جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب مکمل شناسی

8,625

بازدید

دانلود کتاب مکمل شناسی ۴٫۰۸/۵ (۸۱٫۶۷%) ۱۲ امتیازs

کتاب مکمل شناسی

دانلود کتاب مکمل شناسی

دانلود کتاب رژیم و سلامت

در این کتاب ، اطلاعاتی درباره انواع مکمل های بدنسازی ، اعم از کاربرد ها ، عوارض احتمالی و توضیحات اجمالی نوشته شده و می تواند برای هر مربی ، ورزشکار یا حتی کسی که بدنبال اطلاعات بیشتری درباره این مکمل هاست مناسب باشد .
یکی از مهم ترین دلایلی که مرا به نوشتن این کتاب واداشت ، شناخته شدن روز افزون مکمل ها و به دنبال آن ، افزایش تنوع طرز تفکرهای گاها اشتباه درباره این مکمل هاست .

ورزشکاران محترم لطفا توجه داشته باشند که این مکمل ها صرفا جهت تکمیل برنامه غذایی اند و هرگز نمی توانند جایگزین غذای اصلی شوند ، پس در مصرف این مکمل ها هوشیارانه عمل کنید و از مصرف خودسرانه چه به صورت مصرف بیش از حد و چه به صورت جایگزینی آن با رژیم غذایی ، خودداری کنید .

اگر چه درباره عوارض مکمل های تغذیه ای اصطلاحا – از هر دری سخنی است – و خرافات زیادی وجود دارد ، اما تحقیقات نشان داده اند که این مکمل ها علاوه بر مفید بودن می توانند خطرناک و دارای عوارض نیز باشند .

این ها را گفتم که مراقب مصرف بی رویه مکمل ها باشید و بدانید که ورزش برای سلامتی است ، نه برای آسیب رساندن به خود .

در بخشی از کتاب مکمل شناسی ، می خوانید :

ال – کارنیتین : کارنیتین یک ترکیب چهار تایی آمونیوم است که از اسیدهای آمینه لیزین و متیونین ساخته شده است . در سلولهای زنده نقش آن فرستادن اسیدهای چرب از سیتوسل به میتوکندری در طی فرآیند تفکیک چربی برای سوختن است که انرژی آزاد کنند . در بدن ، در کبد و کلیه ها تولید شده و در عضلات اسکلتی ، قلب ، مغز و اسپرم ذخیره شده است .

معمولا ، بدن همه کارنیتینی که به آن نیاز دارد را می تواند بسازد . با این حال ، برخی از افراد ممکن است دچار کمبود کارنیتین شوند زیرا بدن آن ها نمی تواند به اندازه کافی کارنیتین بسازد و یا آن را به بافت ها برای استفاده انتقال بدهد …

دانلود کتاب مکمل شناسی ، از کلید زیر :

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : علی دارابی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 1.1 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 32
منبع : www.takbook.com

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود ماهنامه سبک زندگی سالم

    دانلود ماهنامه سبک زندگی سالم ۳٫۶۷/۵ (۷۳٫۳۳%) ۳ امتیازs فهرست مطالب ” سبک زندگی سالم ” : دانستنی ها آشپزی رژیمی کلاس های آزاد

    دانلود کتاب خواص مویز

    دانلود کتاب خواص مویز ۳٫۲۷/۵ (۶۵٫۴۵%) ۱۱ امتیازs در این کتاب فواید مویز برای سلامتی شرح داده شده . توجه : این کتاب را کاربر با مجوز نویسنده به سایت تک بوک اهدا نموده اند .

    دانلود کتاب مواد غذایی مفید برای گوارش

    دانلود کتاب مواد غذایی مفید برای گوارش ۲٫۶۰/۵ (۵۲٫۰۰%) ۵ امتیازs مطالب موجود در این دانشنامه : مقدمه زنجبیل و هضم غذا فیبر شیرین بیان برنج قهوه ای پروبیوتیک

    دانلود کتاب دمنوشهای مفید در سنگ کیسه صفرا

    دانلود کتاب دمنوشهای مفید در سنگ کیسه صفرا ۳٫۲۵/۵ (۶۵٫۰۰%) ۴ امتیازs مطالب موجود در این دانشنامه : مقدمه سنگ کیسه صفرا چیست چای نعنا و سنگ صفرا

    دانلود کتاب کاربرد پروبیوتیک برای بدن

    دانلود کتاب کاربرد پروبیوتیک برای بدن ۲٫۳۳/۵ (۴۶٫۶۷%) ۳ امتیازs مقدمه ۱ – پروبیوتیک ها و هضم راحت غذا ۲ – پروبیوتیک ها برای جذب بهتر مواد مغذی ۳ – پروبیوتیک ها برای مقابله با عفونت ها و ویروس ها ۴ – پروبیوتیک ها […]

    دانلود کتاب مهمترین داروهای خانگی برای آفتاب سوختگی

    دانلود کتاب مهمترین داروهای خانگی برای آفتاب سوختگی ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۱ امتیاز آنچه در کتاب ” مهم ترین داروهای خانگی برای آفتاب سوختگی ” می خوانیم : مقدمه کمپرس یخ آلوئه ورا سیب زمینی نشاسته نعناع




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi