جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب صوتی قورباغه را قورت بده

3,558

بازدید

دانلود کتاب صوتی قورباغه را قورت بده ۳٫۸۹/۵ (۷۷٫۷۸%) ۹ امتیازs

دانلود کتاب صوتی قورباغه را قورت بده

دانلود کتاب صوتی قورباغه را قورت بده

دانلود کتاب صوتی قورباغه را قورت بده

کتاب صوتی “قورباغه را قورت بده” نوشته برایان تریسی (    -۱۹۴۴)، سخنران انگیزشی کانادایی، است. این کتاب یکی از مشهورترین آثار تریسی است که به زبان‌های مختلف ترجمه شده، در ۲۱ فصل تدوین شده است.
شاید بتوان گفت پیام اصلی کتاب صوتی «قورباغه را قورت بده»، این جمله در پیشگفتار کتاب است: “تنها با تغییر شیوه فکر کردن، کار کردن و پرداختن به جریان ناتمام مسئولیت‌هایی که هر روزه بر سرتان سرازیر می‌شود، می‌توانید زمان و زندگی‌تان را کنترل کنید… در تمام دوره کاری‌ام یک حقیقت را فهمیدم: کلید موفقیت، کامیابی، احترام، جایگاه و شادی در زندگی، توانایی تمرکز بر مهم‎ترین کار، انجام درست آن و به اتمام رساندن آن است. این بینش کلیدی، روح و قلب این کتاب است.”
تریسی پس از سال‌ها سخنرانی انگیزشی معتقد است کلید دستیابی به موفقیت و بهره‌وری بیشتر این است که این عادتِ زندگی‌تان شود که انجام کارهای اصلی‌تان اولین کار هر روز صبح‌تان باشد. باید عادت “خوردن قورباغه‌تان” قبل از هر کار دیگری را، بدون آنکه زیاد به آن فکر کنید، در خود پرورش دهید.
تریسی در کتاب صوتی “قورباغه را قورت بده” چنین می‌اندیشد: ۹۵ درصد از موفقیت شما در زندگی و کار با نوع عاداتی تعیین می‌شود که در طول زمان ایجاد کرده‌اید. عادت تعیین اولویت‌ها، غلبه بر پشت گوش انداختن و شروع مهم‎ترین کارتان، مهارتی ذهنی و جسمی است و برای ایجاد عادت تمرکز در خود به سه ویژگی کلیدی نیاز دارید که همگی یادگرفتنی‌اند: تصمیم‌گیری، نظم و اراده.
در بخشی از کتاب صوتی “قورباغه را قورت بده” می‌شنویم:
“برای داشتن بهترین عملکرد، باید مشوق خودتان باشید. باید عادت کنید مربی خودتان باشید و خودتان را تشویق کنید که بهترین بازی‌تان را انجام دهید. برای اینکه همیشه انگیزه داشته باشید باید تصمیم بگیرید که کاملا مثبت‌نگر باشید. باید تصمیم بگیرید به حرف‌ها، کارها و واکنش‌های دیگران و موقعیت‌هایی که برایتان پیش می‌آید، مثبت جواب دهید. نباید بگذارید مشکلات و موانع اجتناب‌ناپذیر زندگی روزانه‌ بر حال و احساسات شما تاثیر بگذارند.”
تریسی، که تاکنون چهار بار نیز به ایران سفر کرده، در جهان نماد «خودیاری» است و نامش با مهم‎ترین مفاهیم این حوزه از جمله رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت، روان‌شناسی موفقیت، مدیریت موثر و استراتژی کسب‌وکار گره خورده است. او از سال ۱۹۸۴ «شرکت بین‌المللی برایان تریسی» را بنیان نهاد و تاکنون بیش از ۷۰ کتاب نوشته که به عمده زبان‌های دنیا ترجمه شده است.
نوار پیش‌تر بخش عمده کتاب‌های صوتی برایان تریسی را منتشر کرده است.
خرید آنلاین و دانلود کتاب صوتی قورباغه را قورت بده از اینجا




دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : برایان تریسی/تایماز رضوانی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 135 مگابایت
نوع فايل : MP3
تعداد صفحه : -
منبع : وبسایت نوار




مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب صوتی درخت آرزو

    دانلود کتاب صوتی درخت آرزو ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۴ امتیازs این کتاب داستان درخت بلوط پیری را به تصویر می‌کشد که مردم محله به آن «درخت آرزو» می‌گویند. روزی خانواده‌ای جدید به محله‌ می‌‌آیند. این خانواده ماجراهای مختلفی برای مردم و البته درخت آرزو رقم […]

    دانلود کتاب صوتی ژنرال شاه

    دانلود کتاب صوتی ژنرال شاه ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۹ امتیازs درباره‌ی نویسنده: «دافنه دو موریه»، نویسنده‌ی انگلیسی، را معمولاً با شاهکارش «ربه‌کا» به یاد می‌آورند، اما داستان پرندگان او نیز که دست‌مایه‌ی فیلمی با همین نام به کارگردانی آلفرد هیچکاک شد، در میان اهالی ادبیات […]

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs اسدالله علم علاوه بر سابقه نخست وزیری در اوایل دهه چهل، تا سال ۱۳۵۶ به مدت ۱۰ سال وزیر دربار شاه و به نوعی یار غار او بود؛ بنابراین یادداشت های هفت جلدی […]

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۶ امتیازs این کتاب دغدغه‌های تربیتی تک‌ فرزندان را بررسی می ‌کند. آنچه در این کتاب برای شما به نگارش درآمده‌، دغدغه‌های یک مادر است. این کتاب دعوتی است به اندیشیدن درباره‌ی تک‌ فرزندی و دغدغه‌هایی […]

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر ۳٫۱۰/۵ (۶۲٫۰۰%) ۱۰ امتیازs میرزا محمدتقی خان فراهانی، مشهور به امیرکبیر، یکی از صدراعظم‌های ایران در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار بود. در این کتاب داستان هایی از زندگانی او را، به قلم محمود حکیمی، می شنویم.

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر ۳٫۳۳/۵ (۶۶٫۶۷%) ۳ امتیازs «خانواده به توان دختر» جایگاه دختر در خانواده و وظایف خانواده در قبال او را بررسی می‌کند. در قسمتی از این کتاب می شنویم :




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi