جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

بهترین رستوران‌های کیش

138

بازدید

بهترین رستوران‌های کیش ۴٫۵۰/۵ (۹۰٫۰۰%) ۲ امتیازs

بهترین رستوران‌های کیش

همیشه این مطلب در بین محاوره‌های خیلی‌ها در جریان است که اگر بهترین شرایط هم از همه لحاظ موجود باشد و امکانات کامل باشد ولی غذا و خوراک مناسب موجود نباشد، قسمت عمده ای از شرایطی که یک حس خوش را رقم میزنند موجود نیست و رسیدگی به خورد و خوراک همواره حائز اهمیت بوده است.
حال وقتی ما قصد نوشتن این مطلب را داشتیم، قبل از هر چیز در صدد راهنمایی به مخاطب تور کیش برای برطرف کردن این نیاز بودیم.
در ادامه به این موضوع میپردازیم که جزیره‌ی زیبای کیش دارای رستوران های متعدد میباشد، و سعی میکنیم تعدادی از آن‌ها را به شما مخاطب تور ارزان کیش معرفی نماییم. با ما همراه باشید…

 

بهترین رستوران‌های کیش

رستوران کوه سنگی

کوه سنگی نام رستورانی است که به دیزی سنگی‌های خوشمزه‌اش شهره است. دیزی غذای سنتی ما ایرانی ها میباشد و طرفداران زیادی دارد و معمولا در جاهایی سرو میشود که دارای بافت و سیستم سنتی میباشد مانند سفره خانه‌ها.
رستوران کوه سنگی هم از این قاعده پیروی میکند و دارای بافت سنتی است که وجود آن در جزیره‌ی کیش که دارای سیستم مدرن است، ممکن است برای شما مخاطبان عزیز تور ارزان کیش ایجاد حیرت کند. همین که وارد این رستوران باصفا میشوید، با تخت‌هایی که برای نشستن مشتریان در جای خود مستقر هستند مواجه خواهید شد، همینطور با یک دیزی سنگی که با گوشت تازه گوسفندی پخته شده و با یاران دیرین خود یعنی ریحون و دوغ به سوی شما عزیزان در حال حرکت است. البته این رستوران، غذاهای دیگری نیز سرو میکند و در کل میتوان گفت قیمت های مناسبی دارد. رستوران کوه سنگی در کنار پاساژ پردیس واقع شده است.

فست فود بومرنگ

در حال حاضر، فست فود‌ها هم به بخش جدایی ناپذیری از سبد غذایی ما تبدیل شده‌اند. حال اگر شما به جزیره‌ی زیبای کیش سفر کردید و هوس خوردن پیتزا یا سایر فست فودها را داشتید میتوانید به فست فود بومرنگ مراجعه فرمایید. بومرنگ از فست فودهای نامی جزیره است که البته از کیفیت غذا و نظافت محیط قابل توجهی برخوردار است. بحث هزینه همیشه حائز اهمیت است و در اینجا باید این را ذکر کنم که قیمت غذاها در منوی بومرنگ از بسیاری از فست فود های جزیره کمتر است و البته محیط ساده و مطبوعی هم دارد. از ویژگی‌های این فست فود این است که، وقتی شما مسافران گرامی تور لحظه آخری کیش پیتزاهای آن را امتحان میکنید، متوجه این موضوع میشوید که به طور معمول هر کدام از آن ها، ۴ طعم را در خود دارند، به عبارتی دیگر هر دو قطعه‌ی آن یک طعم را دارا هستند. اگر هم طرفدار پیتزا مارگایتا هستید، احتمالا موفق میشوید بهترین مارگاریتای عمرتان را در بومرنگ تجربه کنید.

فودکورت دامون

آوازه‌ی فودکورت‌ها در همه جا وجود دارد و خیلی از ما طرفدار فودکورت رفتن هستیم. در جزیره زیبای کیش هم فودکورت های متعددی وجود دارد که معروف ترین و شاید شلوغ ترین آن ها، فودکورت دامون، واقع در طبقه‌ی دوم مرکز خرید بزرگ دامون میباشد. دامون دارای تراسی پرطرفداراست که رو به دریا قرار دارد و البته از فضای سبز چشم نوازی برخوردار است.
این فودکورت دارای ۱۲غرفه میباشد که قیمت غذاهای آن ها نسبت به سایر فودکورت های کیش مناسبتر میباشد. البته شایان به ذکر است که اگر در وقت روز به این مکان مراجعه فرمایید به احتمال زیاد میتوانید در تراس غذا بخورید ولی در مورد شب هیچ تضمینی وجود ندارد چرا که شب‌ها سیل گردشگران است که به دامون هجوم میاورند!

رستوران توتی فروتی

به احتمال زیاد، اشخاصی که زیاد از تور کیش استفاده میکنند و به این جزیره سفر میکنند، با این جزیره آشنا هستند. چرا که توتی فروتی در کیش دارای اعتبار و شهرت خاصی است طوری که اگر از خیلی از کیشوندان گرامی نام یک رستوران که به همه‌ی گردشگران پیشنهاد میکنند را بپرسید، خواهید شنید که رستوران توتی فروتی را به شما معرفی میکنند. از مواردی که میتوان از آن‌ها به عنوان عوامل شهرت توتی فروتی نام برد میتوان به مناسب بودن قیمت‌ها، بالا بودن کیفیت غذاها، محیط صمیمی و رفتار کارکنان اشاره کرد.

بهترین رستوران‌های کیش

در آخر هم باید ذکر کنم که خادمان شما در آژانس مسافرتی چوبین همواره در حال ایجاد شرایط مناسب برای سفرهای شما عزیزان هستند. جهت ثبت نام برای تور نوروزی کیش میتوانید با کارشناسان چوبین تماس حاصل فرمایید.
علیرضا حاجیان

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه

    بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۸ امتیازs بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه   جنین شناسی یکی از چالش برانگیز ترین دروس علوم پایه است که مطالعه آن خود چالش های خاص خود را دارد. […]

    خواص آلو برای دیابت چست؟

    خواص آلو برای دیابت چست؟ ۴٫۸۰/۵ (۹۶٫۰۶%) ۷۱ امتیازs خواص آلو برای دیابت چست؟ امروزه می‌توان با مصرف بسیاری از میوه‌ها از مصرف داروهای شیمایی تا حد بسیار زیادی جلوگیری نمود چرا که افرادی که دارای دیابت هستن با مصرف قرص و داروهای شیمایی […]

    اگر می خواهید خیلی زود جذاب شوید !!

    اگر می خواهید خیلی زود جذاب شوید !! ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اگر لبخند می‌زنید، هر چه لبخندتان صادقانه تر و بزرگتر باشد، زیباتر به نظر خواهید رسید. و به همین ترتیب شخص دیگر هم می‌تواند بیشتر جذب شما شود .

    خرید کفش اسپرت مناسب

    خرید کفش اسپرت یکی از مهمترین بخش‌های خرید هر فردی است. چرا که یک کفش مناسب باعث داشتن پاهای سالم و درنتیجه انجام اقدامات سریع‌تر به سمت رویاها می‌شود. درست است که مراجعه به مراکز خرید شاید اولین گزینه‌ای باشد که به ذهن می‌رسد اما […]

    عناوین شغلهای پردرآمد دنیا و ایران

    متخصص هوش مصنوعی و یادگیری ماشین/ تخمین زده می‌شود تا سال ۲۰۲۴ ارزش مشاغل مرتبط با یادگیری ماشین، حدود ۳۱ میلیارد دلار باشد. این گفته به معنای آن است که طی یک دوره زمانی شش ساله، نرخ رشد سالیانه این حوزه بیش از ۴۰ […]

    معرفی بازی‌های Tekken 3 و GTA San Andreas

    معرفی بازی‌های Tekken 3 و GTA San Andreas در این مقاله به بررسی و معرفی GTA San Andreas و Tekken 3  می‌پردازیم که محال است هیچ گیمری نامی از این دو بازی نشنیده باشد. این دو بازی در هنگام عرضه در زمان خود توانستند رکوردهای فروش بازی را جا بجا کنند و به شاهکارهای فراموش‌نشدنی تبدیل شوند که به دلیل استقبال فراوان […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi