جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

اشتباهات لباس آقایان

418

بازدید

اشتباهات لباس آقایان/

اشتباهات لباس آقایان

اشتباهات لباس آقایان/

با پنج اشتباه اساسی که ممکن است موقع پوشیدن لباس مردانه انجام دهید، آشنا ‌شوید :
لباس مردانه با یقه‌ ایستاده

فرض کنید بعد از کلی جست و جو و خرید لباس مردانه ، قصد دارید استایل‌تان را متنوع کنید. نگاهی به لباس‌های تازه می‌کنید، پیراهن را بر‌می‌دارید و تصمیم می‌گیرید برای ایجاد تغییر، تای یقه را باز کنید و یقه را ایستاده نگه دارید. همین جا خدمتتان عرض می‌کنیم که اولین اشتباه فاحش را مرتکب شدید. بسیاری از مردان جوان برای اینکه احساس «با‌حال» بودن کنند، سراغ این کار می‌روند که اشتباه است. یقه‌ی شما به عنوان یک مرد خوشتیپ باید مرتب، اتو خورده و رو به پایین باشد.

امان از ساسپندر

ساسپندر ، شلوار شما را نگه می‌دارد، کمربند هم همین کار را می‌کند. یعنی وجود یکی از این‌ها برای نگه داشتن شلوار مردانه کافی است و در نتیجه استفاده از هر دوی آن‌ها به صورت هم‌زمان اشتباه است. علاوه بر این اگر از ساسپندر و کمربند به صورت توأمان استفاده کنید، از لحاظ بصری یک مستطیل می‌سازید که ابدا چشم بیننده را نوازش نمی‌دهد و قد شما را هم کوتاه‌تر نشان خواهد داد. بنابراین دور این اشتباه فاحش را خط قرمز بکشید و از آن دور بمانید.

اشتباهات لباس آقایان

ست نکردن شلوار و جوراب

آیا می‌دانید یکی از دلایل رد شدنتان در بعضی خواستگاری‌ها جوراب‌هایتان بوده است؟ آن دفعه‌ای را به خاطر بیاورید که با کت و شلوار طوسی، جوراب سفید با دو خط راه راه قرمز و آبی پوشیده بودید یا دفعه‌ی دیگری که فکر می‌کردید جوراب آبی راه راه‌تان از توی کفش معلوم نیست اما مشخص بود! قانون خوشتیپ بودن به ما می‌گوید رنگ جوراب باید به رنگ شلوار نزدیک باشد، مثلا می‌توانید با شلوار طوسی‌تان جوراب مشکی یا طوسی تیره بپوشید. در عین حال دقت داشته باشید این دو، رنگ جوراب و شلوار، باید با رنگ کفش‌هایتان هم هماهنگی داشته باشد.

اشتباهات لباس آقایان

وقتی اشتباه می‌بندیم

در دنیای مد و لباس ، آنجا که می‌گویند چشم‌ها را باید بست و جور دیگر باید دید شامل حال دکمه‌ی انواع کت مردانه هم می‌شود. مردان زیادی ممکن است اصلا ندانند که قرار نیست تمام دکمه‌های کتشان را ببندند و اتفاقا بستنشان مساوی است با اشتباه کردن. این سه قانون ساده را به خاطر داشته باشید:

فقط دکمه بالای کت را ببندید اگر کت شما دو دکمه است.
فقط دکمه‌ی میانی کت را ببندید اگر کت شما سه دکمه دارد.
تمام دکمه‌ها را ببندید اگر کت شما «دبل برست»، (Double Breasted) است. یعنی چهار دکمه دارد و در هر طرف کت دو دکمه وجود دارد.

در مورد پیراهن مردانه لازم است حتما تمام دکمه‌ها از سرآستین گرفته تا نوک یقه‌ها بسته شوند. مگر اینکه قصد تا زدن آستین‌ها را داشته باشید که در این صورت می‌توانید دکمه‌های سر آستین‌ها را باز کنید.

اشتباهات لباس آقایان

هماهنگی بین کفش و کمربند

خوشبختانه آنقدر در راهنمای خرید لباس مردانه درباره لزوم هماهنگی بین کمربند و کفش توضیح داده‌ایم که احتمال خطا کردن پایین آمده است. با این حال به این نکته‌ی اساسی اشاره می‌کنیم که باید بین رنگ کمربند و کفش شما هماهنگی وجود داشته باشد. هرگز کمربند قهوه‌ای سوخته را به همراه کفش مشکی استفاده نکنید. ممکن است بتوان از متفاوت بودن جنس کمربند و کفش شما گذشت، اما از ناهماهنگی بین رنگ‌ها هرگز نمی‌توان گذشت.
منبع : دیجی استایل

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه

    بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۸ امتیازs بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه   جنین شناسی یکی از چالش برانگیز ترین دروس علوم پایه است که مطالعه آن خود چالش های خاص خود را دارد. […]

    خواص آلو برای دیابت چست؟

    خواص آلو برای دیابت چست؟ ۴٫۸۰/۵ (۹۶٫۰۶%) ۷۱ امتیازs خواص آلو برای دیابت چست؟ امروزه می‌توان با مصرف بسیاری از میوه‌ها از مصرف داروهای شیمایی تا حد بسیار زیادی جلوگیری نمود چرا که افرادی که دارای دیابت هستن با مصرف قرص و داروهای شیمایی […]

    اگر می خواهید خیلی زود جذاب شوید !!

    اگر می خواهید خیلی زود جذاب شوید !! ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اگر لبخند می‌زنید، هر چه لبخندتان صادقانه تر و بزرگتر باشد، زیباتر به نظر خواهید رسید. و به همین ترتیب شخص دیگر هم می‌تواند بیشتر جذب شما شود .

    خرید کفش اسپرت مناسب

    خرید کفش اسپرت یکی از مهمترین بخش‌های خرید هر فردی است. چرا که یک کفش مناسب باعث داشتن پاهای سالم و درنتیجه انجام اقدامات سریع‌تر به سمت رویاها می‌شود. درست است که مراجعه به مراکز خرید شاید اولین گزینه‌ای باشد که به ذهن می‌رسد اما […]

    عناوین شغلهای پردرآمد دنیا و ایران

    متخصص هوش مصنوعی و یادگیری ماشین/ تخمین زده می‌شود تا سال ۲۰۲۴ ارزش مشاغل مرتبط با یادگیری ماشین، حدود ۳۱ میلیارد دلار باشد. این گفته به معنای آن است که طی یک دوره زمانی شش ساله، نرخ رشد سالیانه این حوزه بیش از ۴۰ […]

    معرفی بازی‌های Tekken 3 و GTA San Andreas

    معرفی بازی‌های Tekken 3 و GTA San Andreas در این مقاله به بررسی و معرفی GTA San Andreas و Tekken 3  می‌پردازیم که محال است هیچ گیمری نامی از این دو بازی نشنیده باشد. این دو بازی در هنگام عرضه در زمان خود توانستند رکوردهای فروش بازی را جا بجا کنند و به شاهکارهای فراموش‌نشدنی تبدیل شوند که به دلیل استقبال فراوان […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi