جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

برترین‌های سینمای جهان

724

بازدید

برترین‌های سینمای جهان

از هیولای «بابادوک» تا «دختر‌گم‌شده» دیوید فینچر

سایت تحلیلی اسلیت در گزارش خود از برترین‌های سینمای جهان در سالی که گذشت، فیلم ترسناک «بابادوک» را به عنوان اولین فیلم، انتخاب کرده است.

منتقدان سینمایی سایت تحلیلی اسلیت در گزارشی، برترین‌های سینمای جهان در سالی که گذشت را به شرح زیر اعلام کردند:

ـ فیلم ترسناک و حادثه‌ای «بابادوک»

این فیلم ۲ و نیم میلیون دلاری محصول کشور استرالیا و اولین تجربه سینمایی «جنیفر کنت»، بازیگر استرالیایی است.

این فیلم از جمله فیلم‌های موفق ژانر وحشت در سال جاری میلادی است که توانست نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند.

به گفته یکی از منتقدان سینمایی سایت اسلیت، از ویژگی‌های شاخص این فیلم این است که هیولای این فیلم برخلاف بسیاری از فیلم‌های ژانر وحشت، بی‌نهایت واقعی به نظر می‌رسد.

«بابادوک» داستان مادر مجردی است که شب‌ها برای فرزندش کتاب «آقای بابادوک» را می‌خواند و ناخواسته باعث می‌شود هیولایی وارد خانه شود و ماجراهای بسیاری در این میان اتفاق می‌افتد.

ـ فیلم سینمایی «پسر بچگی»

«پسر بچگی» داستان پسر بچه شش ساله‌ای به نام «میسون»،‌ به همراه مادر و خواهرش، سامانتا، در تگزاس زندگی می‌کند. پدرش به تازگی آن‌ها را ترک کرده است. فیلم، زندگی مِیسون و خانواده‌اش را در طول ۱۲ سال آینده که طی آن به یک مرد تبدیل می‌شود، دنبال می‌کند.

این فیلم به کارگردانی «ریچارد لینکلیتر» در جشنواره‌های سینمایی زیادی در سطح جهان به نمایش درآمده و تاکنون جوایز بسیاری را نیز از آن خود کرده است. سایت اسلیت این فیلم را یک فیلم موفق، تأثیرگذار و بسیار هوشمندانه توصیف کرده است.

فیلم سینمایی«آیدا» به کارگردانی «پاول پاولیکوفسکی» نامزد جایزه هفتاد و دومین دوره از رقابت‌های گلدن گلوب در بخش بهترین فیلم خارجی زبان است
ـ فیلم سینمایی «فورس ماژور»

این درام ساخته «روبن اوستلوند» و داستان هجوم بهمن بر یک خانواده سوئدی است. این خانواده که برای اسکی در تعطیلات راهی کوهستان شده‌اند اسیر بهمن می‌شوند.

این فیلم اولین بار در بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن امسال به نمایش درآمد و جایزه هیات داوران را از آن خود کرد، چندی بعد نیز به عنوان نماینده سینمای سوئد راهی رقابت‌های اسکار شد ولی نتوانست به مرحله بعد از این رقابت‌ها (پیش‌ فهرست نامزدهای اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان) راه یابد.

این دومین ساخته اوستلوند است که به عنوان نماینده سینمای سوئد راهی اسکار می‌شود. در سال ۲۰۰۹ نیز این کارگردان با فیلم «غیر ارادی» راهی اسکار شده بود، اما به عنوان نامزد نهایی انتخاب نشد.

ـ فیلم سینمایی «دختر گم‌شده»

«دختر گم‌شده» آخرین ساخته «دیوید فینچر» داستان مردی به نام «نیک دان» است پس از ناپدید شدن همسرش،به عنوان مظنون اصلی پرونده شناخته می شود و در کانون توجه رسانه ها قرار می گیرد. در این این فیلم «بن افلک» و «نیل پاتریک هریس» در کنار هم بازی می‌کنند.

ـ فیلم سینمایی «آیدا»

فیلم سینمایی«آیدا» به کارگردانی «پاول پاولیکوفسکی» نامزد جایزه هفتاد و دومین دوره از رقابت‌های گلدن گلوب در بخش بهترین فیلم خارجی زبان است. این فیلم سیاه و سفید محصول مشترک انگلستان و لهستان و داستان راهبه‌ای جوان در دهه ۶۰ و دوره اشغال لهستان توسط نازی‌هاست.

روزنامه نیویورک‌تایمز نیز این فیلم را در فهرست برترین سینمای جهان در سال ۲۰۱۴ میلادی در جایگاه چهارم قرار داده بود.

بنا بر این گزارش، امسال نام فیلم «پسربچگی» در گزارش «برترین‌های سینما در سال ۲۰۱۴» در بیشتر منابع خبری به چشم می‌خورد. این فیلم در عرصه جشنواره‌ای نیز یکی از موفق‌ترین‌های سال میلادی جاری بود که توانست بیشتر جوایز را از آن خود کند.

خبرگزاری فارس

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه

    بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۸ امتیازs بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه   جنین شناسی یکی از چالش برانگیز ترین دروس علوم پایه است که مطالعه آن خود چالش های خاص خود را دارد. […]

    خواص آلو برای دیابت چست؟

    خواص آلو برای دیابت چست؟ ۴٫۸۰/۵ (۹۶٫۰۶%) ۷۱ امتیازs خواص آلو برای دیابت چست؟ امروزه می‌توان با مصرف بسیاری از میوه‌ها از مصرف داروهای شیمایی تا حد بسیار زیادی جلوگیری نمود چرا که افرادی که دارای دیابت هستن با مصرف قرص و داروهای شیمایی […]

    اگر می خواهید خیلی زود جذاب شوید !!

    اگر می خواهید خیلی زود جذاب شوید !! ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اگر لبخند می‌زنید، هر چه لبخندتان صادقانه تر و بزرگتر باشد، زیباتر به نظر خواهید رسید. و به همین ترتیب شخص دیگر هم می‌تواند بیشتر جذب شما شود .

    خرید کفش اسپرت مناسب

    خرید کفش اسپرت یکی از مهمترین بخش‌های خرید هر فردی است. چرا که یک کفش مناسب باعث داشتن پاهای سالم و درنتیجه انجام اقدامات سریع‌تر به سمت رویاها می‌شود. درست است که مراجعه به مراکز خرید شاید اولین گزینه‌ای باشد که به ذهن می‌رسد اما […]

    عناوین شغلهای پردرآمد دنیا و ایران

    متخصص هوش مصنوعی و یادگیری ماشین/ تخمین زده می‌شود تا سال ۲۰۲۴ ارزش مشاغل مرتبط با یادگیری ماشین، حدود ۳۱ میلیارد دلار باشد. این گفته به معنای آن است که طی یک دوره زمانی شش ساله، نرخ رشد سالیانه این حوزه بیش از ۴۰ […]

    معرفی بازی‌های Tekken 3 و GTA San Andreas

    معرفی بازی‌های Tekken 3 و GTA San Andreas در این مقاله به بررسی و معرفی GTA San Andreas و Tekken 3  می‌پردازیم که محال است هیچ گیمری نامی از این دو بازی نشنیده باشد. این دو بازی در هنگام عرضه در زمان خود توانستند رکوردهای فروش بازی را جا بجا کنند و به شاهکارهای فراموش‌نشدنی تبدیل شوند که به دلیل استقبال فراوان […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi