جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

۶ ویژگی جذاب ویندوز ۱۰ برای استفاده در ویندوزهای ۷ و ۸

502

بازدید

۶ ویژگی جذاب ویندوز ۱۰ برای استفاده در ویندوزهای ۷ و ۸

ویندوز ۱۰ دارای ویژگی های جذاب و جدیدی است. اگر کاربر ویندوز ۸ باشید، ممکن است بخواهید به خاطر داشتن یک سیستم دسکتاپ بهتر، ویندوز خود را ارتقا دهید. اما شما می توانید بدون ارتقا به ویندوز ۱۰، اکثر ویژگی های آن را روی سیستم فعلی تان داشته باشید.
منوی استارت

اگر ویندوز ۷ داشته باشید، به صورت پیشفرض از این ویژگی برخوردار هستید، زیرا یک منوی استارت (Start Menu) در دسکتاپ خود دارید. اما کاربران ویندوز ۸ یا ۸.۱ از این ویژگی برخوردار نیستند. پس از اینکه گفته شد در آپدیت دوم ویندوز ۸.۱ منوی استارت به آن اضافه خواهد شد، مایکروسافت حرف خود را پس گرفت و اعلام کرد کرد که منوی استارت به این نسخه از ویندوز اضافه نخواهد شد، مگر اینکه سیستم خود را به ویندوز ۱۰ ارتقا دهید.

با این وجود نیاز نیست که برای عرضه‌ی ویندوز ۱۰ صبر کنید، می توانید با نصب نرم‌افزارهای Start Menu، این ویژگی را در دسکتاپ خود داشته باشید و دیگر نیاز نیست منوی استارت تمام صفحه‌ی پیشفرض ویندوز ۸ را ببینید. نرم‌افزار Stardock’s Start8 یکی از این دسته برنامه هاست و به شما یک منوی استارت شبیه به ظاهر اصلی ویندوز ۸ ارائه می کند که در آن می توانید کاشی های متحرک (Live Tile ها) را در یک منوی استارت بازشو ببینید، دقیقا شبیه به منوی استارت ویندوز ۱۰. اگر به این مورد نیاز نداشته باشید، می توانید از دیگر منوهای استارت با ظاهر ویندوز ۷ استفاده کنید، مانند منوی استارت Classic Shell.

6 ویژگی جذاب ویندوز ۱۰ برای استفاده در ویندوزهای ۷ و ۸

اپلیکیشن های Universal در دسکتاپ ویندوز

استفاده از اپلیکیشن های مترو (Metro Apps)، اپلیکیشن های مدرن (Modern)، اپلیکیشن های با رابط کاربری همگانی (immersive UI Apps)، اپلیکیشن های با استایل ویندوز ۸ و یا اپلیکیشن های Universal یا هر اسم دیگری که مایکروسافت به آن‌ها می دهد، در دسکتاپ یک PC ناخوشایند است. طبق گفته‌ی مایکروسافت، یک دوگانگی بین رقابت این رابط های کاربری مختلف وجود دارد که در ویندوز ۱۰ به وسیله‌ی اپلیکیشن هایی که روی دسکتاپ اجرا می شوند (Universal Apps)، برطرف خواهد شد. یعنی در این حالت، تمامی انواع اپلیکیشن‌ها (چه اپلیکیشن های عادی و چه آن هایی که از Windows Store نصب می شوند) در یک شکل واحد بر روی دسکتاپ کامپیوتر شما اجرا می شوند. اما شما می توانید با نصب ModernMix این ویژگی را روی ویندوز فعلی تان داشته باشید.

استفاده از ModernMix برای شما ۴.۹۹ دلار هزینه خواهد داشت. البته می توانید با نصب نسخه‌ی آزمایشی، ۳۰ روز به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

6 ویژگی جذاب ویندوز ۱۰ برای استفاده در ویندوزهای ۷ و ۸
دسکتاپ های مجازی

دسکتاپ های مجازی یکی از ویژگی هایی است که از چندین سال قبل بر روی سیستم عامل های Mac و Linux وجود داشته است. اکنون این ویژگی به صورت رسمی به ویندوز اضافه خواهد شد. اما می توانید همین امروز با نصب یکی از نرم‌افزارهای مربوط به این ویژگی، دسکتاپ های مجازی را بر روی ویندوز خود تجربه کنید.

البته مایکروسافت از دسکتاپ های چندگانه در ویندوز پشتیبانی می کند، ولی رابط کاربری مناسبی ندارد. برنامه‌ی Desktop 2.0 توسط مایکروسافت عرضه شده است و به شما اجازه می دهد که به نوعی دسکتاپ های مجازی را تجربه کنید. اپلیکیشن های جانبی مانند Dexpot نیز دسکتاپ های مجازی را برای ویندوز فراهم می کنند و رابط کاربری متفاوتی دارند.

6 ویژگی جذاب ویندوز ۱۰ برای استفاده در ویندوزهای ۷ و ۸

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    آموزش های عمومی برای ورود به بازار کار

    آموزش های عمومی برای ورود به بازار کار ۱٫۳۳/۵ (۲۶٫۶۷%) ۳ امتیازs موضوع : آموزش های عمومی برای ورود به بازار کار   کسب مهارت برای ورود به بازار کار امروز در تک بوک میخواهیم سایتی رو به شما معرفی کنیم که میتونید توش […]

    ترفندهای جدید در پاورپوینت

    ترفندهای جدید در پاورپوینت ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز PowerPoint ابزاری ساده و پرکاربرد برای ارائه کنفرانس، سخنرانی و تحقیقات است و با امکاناتی که روز به روز به آن افزوده میشود، کار با این ابزار ساده تر از گذشته شده است.

    ۱۱ روش آوردن کنترل پنل در ویندوز ۱۰

    ۱۱ روش آوردن کنترل پنل در ویندوز ۱۰ ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز تمام قسمت های ویندوز ۱۰ بهینه شده است از ابزارها گرفته تا قسمت هایی که مربوط به تنظیمات این سیستم عامل می باشد.

    ۱۱ امتیاز برای مهاجرت به ویندوز ۱۰

    ۱۱ امتیاز برای مهاجرت به ویندوز ۱۰/ با عرضه ویندوز ۱۰ بررسی امکانات و ویژگی‌های آن آغاز شده است. اگر چه این ویندوز به علت برخی قابلیت هایش از توانمندی بیشتری برای جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران برخوردار است، اما مزایای زیادی هم دارد.

    ۳ راه برای حفظ محتویات حافظه فلش مموری

    اندازه مناسب و قابل حمل بودن سیستم‌عامل‌های مختلف، حافظه فلش مموری را به دستگاهی بسیار پرکاربرد برای انتقال اطلاعات تبدیل می‎کند.

    شناخت ۱۰ ویروس مخرب رایانه ای

    همزمان با افزایش بدافزارها، کرم‏های اینترنتی و تروجان‏ها، هکرها و سارقان اطلاعات همواره به دنبال راههایی به منظور سرقت اطلاعات و دسترسی به حسابهای بانکی و گاهی بوجود آوردن اختلالات الکترونیکی بوده ‏اند.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi