ابزارها گرفته تا قسمت هایی که مربوط به تنظیمات این سیستم عامل می باشد.

    ۱۱ امتیاز برای مهاجرت به ویندوز ۱۰

    ۱۱ امتیاز برای مهاجرت به ویندوز ۱۰/ با عرضه ویندوز ۱۰ بررسی امکانات و ویژگی‌های آن آغاز شده است. اگر چه این ویندوز به علت برخی قابلیت هایش از توانمندی بیشتری برای جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران برخوردار است، اما مزایای زیادی هم دارد.

    ۳ راه برای حفظ محتویات حافظه فلش مموری

    اندازه مناسب و قابل حمل بودن سیستم‌عامل‌های مختلف، حافظه فلش مموری را به دستگاهی بسیار پرکاربرد برای انتقال اطلاعات تبدیل می‎کند.

    شناخت ۱۰ ویروس مخرب رایانه ای

    همزمان با افزایش بدافزارها، کرم‏های اینترنتی و تروجان‏ها، هکرها و سارقان اطلاعات همواره به دنبال راههایی به منظور سرقت اطلاعات و دسترسی به حسابهای بانکی و گاهی بوجود آوردن اختلالات الکترونیکی بوده ‏اند.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi