جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب ۳۶ ترفند گوگل کروم

1,793

بازدید

دانلود کتاب ۳۶ ترفند گوگل کروم ۳٫۸۰/۵ (۷۶٫۰۰%) ۵ امتیازs

دانلود کتاب ۳۶ ترفند گوگل کروم

دانلود کتاب 36 ترفند گوگل کروم

دانلود کتاب ۳۶ ترفند گوگل کروم

گوگل کروم یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین مرورگرهای دنیا است. روزانه ساعت‌ها از درگاه کروم به جهان مجازی متصل می‌شویم؛ کار می‌کنیم تحقیق می‌کنیم و… کتاب “۳۶ ترفند گوگل کروم ” قصد دارد با معرفی ۳۶ ترفند و افزونه کروم سرعت و کیفیت کار با این مرورگر محبوب را برای شما افزایش دهد.
فهرست مطالب:
مقدمه
۱۱ قابلیت خارق‌العاده مرورگر کروم که ازشان بی‌خبر هستید!
افرونه قدرتمندی برای ذخیره‌سازی صفحه‌های وب در کروم
هشت افزونه کاربردی کروم که زندگی شما را تغییر می‌دهند
۱۴ ترفند ضروری کروم
چگونه بدون نصب مجدد مشکلات کروم را رفع و سرعت آن را افزایش دهیم
چرا و چگونه به کروم ۶۴ بیتی سوییچ کنیم؟
این کتاب در فرمت PDF و ۵۶ صفحه آماده شده است .
روزگاری بود که وبگردی تنها تحت سلطه IE مایکروسافت بود . اما این روزها به لطف حضور انواع مرورگرهای تحت وب که نیاز همه را برآورده می کند ، اوضاع تغییر کرده است . گوگل کروم نیز یکی از این مرورگرهاست که برای گشت و گذار در دنیای وب مدرن امروزی طراحی شده است . دو سال از زمان تثبیت موقعیت گوگل کروم در بازار مرورگرها می گذرد و می توان با خیال راحت نتیجه گیری کرد که استفاده از این مرورگر واقعا جذاب است . اما آیا می دانستید که این مرورگر چندین قابلیت پنهان در خود دارد که شما احتمالا از آن بی خبرید ؟؟
آیا جزء آن گروه از کاربرانی هستید که از مرورگر کروم ویژه ویندوز استفاده می کنید ؟ اگر این چنین است باید به شما بگوییم ، هنوز این شانس دارید که از نسخه ۳۲ بیتی کروم استفاده کنید . اما پیشنهاد ما به شما این است که به نسخه ۶۴ بیتی مرورگر کروم مهاجرت کنید . این نسخه نه تنها در مقایسه با نسخه ۳۲ بیتی سریع تر است بلکه از سرعت و پایداری بالاتری نیز برخوردار است . اما به این نکته توجه داشته باشید که اگر از یک ویندوز ۳۲ بیتی استفاده می کنید ، شانس دسترسی به برنامه های قدرتمند ۶۴ بیتی را از دست داده اید . اما اگر کامپیوتر شما قدمتی کمتر از هشت سال دارد ، سیستم شما قابلیت اجرای برنامه های ۶۴ بیتی را دارد … برای دانلود کتاب ۳۶ ترفند گوگل کروم به لینک زیر بروید .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : مجله شبکه
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 5 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 56
منبع : www.takbook.com

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب آموزش مبانی فتوشاپ

    دانلود کتاب آموزش مبانی فتوشاپ ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۹ امتیازs فتوشاپ معروفترین نرم افزار ویرایش تصویر است که یادگیری آن یکی از الزامات در برخی رشته های دانشگاهی و نیز دریافت مدرک مهارت آموزی برخی موسسات است . یادگیری فتوشاپ ساده و آسان است . […]

    دانلود کتاب دنیای شی گرا

    دانلود کتاب دنیای شی گرا ۳٫۴۳/۵ (۶۸٫۵۷%) ۱۴ امتیازs کتابچه : دنیای شی گرا نوشته: امیررضا اندیشمند زبان: فارسی سال نشر: ۲۰۲۳/۱۴۰۲ تعداد صفحات: ۱۹ نوع انتشار : الکترونیکی حتما تا به حال کلمه OOP به گوشتان خورده است. OOP) object oriented programming) یا […]

    دانلود کتاب گام به گام با سئو

    دانلود کتاب گام به گام با سئو ۴٫۳۳/۵ (۸۶٫۶۷%) ۶ امتیازs کتاب الکترونیکی : گام به گام با سئو نوشته: امیررضا اندیشمند انتشار: ۱۳۹۹/ اکتبر ۲۰۲۰ تعداد صفحات: ۷۴ در قرن ۲۱ سرعت پیشرفت تکنولوژی افزایش بسیاری پیدا کرده و همین طور به روند […]

    دانلود کتاب راهنمای اسکریپت نویسی لینوکس

    دانلود کتاب راهنمای اسکریپت نویسی لینوکس ۴٫۸۳/۵ (۹۶٫۵۲%) ۲۳ امتیازs هدف این کتاب معرفی دنیای جذاب اسکریپت نویسی لینوکس و همچنین سیستم عامل لینوکس می باشد.

    دانلود کتاب تعمیرات تجهیزات میکروتیک

    دانلود کتاب تعمیرات تجهیزات میکروتیک ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۵ امتیازs کتاب ” تعمیرات تجهیزات میکروتیک ” نوشته‌ی عیسی رشوند، به عنوان اولین و حرفه ‌ای‌ترین پک جامع به آموزش نحوه‌ی عیب یابی و تعمیرات انواع تجهیزات میکروتیک می‌پردازد.

    دانلود کتاب دانستنیهای فیزیک و کامپیوتر ۵

    دانلود کتاب دانستنیهای فیزیک و کامپیوتر ۵ ۳٫۳۳/۵ (۶۶٫۶۷%) ۶ امتیازs آنچه در کتاب ” دانستنیهای فیزیک و کامپیوتر ۵ ” می خوانیم : طی الارض چیست ؟ زبان شناسی و هوش منظور از آزادی چیست؟ ساخت ترانزیستور نوری ۱۰ گیگا هرتزی




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi