جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

نرم افزار Front page

535

بازدید

نرم افزار  Front page  از جمله نرم افزارهایی است که به کار گیری ابزارهای قوی کمک شایانی در ساختن سایت وب به کاربران مینماید.
با استفاده از این نرم افزار نیازی به…..

ایجاد صفحات به طور مستقیم در    HTML  نمی باشد  بلکه با استفاده از فرامین و منوهای کاملا آشنای برنا مه های مایکروسافت میتوانیدا ین کار را انجام دهید.
با استفاده از برنامه  Front page  میتوانید ساختار کلی صفحات وب را طراحی نموده و با خلق صفحات مورد نیاز متن ساختار را تشکیل دهید. آن گاه برای هر چه زنده و جذابتر نمودن صفحات از ویژگیهای تقابلی و چند رسانه ای بهره بگیرید و در نهایت با بارگذاری فایلها روی سرور وب آنها را در شبکه انتشار دهید.
       Front page   قادر است بسیاری از اسناد Office را مستقیما به داخل صفحات جدیدweb   وارد کند.  در هر صورت     Front page   کلیه ابزار و توابعی را در بر میگیرد که شما برای ایجاد سایتهای   web و نمایش آنها در Internet   یا    Interanet های خصوصی نیاز دارید.
   Front page  یک فرمان   toggle  به شما ارائه میدهد تا بتوانید در حالی که در نمای معمولی و طبیعی خود قرار گرفته اید برچسبهای     HTML  مربوط به یک صفحه را به طور سریع مشاهده نمایید.
         Front page  بدون اینکه ترتیب کد توضیحات یا فاصله گذاری تغییر دهد کد    HTML را که در برنامه های دیگر ایجاد شده است وارد میکند و در نهایت شما کنترل لازم را در اختیار دارید. 

اصول اولیه Front page
 
۱- کادر منوی برنامه کاربردی : با کلیک نمودن بر روی آ یکن    Front page یک کادر باز شو راه اندازی میگردد که شامل گزینه هایی برای پنجره  Front page  میباشد.
۲- اسامی صفحه و سایت وب : هنگامی که یک وب ایجاد میگردد نامی برای آن در نظر گرفته میشود.
۳- نوار منو و نوار های ابزار : بطور پیش فرض برنامه   Front page  نوار منو نوار ابزار استاندارد و نئار ابزار قالب بندی را نمایش میدهد. برای تغییر نوارهایی ظاهر میشوند سپس      view>Toolbar  را انتخاب نموده و گزینه های مورد نظر خود را فعال یا غیر فعال نمایید.
۴- نوار نماها (  View bar  ):      Front page  به طور پیش فرض در نمای   Page  باز میشود. روی هر یک از پنج آ یکن دیگر برای مشاهده نمای دلخواه خود کلیک نمایید:
     Folder برای مرتب کردن فایلها و پوشه ها    reports  برای دسترسی به فایلها پیوندها و تصاویر یک سایت باز شده   web  و    Navigation  به منظور مشاهده و ویرایش ساختار یک سایت وب و     Hyperlinks برای دیدن پیوندهای مربوط به هر صفحه در یک سایت وب و     Tasks  به منظور بررسی ایجاد یا ویرایش یک فهرست    To-Do  برای سایت وب.
۵- برگه های نمای صفحه:    Front page  به طو رپیش فرض در نمای   Normal  باز میگردد و به شما امکان میدهد تا صفحه وب را بگشایید. به منظور مشاهده یا ویرایش یک کد بندی صفحه روی  HTML  کلیک نمایید و برای دیدن روش مشاهده صفحه در مرورگر وب روی   Preview کلیک نمایید اگر مرورگر    Micrisoft   و   Internet Explorer بر روی سیستم شما نصب نشده باشد   “preview” ظاهر نخواهد شد. 
۶- روند پیشرفت   download : مادامی که    Front page  در حال باز کردن یک صفحه وب میباشد آ یکن مربوطه میچرخد و به مجرد اینکه کلیه فایلهای مربوط به صفحه باز شوند متوقف خواهد شد.
۷- زمان بر آورد شده برای     Download   :  Front page به طور پیش فرض برای نمایش مدت زمان تنظیم شده است که صفحه جاری به منظور   Down load  از طریق یک اتصال مودم ۸/۲۸ بیت در ثانیه استفاده میکند. 
استفاده از منوها:
منوی File:  عملکردهای برنامه کاربردی گسترده را همانند ایجاد – گشودن – بستن – ذخیره سازی – انتشار و وارد کردن صفحات یا سایت های وب را کنترل مینماید.
منوی Edit : اغلب فرامین موجود در منوی   Edit  در برنامه های دیگر نیز به کار میروند .  قسمت پنجم این منو به شما امکان میدهد تا هنگامی که بیش از یک نفر بر روی سایت وب فعالیت میکند دسترسی به فایل را کنترل نمایید .
منوی     View  : این منو به شما امکان میدهد تا تمام شش نمای    Front page  را به علاوه نوارهای ابزار پنهان کرده یا نمایش دهید.
منوی     Insert  : به شما امکان میدهد تا همه چیز را از خطوط انفصالی تاریخها و فوق پیوندها گرفته تا اپلت های    java و اجزای     office 2000  را درون صفحات web  قرار دهید.
منوی     Format  : ظاهر و نمای متن را کنترل نموده و معمولا به آ یکن نوار ابزار  Formatting    مربوط میشود.
منوی   Tools : بسیاری از تنظیمات کلی    Front page  به علاوه فرهنگ لغات و اصطلاحات ر ا کنترل میکند.
منوی      Table   : اکثر جنبه های ایجاد و تنظیم جداول و کادرها را د رصفحات وب شما کنترل نموده و عموما به آ یِکنهای  نوار ابزار    Table  مرتبط میشوند.
منوی      Frame : قالب بندی صفحات مبتنی بر  Frame  را کنترل نموده و در زمان مشاهده یک صفحه   Non-frame  در دسترس نمیباشد.
منوی     Windows : به منظور جهش و حرکت در هر یک از پنجره ها ی باز   Front page
منوی Help   : برای دسترسی به سیستم راهنمای  Front page  

 ایجاد یک سایت وب
هر مجموعه ای از صفحات پیوند خورده و مربوط به هم خواه فقط دو صفحه و خواه هزار صفحه باشد یک سایت وب نامیده میشود .    Front page  نیز آن را یک وب مینامد که کلیه اسناد و تصاویر مرتبط با سایت وب را در بر میگیرد . سایتهای وب به طور پیش فرض درFront page    درون یک پوشه خاص به نام   My web   بر روی هارد دیسک شما ذخیره میشوند.
برای ایجاد یک سایت جدید وب     File>New>Web   را انتخاب نمایید.
به مجرد گشودن یک سایت وب با کلیک کردن بر روی آ یکن    Navigation  در قاب   View  به نمای مرور سوئیچ کنید. برای اضافه کردن یک صفحه جدید به ساختار سایت وب راست کلیک نموده و   New page  را از منوی میانبر انتخاب کنید یا اینکه    Ctrl+N را فشار دهید.
به کار بردن یک زمینه به یک صفحه یا سایت وب:
برای اعمال یک زمینه ایتدا صفحه مورد نظر را باز کنید. برای دسترسی به زمینه ها به نمای صفحه بروید در جایی از صفحه راست کلیک نموده و Theme   را از منوی میانبر انتخاب کنید. کادر محاوره    Themes  شامل چهار کادر علامت در پایین سمت چپ میگردد    vived colors   و     Active Graphics  و    Background picture ویا    Apply using css  . برای سفارشی کردن هر یک از زمینه ها روی دکمه    Modify  در پایین کادر محاوره    Themes  کلیک نمایید.
  Front page   به شما امکان میدهد تا سه جنبه مختلف از یک زمینه را اصلاح کرده یا تغییر دهید: رنگ و تصاویرو یا متن.
                
        ایجاد صفحات اولیه Web
       ایجاد و قالب بندی متن   
       قالب بندی پاراگرافها , لیستها
      افزودن فرا پیوندها
      افزودن و ویرایش تصاویر
قالب بندی پراگرافها و لیستها و عناوین:
در حالی که گرافیکها به صفحات وب شما تنوع و جذابیت میدهد اما در واقع پاراگرافها لیستها و عناوین هستند که بار کاری مربوط به تنظیمات سلسله مراتب بصری صفحات را اداره میکنند.
      Front page   به شما امکان میدهد تا به راحتی سه مورد مذکور را با نوار ابزار Formatting   تنظیم و کنترل کنید.
کاربرد پاراگرافها :
      Front page به شما اجازه میدهد تا باتنظیم کنگره ها و برجستگیها همترازی پاراگراف فاصله گذاری بالا  پایین پاراگراف و بین خطوط نمای ظاهری پاراگراف خود را تغییر دهید.
زمانی که شما در حالت قالب بندی هستید با کلیک کردن بر روی آ یکن    Page  در قاب View    مطمئن شوید که در نمای صفحه قرار دارید.
برای همترازی یک پاراگراف روی یکی از سه دکمه همترازی در نوار ابزار     formatting کلیک کنید.
برای تغییر تورفتگی های یک پاراگراف روی دکمه های کاهش یا افزایش     decrase Indent  یا     Incrase Undent  کلیک کنید.
استفاده از لیستها:
     Front page    به شما امکان میدهد تا لیستهای مختلفی از سبکها را ایجاد کنید که میتوان آنها را در دو گروه عمومی تفکیک نمود.
لیستهای منظم و لیستهای بی نظم که به عنوان    unmembered یا    bulleted نیز شناخته شده اند.لیستهای برای ارائه اجزایی مناسبند که ترتیب به خصوصی ندارند همانند لیستی از تدارکات. هرگاه میخواهید فهرستی از اجزا را در یک رشته ترتیبی و منظم ارائه دهید از فهرستهای ترتیبی و منظم ارائه دهید از فهرستهای ترتیبی (    ordered ) یا شمارش شده ( numbered   ) بهره بگیرید. در حالی که       Front page  لیستهای منو دایرکتوری را ایجاد میکند اما آنها توسط اغلب مرورگرها پشتیبانی نمیشوند بنابراین بهتر است که از به کار بردن آنها دوری نمایید.
ایجاد لیستهای بدون ترتیب:
 به طور پیش فرض     Front page  از بولتهای مدور و محکم استفاده میکند. با این وجود شما میتوانید هر یک از بولتهای موجود در زمینه توکار    Front page  به کار ببرید و یا اینکه بولتهای شفارشی ایجاد کنید .
برای ایجاد سریع یک لسیت بولتی روی دکمه     Bullets در نوار ابزار  Formatting  کلیک نمایید. همچنین میتوانید با استفاده از منوی باز شوی   Style   یک لیست بولتی ایجاد کنید.

ایجاد لیستهای تعریفی:
لیستهای تعریفی برای فرهنگ اصطلاحات و اطلاعات دیگر سبک لغت نامه به طور دستی  ایجاد میشوند زیرا فرمت مربوطه یک کلمه یا یک عبارت را بر روی یک خط واحد قرار داده و تعریف مناسب را فورا در زیر آن درج میکند. با این وجود میتوانید تمامی اصطلاحات و تعاریف را تایپ نموده و آنها را قالب بندی کنید از آنجایی که همه قالب بندیها به طور خود کار اداره خواهند شد بهتر آن است که قالب یا فرمت     Define Term  را انتخاب نموده و عمل تایپ را آغاز نمایید.
برای ایجاد یک لیست تعریفی مکان نما را در جایی قرار دهید که میخواهید اولین تعریف ظاهر شود سپس    Defined Term   را از لیست باز شوی    Style  انتخاب کنید.
ایجاد لیستهای منظم و ترتیبی :
هر گاه میخواهید لیستی از اجزا را به ترتیب ارائه نمایید از لیستهای منظم استفاده کنید. لیستهای منظم معمولا شماره دار هستند.
برای ایجاد  یک لیست شماره گذاری متن خود را انتخاب کرده و روی دکمه     Numbering  در نوار ابزار     Formatting  کلیک نمایید. 
                             افزودن فرا پیوندها ( Hyper links)
جذابیت اصلی وب از قابلیت کاربر و انتقال فایلها در سراسر جهان سرچشمه میگیرد . فرا پیوندها این روند را انجام میدهند. فرا پیوند ها پیوندهای ساده بسیار متنوع و گوناگون هستند : پیوند هایی به نقاط دیگر در سندی که قبلا بر روی صفحه باز شده است و پیوندهایی در ارسال پست الکترونیکی ( E-mail) و پیوند های درج شده در تصاویر    Front page ایجاد همه آنها را آسان میسازد.

پیوندهای قطعی و نسبی:
اساس استفاده از پیوندها درک تفاوتهای موجود میان فرا پیوندهای قطعی و نسبی میباشد. هنگام استفاده ممکن است تداخل و سردرگمی به وجود بیاید اما به سادگی میتوان آنهارا تفکیک نمود یک پیوند قطعی (   Absolute ) , یک آدرس کامل فایل وب را نمایش میدهد در حالی که یک نسبی فقط شامل نام فایل و پوشه بالای آن میگردد. شما باید یک پیوند قطعی را در زمانی به کار ببرید که پیوند ایجاد شونده به فایل یا صفحه ای از وب باشد که روی سایت وب شما قرار نگرفته باشد پیوند  Absolute  گاهی یک پیوند خارجی نیز نامیده میشود . پیوندهای نسبی یا   Relative باید بای پیوند به فایل های درون سایت شخصی وب شما استفاده شوند. مزیت پیوندهای   Relative این است که شما میتوانید بدون انفصال پیوندها فایلها و سایت وب خود را مجددا سازماندهی نمایید
چون صفحه آغازین (     Home page ) شما یک آدرس قطعی(    Absolute ) دارد یک مرورگر وب میتواند درون سایت وب شما از یک پیوند نسبی به پیوند دیگر حرکت کند .
برای جلوگیری از به روز رسانی پیوندها به طور دستی از پیوندهای    Relative استفاده کنید.
ایجاد فراپیوند:
با کلیک کردن بر روی آ یکن    Page در قاب  View  به نمای صفحه بروید . برای ایجاد یک پیوند گزینه   Hyper Link را در منوی    Insert انتخاب کرده یا اینکه روی دکمه   Hyper Link  در نوار ابزار  Standard  کلیک نمایید.
پیوند یک صفحه خارجی وب:
در نمای صفحه متنی را که میخواهید پیوند بدهید انتخاب کنید. راست کلیک کرده و    Hyper link  را از منوی میانبر انتخاب نمایید. زمانی که کادر محاوره     Create Hyperlink  ظاهر گردید اگر   URL  مربوط به سایت را میدانید مستقیما آن را در داخل پنجره متنی     تایپ کرده و روی  ok  کلیک کرده تا انتخاب شما پیوند یابد .
پیوند به یک صفحه موجود در سایت وب شما:
در نمای روی متن مورد نظر راست کلیک کرده و     Hyperlink را انتخاب نمایید. اگر فایل قبلا قسمتی از سایت وب شما بوده است از نوار مرور کادر محاوره برای یافتن فایل استفاده کنید و روی آن کلیک کرده نام آن درون کادر متنی  URL   قرار خواهد گرفت . اگر فایل در جای دیگری از کامپیوتر شما وجود دارد روی دکمه     Final local File   کلیک نموده و برای رهیابی به فایل از کادر محاوره    Select File  استفاده کنید. روی   ok کلیک کرده . متن برگزیده شما به فایل پیوند خواهد خورد همان طور که با یک خط زیرین نشان داده میشود.
ایجاد یک پیوند      E-mail    :
متنی را انتخاب کنید که برای پیوند دادن به یک آدرس   E-mail  در نظر گرفته اید سپس راست کلیک نموده و    Hyperlink  را انتخاب نمایید . زمانی که کادر محاوره  Create Hyperlink  ظاهر گردید روی دکمه  E-mail  کلیک نمایید زمانی که کادر محاوره Create E-mail Hyperlink   ظاهر شد آدر س  e-mail  را در اخل آن تایپ نموده و روی   ok کلیک کنید.
ایجاد یک صفحه جدید و پیوند آن :
در ابتدا متنی را انتخاب نمایید که میخواهید به صفحه ایجاد نشده پیوند بدهید سپس راست کلیک کرده و    HyperLink  را از منوی میانبر انتخاب نمایید هرگاه کادر محاوره       ظاهر شد روی دکمه ” ایجاد صفحه جدید ” کلیک کنید . یک کادر محاوره   New  ظاهر خواهد شد که در آنجا میتوانید ایجاد یک   Normal page   یا ایجاد صفحه ای بر اساس یکی از الگوهای  Front page  را انتخاب کنید  سپس روی ok   کلیک نموده و به صفحه جدید عنوان ونام اختصاص دهید.
تنظیم رنگهای پیوند:
بای تغییر رنگ یک پیوند در جایی از صفحه راست کلیک نموده و    Page properties  را از منوی میانبر انتخاب کنید. برای دسترسی به قسمت رنگها روی برگه   Background   در کادر محاوره    Page properties  کلیک نمایید.
ایجاد پیوندهای تصویری :
قبل از آغاز کار با تصاویر     View>Toolbar>Picture  را انتخاب کنید. نوار ابزار      شامل ابزارهایی است برای اضافه کردن پیوندها به تصاویر. برای پیوند یک تصویر برگزیده روی آن راست کلیک نموده و    Hyper link  را از منوی میانبر انتخاب کنید. زمانی که کادر محاوره      Create Hyperlink  ظاهر شد تمام گزینه هایی که قبلا تشریح شده در اختیار شما قرار خواهند گرفت.
                                        افزودن و ویرایش تصاویر
برای قرار دادن تصاویر بر روی وب نیاز به استفاده ار تصاویر در قالبهای صحیح میباشد.
                  Gifs,JPEG,GIF   قالب تبادلات گرافیکی     compuserve است و برای همه چیز استفاده میشود اما برای عکسها و تصاویر متوسط تا بزرگ بهترین قالب به عنوان      JPEGبه شمار میرود .در حال حاضر  JPEG, GIFs    یکی از بهترین قالبهای موجود محسوب میشوند.
درج یک تصویر:
برای درج یک تصویر ابتدا     Insert>Picture  و سپس    Clip Art  یا    From File را از زیر منو انتخاب کنید.  
                                                                                                   
اگر     Clip Art را انتخاب نمایید     Clip Art Gallery  ظاهر خواهد شد در صورتی که Form File      را برگزینید کادر محاوره    Picture پدیدار میگردد. برای رهیابی به فایل دلخواه از منوهای باز شوی موجود در کادر محاوره آ یکنهای پوشه یا دکمه ها استفاده کرده و سپس روی   ok  کلیک کنید. تصویر مورد نظر به داخل صفحه وب وارد میگردد. 
تبدیل قالبهای تصویر:
به طور پیش فرض     Front page  تصاویری که در قالبهای دیگر مثل       JPEG, GIF ایجاد شده اند را ذخیره میکند. اگر عمق رنگ تصویر ۸ بیتی یا کمتر باشد به عنوان یک   GIF  و هر چه که بالای ۸ بیتی قرار گیرد به عنوان یک   JPEG  ذخیره خواهد شد       Front pageهمچنین تبدیل   GIF  به  JPEG  و  JPEG  به   GIF و هر کدام از آنها به  PNG  را به طور آسان در اختیار شما قرار میدهد.
برای تغییر یک تصویر روی آن راست کلیک نموده و     picture Properties را از منوی میانبر انتخاب کنید.
روی برگه     General  رفته یکی از سه دکمه رادیویی موجود در قسمت   Type  را برای تغییر قالب تصویری به  PNG  یا   GIF,JPEG   انتخاب کنید.
ایجاد موارد جایگزین برای تصویر :
استفاده از یک اتصال شماره گیری کند وب برای مردم ما رایج شده است در نتیجه مرورگرهای آنها قادر به   ]Download  کردن تصاویر نمیباشند . با ایجاد متن جایگزین برای هر تصویر موجود در سایت حداقل میتوانید یک احساس نسبی از تصاویر یک صفحه در بازدیدکنندگان وب ایجاد نمایید .  دلیل دیگر قرار دادن متن جایگزین برای تصاویر این است که برنامه های به خصوصی طراحی شده اند که مطالب درج شده در صفحه را با صدای بلند میخوانند در نتیجه کاربرانی که در حال مشاهده وب هستند دچار ناراحتی خواهند شد . با استفاده از متن جایگزین آن کاربران جلب خواهند شد و بی اعتنا از کنار آن نمیگذرند.
مراحل ایجاد یک متن جایگزین:
روی تصویر راست کلیک نموده و    Picture Properties را از منوی میانبر انتخاب کنید . زمانی که کادر محاوره     Picture Properties ظاهر شد روی برگه   General کلیک کنید. در داخل قسمت   Alternative Representation یک برچسب یا توضیح خلاصه در پنجره متنی تایپ نمایید. بعد از انجام کار روی   ok  کلیک نمایید متن جایگزین قسمتی از کدبندی    HTML  تصویر خواهد شد.
افزودن فضا در اطراف تصویر:
درون صفحه وب مربوط به صویر راست کلیک نموده و    Picture Properties را از منوی میانبر انتخاب کنید.
هر گاه کادر محاوره   Picture Properties   ظاهر گردید روی برگه    Appearance  کلیک نمایید. در قسمت    Layout میتوانید یک عدد را مستقیما درون پنجره های متنی فضا گذاری افقی و عمودی    Horizontal Spacing  و    Vertical Spacing  تایپ نموده و یا از فلشها بای تنظیم تعداد پیکسل های فضای خالی که در اطراف تصویر قرار خواهند گرفت استفاده کنید . روی   ok  کلیک نمایید تل فضای مورد نظر به صفحه اضافه شود.

ایجاد صفحات پیشرفته Web
                     ایجاد و قالب بندی جداول
                     ایجاد و قالب بندی فریمها
                     ایجاد و پردازش فرم ها
ایجاد و قالب بندی جداول:
ارائه و نمایش متن یا تصاویر در یک حالت جستجوی سریع با استفاده از جداول آسان میگردد. توسط سطر و ستونهای که از سلولهای یگانه ساخته شده اند میتوان از جداول به منظور مشاهده نمایی واضح از حاشیه و حالات رنگها بهره گرفت. مطلب مهم در کاربرد جداول ثبات نمای ظاهری آنها است و اینکه مستقل از نوع مرورگر وب انجام وظیفه میکنند.
    دو روش محوری به منظور ایجاد جداول ارائه میکند: یکی بر پایه ترسیم     و دیگری مبتنی بر کادرهای محاوره. در روش       شما از یک مکان نمای مدادی شکل برای ترسیم مستقیم در صفحات وب استفاده میکنید .
ترسیم یک جدول:
به نمای صفحه و در جایی که برای قرار کرفتن جدول خود در نظر گرفته اید کلیک کنید.
       Table>Draw Table  را انتخاب نموده و یا اگر نوار ابزار    Table  فعال است روی دکمه     draw table کلیک کنید. یک آیکن مدادی شکل بر روی صفحه ظاهر خواهد شد روی آن کلیک نموده و تا آنجایی بکشید که کادر نقطه چین به اندازه ای که شما برای جدول خود میخواهید برسد سپس ماوس را رها کنید تا یک جدول ساده روی صفحه پدیدار گردد.

روش دیگر درج جدول:
به نمای صفحه سوئیچ نموده و در جایی که برای قرار گرفتن جدول در نظر دارید کلیک کنید.    
      Table>Insert>Table  را انتخاب کنید. هرگاه کادر محاوره     Insert Table ظاهر شد از قسمت  Size  برای تنظیم تعداد سطر و ستون جدول استفاده کنید. از قسمت   Layout  در کادر محاوره برای تنظیم همترازی جدول اندازه حاشیه     Cell Padding  و    Cell Spacing استفاده کنید. به منظور کنترل سراسر جدول    Specify Width  را علامت گذاشته و برای انتخاب قطعی یا کامل بودن پهنا یا نسبی بودن آن در صفحه وب بازدیدکنندگان از دکمه های رادیویی استفاده کنید. بعد از اتمام کار روی    کلیک کنید تا جدول در داخل صفحه وب شما درج گردد.
 برای افزودن متن جدول یکی از سلولها کلیک کنید در حالی که تایپ میکنید سلول برای نگهداری متن شما توسعه می یابد.
برای افزودن تصاویر به یک جدول روی دکمه     Insert Picture From File  کلیک کنید . از کادر محاوره    Picture  برای رهیابی به تصویری که به منظور درج در جدول در نظر گرفته اید استفاده کنید.
برای افزودن یک عنوان درون جدول کلیک نموده و    Table>Insert>Caption  را از منو انتخاب کنید. به طور پیش فرض عناوین در مرکز بالای جدول قرار میگیرند. 
تغییر ساختار جدول:
میتوانید با استفاده از  Front page  در هر زمان که بخواهید به جدول بازگشته و آن را توسعه دهید خواه باافزودن یک سلول یک سطر و یا یک ستون و خواه با درج جدول دیگری در داخل جدول.

برای افزودن سلول به جدول درست در جایی از یک سلول که میخواهید افزودن در آنجا صورت گیرد کلیک نمایید و    Table>Insert  و سپس   Cell  را از زیر منو انتخاب کنید.
برای افزودن سطریا ستون , سطری یا ستونی  را که میخواهید سطریا ستون  جدید در آنجا وارد شود انتخاب کنید. ابتدا  Table>Insert و سپس   Row یا  Columns  را از زیر منو انتخاب کنید در صورت فعال بودن نوار ابزار  ر وی دکمه    Insert column  یا Insert Row کلیک نمایید. زمانی که کادر محاوره      Insert rows or column ظاهر گردیدRow    از قبل انتخاب شده است از پنجره متنی یا فلشها برای انتخاب تعداد ستونهای مورد نیاز استفاده کرده و افزودن سطرها را در زیر یا بالای سطر برگزیده در مراحل اول تعیین نمایید. روی  ok  کلیک کنید. 
به منظور تقسیم یک سلول درون آن کلیک نموده و   Table>Split Cell را انتخاب کنید.
در صورت فعال بودن نوار ابزار  Table میتوانید توسط دکمه   l Merge Cel  سلولها را ترکیب نموده و یا توسط دکمه    Split Cells آنها را تقسیم کنید.
ایجاد و قالب بندی فریمها

یکی از بزرگترین فواید ایجادصفحات مبتنی بر فریم این است که میتوانید دکمه ها یا پیوندهای رهیابی را در سراسر سایت در اختیار داشته باشید حتی در زمانی که بازدیدکنندگان در فریم اصلی مرور میکنند قابل رویت باقی خواهند ماند . این ویژگی در حفظ مسیر بازدیدکنندگان مفید بوده و این در حالی است که آنها میتوانند براحتی به قسمتهای دیگر سایت وب شما جهش نمایند.
هریک از فریمهایی که شما ایجاد میکنید میتوانند یک صفحه جداگانه از وب را نمایش دهند . ایجاد محتویات صفحه قبل یا بعد از ساختن خود فریمها بستگی به شما دارد . اما به طور معمول بهتر است که حداقل در ابتدا مضمون صفحات را مرتب نمایید و سپس فریمهایی را به وجود آورید که آنها را در بر میگیرند. در ایجاد فریمها و صفحات فریمها گاهی مشاهده مضمون بدون استفاده از فریمها مفید واقع میشود.
به منظور ایجاد یک فریم     File>New>Page  را انتخاب کنید. به منظور دسترسی به مجموعه ای از الگوهای صفحه فریم روی برگه     Frame Pages  در کادر محاورهNew     کلیک نمایید. یک صفحه از فریمهای خالی دو گزینه در هر فریم ارائه میکند تنظیم صفحه ابتدایی یا    Set Initial Page  برای پیوند به یک صفحه موجود و صفحه جدید یا    NewPage  برای ایجاد یک صفحه از فایل چرکنویس.
برای پیوند دادن یک فریم به یک صفحه موجود از کادر محاوره    Create Hyperlink   برای رهیابی به آن صفحه استفاده نمایید. پس از پیوند یک صفحه موجود به یک فریم صفحه در داخل فریم ظاهر خواهد شد.
به منظور نمایش یک فریم در یک پنجره کامل روی فریم راست کلیک نموده و  Open Page in New Window  را ازمنوی میانبر انتخاب کنید.
به منظور تنظیم یک فریم مقصد برای یک پیوند روی آن راست کلیک نموده و    Hyperlink Properties را از منوی میانبر انتخاب نمایید . بر روی دکمه      TargetFrame  واقع در کادر محاوره     Edit Hyperlink   برای تنظیم یا تغییر.

                            

         ایجاد و پردازش فرمها
سریعترین روش برای ایجاد یک فرم استفاده از یک الگو و سفارشی کردن آن به منظور پاسخگویی به نیازها میباشد. الگوهای فرم در      Front page شامل یک فرم تایید یک فرم بازخورد و یک ویزارد فرم میباشد که شما را در ایجاد یک فرم سفارشی همراهی میکند. البته شما میتوانید یک فرم را با استفاده از چرک نویس یا    Scratch  نیز ایجاد کنید.
ایجاد یک فرم الگو به واسطه یک الگو:
  New>Page  راانتخاب کنید. هرگاه کادر محاوره   New  ظاهر شد     Feedback Form  را انتخاب نموده و روی   ok  کلیک کنید. هر گاه صفحه مبتنی بر الگو نمایان شد آن را ذخیره کنید. هنگامی که کادر محاوره    Save as  ظاهر گردید یک نام و عنوان متمایز به صفحه داده سپس روی    ok  کلیک نمایید . حال میتوانید فیلدهای فرم را به صفحه فرم مبتنی بر الگو اضافه نموده و یا آنها را تغییر دهید.
    ایجاد یک فرم از     Scratch    :
یک صفحه موجود وب را باز نموده یا اینکه با انتخاب        File>New>Page   یک صفحه جدید ایجاد نمایید .
در جایی از صفحه که میخواهید فرم را در آنجا درج نمایید کلیک کنید و سپس    Insert>Form>Form  را انتخاب کنید.
یک فرم که با خط تیره و مقطع تشکیل شده است به همرا یک دکمه  submit  و یک دکمهReset    درون صفحه درج خواهد شد. با چند بار زدن کلید   Enter  مقداری فضای کاری به خود اختصاص دهید. حال میتوانید انواع فیلدها را به فرم خود اضافه کنید.
افزودن یک فیلد متنی یک سطری:
در جایی از صفحه فرم که برای افزودن یک فیلد در نظر گرفته اید کلیک نمایید این مکان معمولا پس از متنی است که هویت فیلد را برای کاربران آشکار میکند.
         Insert>Form>One-line text box را انتخاب کنید زمانی که فیلد یک خطی در صفحه ظاهر شد روی آن راست کلیک نموده و     Form Field Properties را از منوی میانبر انتخاب نمایید. در زمان ظاهر شدن کادر محاوره   Text Box properties یک نام تایپ نموده . اگر میخواهید مقداری متن درون کادر یک خطی ظاهر شود آن را درون کادر متنی    Initial Value  تایپ نمایید.
افزودن کادر متنی مرور (       Scrolling   ) :
در جایی از صفحه فرم که برای افزودن فیلد در نظر گرفته اید کلیک نمایید این قسمت معمولا پس از متنی است که به منظور تعیین هویت فیلد برای کاربران میآید و یا از آنها میخواهد تا توضیحاتی در فیلد وارد نمایند.
            Insert>Form>Scrolling Text Box  را انتخاب کنید. هرگاه فیلد در صفحه ظاهر گردید روی آن کلیک نموده و اندازه آن را تنظیم کنید.
افزودن کادرهای علامت و دکمه های رادیویی:
بر خلاف کادرهای متنی که کاربران میتوانند اطلاعات مختلفی را در آنها درج نمایند کادرهای علامت و دکمه های رادیویی فقط دو حالت دارند: فعال یا علامت خورده
(  ON)غیر فعال یا بدون علامت (   OFF  ) تفاوت اصلی میان کادرهای علامت و دکمه های رادیویی این است که کاربران میتوانند کادرهای علامت متعددی انتخاب کنند در حالی که دکمه های رادیویی کاربران را مجبور میکنند تا در میان چندین گزینه در یک گروه واحد یکی از آنها را اعمال نمایند.
افزودن یک کادر علامت:
در جایی از صفحه فرم که میخواهید فرم در آنجا قرار گیرد کلیک کنید سپس    Insert>Form>Check Box   را انتخاب کنید در هنگام ظاهر شدن کادر علامت در صفحه, متنی را که فیلد را برای کاربران تشریح نماید اضافه کنید. روی فیلد راست کلیک نموده و   Form Field Properties  را از منوی میانبر انتخاب کنید. زمانی که کادر محاوره     Check Box Properties  ظاهر شد   Front page  یک نام قراردادی همانندC1  به فیلد اختصاص میدهد در صورت تمایل یک نام متمایز شخصی تایپ کنید.
به طور پیش فرض   Value  به حالت  ON   خواهد بود. این متن توسط کاربر دیده نمیشود هر عبارتی که برای تشخیص سریع پاسخ کاربر به شما کمک میکند در این کادر وارد نمایید . به طور پیش فرض برای قسمت    Initial state گزینه    Not Checked علامت خورده است اگر مطمئن هستید که اغلب کاربران کادر از قبل انتخاب شده را میخواهند   Checked ر انتخاب کنید.
برای قسمت    Tab order در فیلد , عددی را وارد نمایید و روی   ok کلیک کنید.
افزودن دکمه های رادیویی:
در جایی از صفحه فرم که به منظور افزودن دکمه رادیویی در نظر گرفته اید کلیک کنید این مکان معمولا در کنار متنی قرار میگیرد که از کاربران میخواهد تا چیزی را در میان چندین دکمه رادیویی انتخاب کنند. Insert >Form>Radio Button را انتخاب کنید.
زمانی که دکمه رادیویی در فرم ظاهر گردید برای شناسایی آن گزینه مقداری متن وارد نمایید. در جایی که میخواهید دکمه رادیویی بعدی درج گردد کلیک کنید و مراحل قبل را تکرار کنید .
روی اولین دکمه رادیویی راست کلیک نموده و    Form Field Properties را از منوی میانبر انتخاب کنید.  زمانی که کادر محاوره     Radio Button Properties ظاهر گردید     یک    Group name قرار دادی همانند  R1  و یک    Value به نام   V1 اختصاص میدهد و  Initial state   را به شکل   Selected  تنظیم میکند.
برای   Group name و Value اسامی تشریحی خود را تایپ نمایید. از آنجایی که شما میخواهید کاربر بتواند یک گزینه را انتخاب کند   Initial state  را روی    Not selected تنظیم نمایید.
پس از پایان کار میتوانید نمای دکمه های رادیویی را بررسی نمایید و در صورت نیاز به تنظیمات احتمالی روی برگه  Preview  کلیک کنید.
افزودن یک منوی بازشو:
در جایی از صفحه فرم که برای افزودن یک فیلد در نظر گرفته اید کلیک نمایید . این مکان معمولا در کنار متنی است که هویت فیلد را برای کاربران مشخص میکند و یا از آنها میخواهد تا از گزینه های باز شو یک مورد را انتخاب کنید.   Insert>Form>Drop Down Menu  را انتخاب نمایید. 
زمانی که منوی باز شو در صفحه نمایان شد روی فیلد راست کلیک نموده و    Form Field Properties  را انتخاب کنید و یا اینکه روی فیلددابل کلیک نمایید. زمانی که کادر محاوره         ظاهر شد    Drop-Down Menu Properties یک نام قرار دادی همانند D1  به فیلد اختصاص میدهد. در صورت تمایل یک نام متمایز تایپ نمایید. برای افزودن گزینه ها به منوی بازشو روی  Add کلیک کنید و هرگاه کادر محاوره   Add Choice ظاهر شد اولین Choice  خود را وارد کنید.
اگر نام دیگری را برای گزینه در نظر دارید مانند یک شماره قسمت یا نامی کوتاهتر   Specify Value را علامت زده و نام را در داخل کادر متنی وارد نمایید. به منظور انتخاب گزینه های  Selected  یا   Not selected برای   Initial state  تصمیم گیری کنید و سپس روی ok  کلیک نمایید تا گزینه شما به کادر محاوره    Drop Down Properties  اضافه شود. به منظور تغییر حذف یا ترتیب مجدد گزینه ها هر یک از آنها را در لیست   Choice انتخاب کرده و روی      Modify , Remove   یا   Move Up کلیک نمایید. ارتفاع (  Height  )  ویا ترتیب  Tab  را در فرم تنظیم نموده و به منظور مجوز دهی برای چند انتخاب (   Allow multiple selection   ) تصمیم بگیرید.
کاربرد دکمه های      Push  :
پس از اینکه با استفاده از کادرهای متنی کادرهای علامت و دکمه های رادیویی یا منوهای باز شو یک فرم ایجاد نمودید باید برای ارائه اطلاعات روشی را در اختیار کاربران بگذارید .در این مرحله دکمه های  push  در  Front page بر میان میآیند.
گاهی آنها دکمه های فرمان نیز نامیده میشوند. با وجود اینکه شما میتوانید دکمه های   Push را به اسکریپتهای سفارشی پیوند دهید اما اغلب اوقات از آنها برای ارائه اطلاعات بازدیدکنندگان یا بازنشانی فرم خود استفاده خواهید کرد.
افزودن یک دکمه    Push  :
در جایی از صفحه فرم که برای افزودن یک دکمه Push در نظر گرفته اید کلیک نمایید .
       Insert>Form>Push Button  را انتخاب کنید . زمانی که کادر محاوره در صفحه ظاهر شد روی آن راست کلیک نمایید و   Form Field Properties  را از منوی میانبر انتخاب کنید . هرگاه کادر محاوره   Push Button Properties  نمایان گشت   Front page یک نام قرار دادی به دکمه اختصاص میدهد و روی آن برچسب میزند. نام مورد نظر را تایپ نموده و نوع دکمه ای را که میخواهید بکار ببرید انتخاب کنید. به طور پیش فرض دکمه روی  Normal  تنظیم میشود که در صورت ایجاد اسکریپ شخصی قابل استفاده بوده و توسط دکمه راه اندازی میگردد. از آن مهمتر کاربران از این دکمه به منظور ارائه اطلاعات خود و یا باز نشانی فرم به حالت اصلی سیاه سفید استفاده میکنند. یک عدد برای ترتیب برگه فیلد درون فرم وارد نموده و روی   ok کلیک کنید .
ایجاد صفحات تایید :
هدف از ایجاد یک صفحه تایید این است که برخی یا تمام اطلاعاتی را که بازدیدکنندگان در فیلدهای فرم ثبت نموده اند میگیرند و مجدا آن اطلاعات را به آنها ارائه میدهد تا آنها بتوانند صحت و درستی اطلاعات را تایید کنند.
با وجود اینکه ایجاد یک برگه سفارشی تایید کار نسبتا ساده ای است اما  Front page  برای شروع این فرآیند یک الگو در اختیار شما قرار میدهد .
مراحل ایجاد یک صفحه تایید :
مطمئن شوید که در نمای صفحه قرار دارید و سپس    File>New>Page را انتخاب کنید هر گاه کادر محاوره  New  نمایان گردید گزینه   Confirmation Form را انتخاب کنید و روی  ok  کلیک نمایید. زمانی که یک صفحه جدید تایید ظاهر شد آن را ذخیره کنید . زمانی که کادر محاوره   Save as نمایان گردید یک نام و عنوان متمایز برای صفحه تایید وارد نموده و آن را ذخیره کنید.
هم اکنون شما میتوانید متن و فیلدهای تایید را که در کروشه قرار گرفته اند تغییر بدهید .
به منظور تغییر نام یک فیلد که در یک فیلد موجود تایید به کار رفته روی آن راست کلیک نموده و   Confirmation Field Properties  را از منوی میانبر انتخاب نمایید . زمانی که کادر محاوره     Confirmation Field Properties  ظاهر شد نامی را که در زمان ایجاد صفحه فرم به یک فیلد نسبت داده اید تایپ کنید و سپس روی  ok  کلیک نمایید در نتیجه نام جدید در کروشه ها ظاهر خواهد شد .
برای افزودن یک فیلد جدید تایید     Insert>component > confirmation Field  را انتخاب نمایید.  زمانی که کادر محاوره خالی    Confirmation Field Properties  نمایان شد نام فیلد را که میخواهید داخل کادر متنی استفاده کنید تایپ نموده و روی ok  کلیک نمایید . فیلد تایید به صفحه اضافه خواهد شد. افزودن متن و فیلدهای تایید را ادامه داده سپس صفحه تایید را در پایان ذخیره کنید.
ذخیره سازی دست آوردهای فرم:
میتوانید نتایج موجود در یک فرم را به عنوان یک فایل  e-mail  یک سابقه پایگاه داده و یا به شکل اطلاعاتی که به وسیله اسکریپتهای سفارشی اداره میشوند ذخیره نمایید . با توجه به گزینه های شما    Front page نتایج بدست آمده را ذخیره میکند. اگر نتایج یک فرم را به عنوان یک فایل ذخیره میکنید     Front page  هشت قالب یا فرمت مختلف برای ذخیره سازی اطلاعات به شما ارائه میدهد ضمنا اگر مایل باشید     Front page به شما امکان میدهد تا نتایج را به عنوان  e-mail  و یا به عنوان   File ذخیره سازید .
به طور پیش فرض    Front page  از   save Results component  برای داره کردن نتایج فرم شما استفاده میکند اما شامل یکDiscussion Form Handler وRegistration Form Handler رشته از اسکریپتهای سفارشی مختلف را به رسمیت میشناسد.

مراحل ذخیره سازی نتایج فرم در یک فایل:
به نمای صفحه بروید روی فرم راست کلیک نموده و گزینه   Form properties    را از منوی میانبر انتخاب کنید. در زمان نمایان شدن کادر محاوره     Form properties   در قسمت         send to ,where to store results را انتخاب نمایید. به طور پیش فرض  Front page   فایل را نام گذاری نموده و آن را در پوشه خصوصی سایت وب شما قرار میدهد که ابزار جستجوی وب قادر به یافتن آن نخواهند بود. از قسمت   Form properties  در صورتی استفاده کنید که بخواهید نام دیگری بر روی فرم بگذارید یا بخواهید یک فرم مقصد برای فرم تنظیم کنید. روی   Option کلیک کنید برگه   File Results   از کادر محاوره      Option for saving Results of Form  به همراه نام فایلی که قبلا ثبت شده بود ظاهر خواهد شد. در صورتی که بخواهید مقادیر را از هر فیلد فرم با نام فرم فیلد ترکیب نمایید روی کادر   Include field names علامت بگذارید. کادر   Latest results at end  انتخاب خواهد شد. بدین معنا که نتایج جدید در انتهای فایل ظاهر خواهد شد مگر اینکه  HTML  را برگزینید.
اگر میخواهید فایل دیگری را احتمالا با یکی از هشت فرمت دیگر ایجاد نمایید از قسمت  Optional second file    برای درج یک نام جدید یا رهیابی به یک فایل موجود استفاده کنید. برای بازگشت به کادر محاوره  Form properties    روی  ok  کلیک نمایید سپس مجددا روی   ok  کلیک کنید تا تنظیمات بر روی فرم اثر کند. به منظور آزمایش فرم روی   Preview در دکمه   Browser  واقع در نوار ابزار   standard  کلیک نمایید.

ذخیره سازی نتایج به شکل E-mail   :
به نمای صفحه سوئیچ کنید بر روی فرم راست کلیک نموده و گزینه   Form properties را از منوی میانبر انتخاب کنید. زمانی که کادر محاوره  Form properties  ظاهر شد    send to  را در قسمت  where to store results انتخاب نمایید.
آدرس محلی را که برای ارسال نتایج در نظر دارید در کادر متنی   e-mail address  تایپ کنید. به طور پیش فرض    Front page کادر متنی  File name  را پر میکند. اگر میخواهید نتایج شما فقط به شکل   e-mail ذخیره شود نام را از کادر متنی حذف کنید. اگر تصمیم دارید که نتایج را به عنوان   e-mail و فایل ذخیره نمایید  File name  را به همان شکل باقی بگذارید.
در صورتی که تمایل دارید نام دیگری بر روی فرم انتخاب کرده یا فریم مقصد برای فرم تنظیم نمایید ازقسمت     Form properties       استفاده نمایید.
روی     option  کلیک نموده و هرگاه کادر محاوره    options for saving results of form   ظاهر گردید روی برگه  e-mail result کلیک کنید آدرس درج شده در کادر متنی      از پیش در کادر متنی   e-mail address to receive results وارد شده است.
از منوی باز شوی     e-mail format برای انتخاب یکی از هشت گزینه متنی استفاده نمایید. در صورتی که بخواهید مقادیر هر یک از فیلدهای فرم را به نام فیلد ترکیب نمایید رویInclude field names    علامت بزنید. به طور پیش فرض خط موضوع    e-mail نتایج فرم خواهد بود. اگر شما به چیزی وصفی تر نیاز دارید آن را درون کادر متنی تایپ نموده ویا اینکه روی کادر   Form field  علامت بزنید تا در    subject Line  ظاهر گردد. آدرسی را که برای فرستنده   e-mail  در نظر گرفته اید درون کادر متنی  Reply-to line  تایپ نمایید. اما اگر فرم شما حاوی یک فیلد است که آدرس  e-mail کاربر را گرد آوری میکند روی کادر  Form field name   علامت زده ونام فیلد را در کادر متنی تایپ کنید . پاسخ از آن مسیر مستقیما به شخصی میرسد که فرم را در اولین مرتبه پر کرده است . برای بازگشت به کادر محاوره   Form properties روی   ok کلیک نمایید. سپس مجددا روی   ok کلیک کنید تا تنظیمات بر روی فرم اعمال شود. برای آزمایش فرم روی       Preview  در دکمه   Browser  واقع در نوار ابزار   standard کلیک نمایید.
ذخیره کردن نتایج فرم در یک پایگاه داده:
مادامی که نمای صفحه قرار دارید روی فرم راست کلیک نموده و Form properties را از منوی میانبر انتخاب نمایید. زمانی که کادر محاوره  Form properties   ظاهر شد    send to database را در قسمت   where to store results    انتخاب کنید. اگر میخواهید نام دیگری به فرم داده ویا اینکه یک فریم مقصد برای فرم تنظیم کنید قسمت Form properties   را به کار برید.
روی   options کلیک نموده و زمانی که کادر محاوره  option form saving results data base  ظاهر گردید روی برگه   Data base result کلیک کنید.
رویAdd connection برای پیوند پایگاه داده سایت وب خود کلیک نمایید. برای بازگشت به کادر محاوره Form properties  روی  ok  کلیک نمایید. سپس مجددا روی  ok  کلیک کنید تا تنظیمات بر روی فرم اعمال شود. برای آزمایش فرم روی   Preview  در دکمه Browser    واقع در نوار ابزار  standard  کلیک نمایید.          
  

بررسی و انتشار سایتهای وب
برای انتشار سایت باید یک      (  ISP)  Internet Service Provider  یا Web Presence Provider ( WPP)  تنظیم شده برای میزبانی سایت خود در اختیار بگیرید مگر اینکه فایلها را به یک سایت اینترانت داخلی کپی کنید. سرور وب مربوط به  ISP  برای اینکه ویژگیهای اساسی سایت وب شما صحیح کار کنید نیازی به  Front page Server Extensions  ندارد.
خصوصیاتی از   Front page  که برای فعالیت و عملکرد به ملحقات   نیاز دارند اغلب گردانندگان فرم سفارشی و بسیاری از اجزای موجود در منوی   Insert  را در بر میگیرند ملحقات به عنوان مترجمی میا سایت شما و سرور وب عمل میکنند بر روی دیسک نصب     موجود هستند همچنین آنها را میتوان به شکل رایگان از              download,www.microsoft.com/frontpage/   نمود.
بررسی سایت:
ابزار گزارش در    Front page آماده سازی سایت شما را برای انتشار بسیار آسان و سرسع میکند. به جای اینکه یافتن مشکلات بستگی به مرورگر وب شما داشته باشد    Front page  یک خلاصه از مشکلات احتمالی سایت شما فراهم میکند. خصوصیت گزارشات همچنین به شما امکان میدهد تا صفحاتی را که نمیخواهید فعلا انتشار یابند بر روی سایت علامت بزنید و از مشکلات متداولی که بطور تصادفی در هنگان انتشار صفحات بروز میکنند پیش گیری نمایید. ضمنا متوجه خواهید شد که بررسی سایت توسط نرم افزار    Proporting  بسیار آسانتر میباشد . با انتخاب     View>Toolbar>Reporting  آن را فعال کنید.

مراحل بررسی و ترمیم مشکلات :
     View>Reports>Site Summary  را انتخاب کنید یا اگر نوار ابزار     Reporting  فعال میباشد    Site Summary  را از منوی باز شو برگزینید.هرگاه    Site Summary  در پنجره اصلی      Front page نمایان شد  اطلاعات عمومی سایت و مشکلات احتمالی در آنجا وجود خواهند داشت.
در صورت مشاهده مشکلاتی همانند فوق پیوندهای منفصل(  Broken hyperlink )  روی آن سطر در گزارش دابل کلیک نموده تا بتوانید لیستی از صفحات مشکل دار را رویت کنید.
برای ترمیم یک صفحه منفرد در لیست روی آن دابل کلیک نمایید در نتیجه کادر محاوره مقتضی ظاهر خواهد شد و به شما امکان میدهد تا مشکلات را ترمیم کنید. مراحل قبل را تا زمانی که تمام مشکلات را بر طرف کرده باشید ادامه دهید.
نکات لازم:
•    برای بازگشت به   Site Summary  پس از دابل کلیک بر روی یک گزارش خطای منحصر به فرد روی نوار ابزار  Reporting   کلیک نموده و از منوی باز شو برای انتخاب     Site Summary استفاده کنید.
•    اگر مایلید مشکل به خصوصی همانند پیوندهای منفصل را بررسی کنید     View>Reports را انتخاب نمایید فرمان مناسب را که در     Unlinked Files  آغاز میگردد برگزینید یا اینکه گزینه ای را از منوی بازشوی نوار ابزار     Reporting انتخاب کنید.
•    به طور پیش فرض هریک از فایلهای موجود در داخل پوشه های پنهان (آنهایی که با یک خط زیرین خاص شده اند همانند پوشه  ( Private)   در    Site Summary  یا گزارشات خطا ظاهر نمیشوند. برای نشان دادن آن فایلها در گزارشات ابتدا روی Tools>Web setting       و سپس روی برگه    Advanced کلیک نمایید و در پایان    Show document in hidden directories  را علامت بزنید.
علامت گذاری صفحات برای انتشار :
اجرای یک بررسی از وضعیت انتشار صفحات سایت به شما فرصتی میدهد تا صفحاتی را که هنوز برای رویت عمومی آماده نیستند علامت گذاری کنید. در صورتی که کار شما با صفحاتی که قبلا به عنوان   Don publish علامت خورده اند تمام شده است میتوانید به آنها سوئیچ کرده و منتشر کنید. اجرای بازنگری برای انتشار صفحاتی که قرار است منتشر شود به طور پررنگ و برجسته نشان داده میشوند.
بررسی وضعیت انتشار صفحات :
         View>Reporting>publish status را انتخاب کنید و یا در صورتی که نوار ابزار    Reporting  فعال باشد گزینه    publish status را از منوی باز شو انتخاب نمایید.
پنجره اصلی    Front page به نمای گزارشات سوئیچ نموده و وضعیت انتشار تمامی فایلهای سایت شما را نشان خواهد داد .
تغییر وضعیت انتشار یک صفحه:
مادامی که در نمای گزارشات یا پوشه قرار دارید روی صفحه ای که مایل به تغییر وضعیت انتشار آن هستید راست کلیک کنید و سپس   properties  را از منوی میانبر انتخاب نمایید . زمانی که کادر محاورهد خصوصیات صفحه ظاهر گردید روی برگه    Workgroup  کلیک نمایید. در پایین کادر محاوره        Exclude this file when publishing rest of the web را علامت بزنید تا انتشار را غیر فعال نمایید و علامت کادر را بردارید تا انتشار فعال گردد.

پنهان کردن صفحات از مرورگرها :
برخی از صفحات همانند برگه های سبک   external  حتما باید بر روی سرور وب باشند اما ممکن است شما نخواهید آنها را در معرض دید کاربران قرار دهید.      Front page یک پوشه خصوصی برای هر یک از سایتهای وب ایجاد میکند که مرورگرهای وب ادر به تشخیص آن نمی باشند . شما میتوانید با قرار دادن فایلها و زیر پوشه های درون پوشه خصوصی فایل را ارائه دهید بدون اینکه دنیای آنها را ببینید. خط زیرین ابتدایی پوشه چیزی است که پوشه را مخفی میکند . میتوانید در صورت تمایل با قرار دادن یک خط زیرین در ابتدای نام جدید پوشه مثل   In house  پوشه های مخفی دیگری ایجاد نمایید.
مراحل پنهان کردن صفحات:
به نمای پوشه ها سوئیچ نموده و    Folder List را فعال کنید. روی فایل یا فایلهایی که میخواهید پنهان نمایید کلیک کرده و آن را روی پوشه    private  در   Folder List  بکشید. فایل از دید مرورگر پنهان خواهد شد ولی برای سرور وب شما در دسترس خوا
انتشار بر روی وب:
پس از اینکه صفحات وب خود را تنظیم کردید و آنهایی را باید منتشر شوند علامت گذاری نمودید باید آن صفحات را در چندین مرورگر وب مورد بررسی قرار دهید.
از      Internet Explorer  و       Netscape Navigator  برای بررسی نمای ظاهری و پیوندهای صفحات استفاده نمایید چرا که هر مرورگر کد    HTML را با کمی تفاوت تفسیر میکند.
پس از برطرف کردن مشکلات شناخته شده در مرورگرها سرانجام شما آمادگی پیدا میکنید تا فایلهای سایت وب خود را از هارد دیسک محلی به سرور وب در حال کار کپی نمایید. قبل از شروع به کار باید از آدرسی سروری که فایلها را بر روی آن کپی مکنید از نام یک کاربر و کلمه عبور آگاهی داشته باشید تا بتوانید به سرور دسترسی پیدا کنید.
مراحل انتشار سایت :
سایتی از وب را که میخواهید آن را منتشر نمایید باز کنید. سپس    File >publish web  را انتخاب نمایید و یا اینکه روی دکمه    publish web  در نوار ابزار استاندارد کلیک کنید. هر گاه کادر محاوره     publish web  ظاهر گردید روی    option کلیک کنید یک مجموعه بسط یافته از گزینه در پایین کادر محاوره    publish web  نمایان میشود. یکی از گزینه های publish changed pages only ,overwriting any already on the destination       و publish all pages  را انتخاب نمایید.
روی     Include sub webs  در صورتی علامت بزنید که بخواهید هر یک از زیر وبهای داخل سایت وب را منتشر نمایید.
اگر سرور وب شما     secure sockets layer  را پشتیبانی میکند      secure connection (SSL)  را علامت بزنید. حال که شما تمام گزینه ها را تنظیم نموده اید مکان سرور وب خود را در داخل کادر متنی     specify the location to publish your web تایپ کنید. اگر قبلا سایت خود را منتشر کرده اید روی فلش منوی باز شو کلیک نموده و آن را از آنجا انتخاب کنید . اگر روی    publish  کلیک کنید     Front page  از اتصال پیش فرض دسترسی شما به اینترنت برای ارتباط با سرور وب استفاده خواهد کرد. در هنگام ظهور کادر محاوره     Enter Network Password نام و کلمه عبوری را که سرپرست سرور وب به شما اعطا نموده است تایپ کنید.
زمانی که      Front page  در حال گرد آوری یک لیست از صفحاتی است که بتید بر روی سرور وب   upload  شوند وقفه مختصری وجود خواهد داشت . بعد از یک ایست زمانی دیگر    Front page  روند کپی فایلهای وب را بر روی سرور وب آغاز میکند.
پس از اینکه   Front page روند انتقال را تکمیل نمود یک کادر محاوره هشدار ظاهر میشود و به شما امکان میدهد تا بتوانید با کلیک بر روی فوق پیوند سایت منتشر شده را مشاهده کرده یا اینکه برای بازگشت به پنجره اصلی  Front page  روی    Done کلیک نمایید.
پس از اینکه شما سایت خود را بر روی سرور   upload  کردید در صورتی که از یک اتصال شماره گیری استفاده میکنید ارتباط خود را با اینترنت قطع نمایید.

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    آموزش های عمومی برای ورود به بازار کار

    آموزش های عمومی برای ورود به بازار کار ۱٫۳۳/۵ (۲۶٫۶۷%) ۳ امتیازs موضوع : آموزش های عمومی برای ورود به بازار کار   کسب مهارت برای ورود به بازار کار امروز در تک بوک میخواهیم سایتی رو به شما معرفی کنیم که میتونید توش […]

    ترفندهای جدید در پاورپوینت

    ترفندهای جدید در پاورپوینت ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز PowerPoint ابزاری ساده و پرکاربرد برای ارائه کنفرانس، سخنرانی و تحقیقات است و با امکاناتی که روز به روز به آن افزوده میشود، کار با این ابزار ساده تر از گذشته شده است.

    ۱۱ روش آوردن کنترل پنل در ویندوز ۱۰

    ۱۱ روش آوردن کنترل پنل در ویندوز ۱۰ ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز تمام قسمت های ویندوز ۱۰ بهینه شده است از ابزارها گرفته تا قسمت هایی که مربوط به تنظیمات این سیستم عامل می باشد.

    ۱۱ امتیاز برای مهاجرت به ویندوز ۱۰

    ۱۱ امتیاز برای مهاجرت به ویندوز ۱۰/ با عرضه ویندوز ۱۰ بررسی امکانات و ویژگی‌های آن آغاز شده است. اگر چه این ویندوز به علت برخی قابلیت هایش از توانمندی بیشتری برای جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران برخوردار است، اما مزایای زیادی هم دارد.

    ۳ راه برای حفظ محتویات حافظه فلش مموری

    اندازه مناسب و قابل حمل بودن سیستم‌عامل‌های مختلف، حافظه فلش مموری را به دستگاهی بسیار پرکاربرد برای انتقال اطلاعات تبدیل می‎کند.

    شناخت ۱۰ ویروس مخرب رایانه ای

    همزمان با افزایش بدافزارها، کرم‏های اینترنتی و تروجان‏ها، هکرها و سارقان اطلاعات همواره به دنبال راههایی به منظور سرقت اطلاعات و دسترسی به حسابهای بانکی و گاهی بوجود آوردن اختلالات الکترونیکی بوده ‏اند.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi