جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

۹ دروغ شکم ۶ تکه

1,971

بازدید

۹ دروغ شکم ۶ تکه ۴٫۸۰/۵ (۹۶٫۰۰%) ۱۵ امتیازs

9 دروغ شکم 6 تکه

آیا شما نیز یکی‌ از همان افرادی هستید که ساعت‌ها درون باشگاه وقت خود را صرف حرکات مربوط به شکم میکنند ولی‌ تا کنون نتیجه نگرفته اند؟نگران نباشید.چون تنها شما نیستید که این مشکل را دارید!! افراد زیادی وجود دارند که ساعت‌ها وقت خود را اتلاف ساختن شکمی شش تکه و عضلانی میکنند ولی‌ بنا بر دلایلی با شکست روبرو میشوند. یکی‌ از دلایل این شکست‌ها دروغ‌ها و شایعاتی نادرستی در مورد عضلات شکم می‌باشد که میتوانند کاملا پیشرفت شما را متوقف کنند.

داشتن عضلات شش تکه شکمی جز مواردی است که هر کسی‌ خواستار رسیدن به آن می‌باشد اما این افراد معمولا درک درستی‌ از میزان حجم تمرینات و راه‌های صحیح رسیدن به این هدف ندارند.رسیدن به عضلات شش تکه شکمی کاری بسیار دشوار می‌باشد اما در گام اول شما باید با روش‌هایی که هیچ سودی برای شما ندارند آشنا شوید تا در آینده شما نیز همانند بسیاری دیگر از افراد با شکست روبرو نشوید.در ادامه ۹ دروغ رایج در مورد عضلات شکم را برای شما بازگو خواهیم کرد :

دروغ ۱) ژنتیک تعیین کننده همه چیز است

ژنتیک نقش بسیار مهمی‌ در تعیین تعداد فیبر‌های عضلانی شما ایفا می‌کند ولی‌ تعیین کننده میزان درصد چربی‌ بدن شما در جهت داشتن شکمی عضلانی نمی‌باشد.زنان و مردان دارای ساختار‌های عضلانی متفاوتی هستند و به همین دلیل میبینیم برخی‌ از افراد دارای عضلات چهار تکه، شش تکه و گاهی هشت تکه در ناحیه شکم خود هستند.به همین دلیل اجداد خود را مقصر داشتن شکمی همراه چربی‌ بالا ندانید.شاید تنها چیزی که نیاز دارید کمی‌ سخت کوشی بیشتر در تمرینات باشد.

دروغ ۲) شما نیاز به چربی‌ سوز دارید

چربی‌ سوز‌ها طوری طراحی شده‌اند که باعث کاهش چربی‌ بدن شما شوند اما این موضوع دلیل نمی‌شود که حتما این چربی‌ سوز‌ها چربی‌‌های ناحیه شکم شما را نیز بسوزانند. هر کسی‌ بدون اینکه بخواهد از چربی‌ سوز‌ها استفاده کند میتواند به شکمی شش تکه دست یابد.عضلات شکم شما منتظر این نیستند که تا شما مقداری قرص یا مکمل مصرف کردید خود را نمایان سازند بلکه عوامل تعیین کننده رژیم غذایی صحیح و تغذیه پاک و تمرینات سنگین می‌باشد.

دروغ ۳) با انجام انواع کرانچ میتوانید به شکمی شش تکه برسید

اگر شما در روز مقدار بیشتری کالری نسبت به آنچه سوزاندید مصرف کنید به مرور زمان یک لایه چربی‌ روی عضلات شکم شما را خواهد گرفت و نمیگذارد عضلات شکم شما به طور واضح دیده شود.این چربی‌‌ها با انجام چند حرکت کرانچ از بین نخواهند رفت.حتی یک لایه بسیار نازک چربی‌ روی عضلات شکم باعث میشود که شما نتوانید این عضلات را مشاهده کنید.

دروغ ۴) شما باید هر روز عضلات شکم خود را تمرین دهید

شما میتوانید هر روز عضلات شکم خود را تمرین دهید اما احتمال تمرین زدگی نیز به شدت افزایش خواهد یافت.عضلات شکم شما نیز مانند دیگر عضلات بدنتان هستند و آنها نیز نیاز به استراحت دارند.عضلات شکم خود را به دو بخش بالایی و پایینی تقسیم کنید و به طور متناوب آنها را تمرین دهید.اطمینان حاصل کنید که این عضلات را بیش از حد تمرین ندهید.این عضلات را نیز همانند دیگر عضلات استراحت دهید.

دروغ ۵) شما هیچ کربوهیدراتی نمیتوانید استفاده کنید

کربوهیدرات‌ها یکی‌ از اصلی‌‌ترین منابع تامین انرژی شما هستند مخصوصا هنگام تمرینات.بنابراین مطمئن باشید کربوهیدرات‌ها باعث نابودی تلاش‌های شما نمیشوند.در واقع کربوهیدرات‌ها نیز در هر گرم همانند پروتئین دارای یک مقدار مشابه از کالری‌ها هستند و لزومی ندارد آنها را از رژیم خود قطع کنید.به جای آن تمرکز خود را روی استفاده از منابع کربوهیدراتی کامل و سالم نظیر غلات، میوه‌ها و سبزیجات بگذارید.

دروغ ۶) تنها راه موفقیت شما استفاده از دستگاه‌های مخصوص شکم می‌باشد

همان گونه که هیچ قرص یا مکمل جادویی برای پدیدار شدن عضلات شکم وجود ندارد هیچ دستگاه ورزشی نیز وجود ندارد که این کار را برای شما انجام دهد.گرچه میتوانید از دستگاه‌های مخصوص شکم استفاده کنید ولی‌ این دستگاه‌ها به دلیل ثابت کننده‌های مختلف بدن که روی آن تعبیه شده است باعث میشود فشار کافی‌ روی عضلات شکم وارد نشود.

دروغ ۷) برخی‌ از افراد در همان بدو تولد دارای شکمی شش تکه هستند

تنها راه داشتن عضلات شش تکه شکمی سخت کوشی و نظم می‌باشد.هیچ راه دیگری وجود ندارد.هنگامی که ما جوانتر هستیم سرعت متابولیسم ما بالا می‌باشد از طرفی‌ نیز درصد چربی‌ بدن ما بسیار پایین می‌باشد.اما اینطور نیست که بگوئیم برخی‌ افراد از همان بدو تولد دارای شکمی شش تکه هستند.داشتن عضلات شش تکه شکمی همانند یک هنر می‌باشد که برای شکل گرفتن آن شما باید سخت تلاش کنید.

دروغ ۸) شما نیاز به تمرینات فراوان هوازی دارید

در واقع برای دستیابی به شکمی شش تکه شما به هیچ عنوان نیازی به انجام تمرینات هوازی بی‌ پایان ندارید.انجام تمرینات کوتاه مدت اینتروال هوازی شدید که میتواند در ۱۵-۲۰ دقیقه انجام شود بهترین روش برای از بین بردن چربی‌‌های اضافه بدن می‌باشد.همانطور که می‌بینید این تمرینات تنها چند دقیقه از وقت شما را می‌گیرد.

دروغ ۹) میانبر‌های کوتاه در رسیدن به شکمی شش تکه وجود دارد

از هر شخصی‌ که در این زمینه به موفقیت رسیده است بپرسید به شما خواهد گفت چه سختی‌هایی را متحمل شده است تا به شکمی جذاب دست یابد.همانطور که گفتیم هیچ مکمل خاص، برنامه تمرینی آسان یا هر میانبر ساده دیگری وجود ندارد.برای دستیابی به نتایج دلخواه شما باید به سختی تلاش کنید و روی تغذیه خود نیز به طور ویژه نظارت داشته باشید.

نتیجه‌گیری

اگر داشتن شکمی صاف و شش تکه چیزی است که شما دنبال آن می‌گردید در ابتدا نیاز دارید که برای خود اهدافی را مشخص کنید.در برنامه غذایی و تمرینی خود اهداف کوتاه مدت تعیین کنید.

نکته : شما نیازمند یک برنامه غذایی پاک و سالم هستید که خالی‌ از غذا‌های فراوری شده، شکر و الکل باشد.از مواد غذایی طبیعی و سالم که شامل مقادیر فراوان پروتئین، کربوهیدرات و چربی‌‌های سالم می‌باشد استفاده کنید.صبور باشید زیرا که خلق یک اثر هنری زیبا زمان زیادی می‌طلبد.

مکملها

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    قوانین بازی بولینگ

    ورزش بولینگ چیست؟ بولینگ بازی ‌ای با قدمت بسیار است که از زمان های دور تا به حال یکی از محبوب ترین بازی ها بین مردم نقاط مختلف جهان بوده است. توپ و پین های بازی بولینگ را در آرامگاه پادشاه مصری ای که […]

    چگونه با شنا لاغر شویم ؟

    شما با دست ها و پاها روی آب شناور می شوید و با استفاده از ماهیچه های پشت تعادل خود را حفظ می کنید. علاوه بر آن اگر از ورزش های هوازی دیگری چون کاردیو، پیاده روی و دو خسته شده اید، می توانید […]

    ۲۵ تاکتیک بازی شطرنج

    ۲۵ تاکتیک بازی شطرنج ۳٫۲۶/۵ (۶۵٫۲۹%) ۳۴ امتیازs فراگیری اصول بازی شطرنج ارتقای سریع سطح توانایی از یک بازیکن مبتدی به یک بازیکن پیشرفته و حرفه ای را در پی داشته و دستیابی به مهارت های فنی این بازی را میسر می گرداند؛

    مزایای پیاده روی بمنظور لاغری شکم

    شاید داشتن شکمی صاف و بدون چربی‌های انباشته برای بسیاری افراد آرزوی دست نیافتنی باشد. اما واقعیت آن است که آب‌کردن چربی‌های انباشته شده شکم و لاغری شکم با داشتن یک رژیم غذایی اصولی، معتدل و همیشگی و سی دقیقه تا یک ساعت پیاده‌روی […]

    اگر قصد انجام ورزش در تابستان را دارید …

    وقتی نوبت به عرق کردن در گرمای تابستان می رسد، اشتباهات رایج در نهایت منجر به مشکلات خطرناکی می شود.

    ۲۵ مهارت پیروزمندانه در شطرنج

    ۲۵ مهارت پیروزمندانه در شطرنج ۴٫۱۶/۵ (۸۳٫۱۶%) ۱۹ امتیازs ۱- مهره های خود را هر چه سریعتر گسترش دهید آنچه در شروع بازی شطرنج مهم است، گسترش مهره ها به بهترین محل ممکن و قلعه گرفتن شاه است. گشایش زمانی کامل می شود که […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi