جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب رمان آهوان

1,438

بازدید

دانلود کتاب رمان آهوان ۴٫۵۰/۵ (۹۰٫۰۰%) ۱۲ امتیازs

دانلود کتاب رمان آهوان

دانلود کتاب رمان آهوان

دانلود کتاب رمان آهوان

کتاب آهوان نوشته فریبرز یدالهی حکایتی است که در شهر سمنان و پیرامون آن اتفاق می‌افتد. دو عاشقانه داستان با هم درآمیخته، عدم قطعیت و تفاوت‌های دو نسل را بیان می‌نمایند .
… در بخشی از داستان می خوانیم :



نويسنده / مترجم : فریبرز یدالهی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 1.2 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 135

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود کتاب رمان صبا

12,737

بازدید

دانلود کتاب رمان صبا ۴٫۰۶/۵ (۸۱٫۲۸%) ۷۸ امتیازs

دانلود کتاب رمان صبا

کتاب رمان صبا ، تصویری است از حقایقی که در جای جای جامعه در جریان است ، اما کمتر نویسنده ای جرأت به تصویر کشیدن آن را دارد . امید که خواننده را اندکی به تفکر برانگیزد . این کتاب با اجازه نویسنده در سایت عرضه شده .



نويسنده / مترجم : علی پاینده
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 4.1 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 288

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود کتاب آغازی بر یک پایان

3,091

بازدید

دانلود کتاب آغازی بر یک پایان ۴٫۶۰/۵ (۹۲٫۰۰%) ۵ امتیازs

دانلود کتاب آغازی بر یک پایان

کتاب آغازی بر یک پایان در خصوص جوانی است که با مشکلات عدیده ای در زندگی مواجه شده و با سردرگمی بی اندازه ای زندگی می کند. او در طول این کتاب سرگذشت خود را بازگو می کند و سعی می کند به هر نحوی شده مشکلات خود را پشت سر بگذارد و از سد تمام موانعی که دارد عبور کند.



نويسنده / مترجم : آرش موسوی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 3.5 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 109

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود کتاب رمان ستاره بازان

2,381

بازدید

دانلود کتاب رمان ستاره بازان ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز

دانلود رایگان کتاب رمان ستاره بازان

متن پیش رو، ترجمه رمانِ کوتاه  ” The Talent Scout ” نوشته رومن گاری است که توسط مهدی نسرین به انجام رسیده است.
دکتر مهدی نسرین این کتاب را به فارسی ترجمه کرده است. و از زبان مترجم آن:
رومن گری این کتاب را نخست در سال ۱۹۶۱ به زبان انگلیسی و با عنوان The Talent Scout به معنی استعدادیاب چاپ کرده بود. بعدها خودش آن را به فرانسه ترجمه کرد و عنوان Les Mageurs d’Etoiles را بر آن گذاشته بود که معنای تحت الفظی اش می شود ستاره خواران و کنایه از دو گروه است: یکی آلمایو که مرتبا ستارگان عالم سحر، جادو و شعبده بازی را به کاخ خود دعوت می کند و البته زود از دستشان خسته می شود. یکی هم بخش بزرگی از مردم کشور آلمایو که دائما در حال جویدن برگ های توهم زایی هستند که باعث می شود بیشتر در عالم ستارگان باشند تا روی زمین. ستاره باز برای آلمایو توصیف جالب تری است (مثل قمارباز و ماشین باز) و با توجه به این که در فارسی برای مصرف کنندگان برخی مواد مخدر هم از فعل باختن استفاده می شود (مثل تل باز و اکس باز) عنوان نهایی رمان را – به پیشنهاد دکتر ضیا موحد -ستاره بازان گذاشتم. کتاب رمان ستاره بازان را تقدیم رمان دوستان می کنیم .
حق تکثیر: مترجم اجازه انتشار اثر را در فضای مجازی داده است.



نويسنده / مترجم : رومن گری / مهدی نسرین
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 1.5 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 359

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود رایگان کتاب فیلمنامه بینوایان

54,688

بازدید

دانلود رایگان کتاب فیلمنامه بینوایان ۴٫۳۲/۵ (۸۶٫۴۵%) ۱۸۳ امتیازs

دانلود رایگان کتاب فیلمنامه کامل بینوایان

بینوایان نام رمان معروفی نوشته ویکتور هوگو نویسنده سرشناس فرانسوی است که از این اثر فیلم‌ها و تئاترهای اقتباسی زیادی ساخته شده‌ است.وی در بینوایان به تشریح بی‌ عدالتی‌های اجتماعی و فقر و فلاکت مردم فرانسه می‌پردازد، همان عوامل و محرک‌های اجتماعی که منجر به سقوط ناپلئون سوم شد. انحصار توزیع قدرت و ثروت در دست خانواده فاسد سلطنتی که از مشکلات جامعه فرانسه کاملا بی‌اطلاع بودند، بینوایان تصویر راستین سیمای مردم فرانسه در قرن نوزدهم است. چهره چند قهرمان در بی‌نوایان برجسته‌تر ترسیم شده‌است از جمله آن ژان والژان. او مرد میانسال خسته روانی است با نیم تنه کهنه و شلواری وصله دار که پس از گذراندن نوزده سال زندان با اعمال شاقه، پس از تمام شدن ایام محکومیت جایی برای رفتن ندارد و کسی پناهش نمی‌دهد.گرچه بینوایان از عشق‌های خیال انگیز سرشار است اما جلوه واقع بینانه زندگی مردم در زمان ویکتور هوگو در آن کاملا دیده می‌شود…. کتاب رمان بینوایان را تقدیم رمان دوستان میکنیم .



نويسنده / مترجم : ویلیام نیکولسون برگرفته از رمان ویکتور هوگو
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 1.2 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 106

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود کتاب حوادث در جاده های عشق

2,486

بازدید

دانلود کتاب حوادث در جاده های عشق ۴٫۷۵/۵ (۹۵٫۰۰%) ۲۰ امتیازs

 


دانلود رایگان کتاب داستان حوادث در جاده های عشق

 

 

 کتاب حوادث درجاده های عشق ، داستان عشقی سامان و ساناز است  که مسائل و مشکلات عاشقان را بصورت یک داستان ارائه کرده است. در ضمن راه حل های برخورد با عشاق را نیز طی داستان یادآور شده است…… می گویند بد دردی است ، خدا اینجور دردها را نصیب گرگ بیابان هم نکند . وقتی گرفتارش می شوی تمام اعضا و جوارح آدم می لرزد ، همه سلولهای بدن آدم به تپش در می آید . بدتر از اینکه آدم نداند به این مریضی مبتلا شده است ، آن موقع اگر خودت را گم و گور نکنی ، شانس آوردی …… واژه عشق تجربه ای کاملا درونی و خارج از عالم ماده است و هیچ نمای بیرونی و ملموسی ( جز حالات ، احساسات و اعمال عشاق واقعی ) ندارد . در نتیجه بحث علمی در مورد این واژه تقریبا غیر ممکن است . در فرهنگ لغات واژه عشق را اینگونه تعریف کرده اند : عشق عبارت است از وابستگی عاطفی شدید به کسی یا چیزی . ولی از این واژه تفسیر و تعبیرهای مختلفی شده است . این کتاب را پیشکش به تمام عشاق میکنیم.



نويسنده / مترجم : احمد قربانی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 1.1 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 137

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود رایگان کتاب رمان دختر بی پناه

29,332

بازدید

دانلود رایگان کتاب رمان دختر بی پناه ۴٫۲۹/۵ (۸۵٫۸۸%) ۱۰۲ امتیازs
دانلود رایگان کتاب رمان دختربی پناه

کتاب رمان دختربی پناه سرگذشت عاشق و معشوقی است بنام بهرام و پریوش که در جریان وصال به هم اتفاقاتی برایشان رخ میدهد اینک جهت اطلاع خوانندگان عزیز بخشهایی ازاین کتاب آورده میشود:
…… میخواهم سخن ازتووقصه ازعشق پاکمان آغازکنم. قصه ما ازآن هنگامیکه تو،مثل یک فرشته معصوم وپاکیزه درزندگی من قدم نهادی وصفحات درخشان وزینی رابه دفترخاطراتم اضافه نمودی! تو باهمان برخورد نخستین وباهمان نگاه اولین وبا اشعه ی نگاههای سوزان و فروزانی که از عمق آن دونرگس شهلا وپرکشش وجادوگرت که برپیکرپرارتعاش و لرزانم فرومیریختی،بیکباره مرا ازپای درآوردی و من بی اختیار و بیخود ازخویشتن بسویت مجذوب وکشیده شدم ! وآن وقت بودکه دریافتم تودریک آن موفق شده ای که قلبم رابرای همیشه تسخیر خود کرده ، اندیشه هایم رابرای ابد بخودت اختصاص دهی!و…..
این رمان پیشکش علاقه مندان داستانهای بلند میشود.


نويسنده / مترجم : جعفر مردانی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 2.8 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 238

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود کتاب رمان سکوت فرشته ها

17,275

بازدید

دانلود کتاب رمان سکوت فرشته ها ۴٫۸۰/۵ (۹۶٫۰۰%) ۱۵ امتیازs

دانلود رایگان کتاب رمان سکوت فرشته ها

خلاصه کتاب رمان سکوت فرشته ها :
حقیقت به شکل یک راز تاریک در گذشته یک خانواده مدفون شده و هیچ کس نمی خواهد بازگو کننده وحشتی باشد که پیرامون این تاریکی شکل گرفته است. در این میانه اما حمید الرمادی طراح مشهور کانادایی در می یابد این تاریکی بخشی از گذشته او بوده و در پی پاسخ به سوالات ذهنیش راهی سفر به قلب این راز می شود به سرزمین اسرار آمیزی که حقیقت گذشته او را در خود نگاه داشته و روزی برای او که محق هست بر این حقیقت آشکار می سازد.

سکوت فرشته ها داستان عشقی است که بر پایه های غلط استوار است داستان خودخواهی ها و پیروی از نفس کسانی که برای رسیدن به آزادی حاضر به فدا کردن همه چیزند و در میانه آتش کینه ها و دو رنگی ها دوست داشتنی حقیقی رخ مینماید و رنگی تازه بر تابلوی زندگی یک انسان می کشد انسانی که شاید خود لذت چندانی از آن نمی برد ولیکن بازتاب این دوست داشتن برای همیشه در سرزمین نور و آیینه باقی خواهد ماند.

کتاب سکوت فرشته ها را نویسنده آن جناب آقای رجبی برای انتشار رایگان در پایگاه دانلود کتاب تک بوک ارسال کرده اند.

توجه: بدرخواست نویسنده محترم کتاب امکان دانلود کتاب برداشته شد.



نويسنده / مترجم : م. رجبی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 5 مگابایت
نوع فايل : pdf
تعداد صفحه : 412

 ادامه مطلب + دانلود...



هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi