جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

گیاهخواری از سیـر تا پیـاز

886

بازدید

وقتی ما در مورد رژیم گیاه‌خواری صحبت می‌کنیم تنها در مورد کسانی که گوشت نمی‌خورند، بحث نمی‌کنیم. معمولا افرادی که رژیم گیاه‌خواری دارند کسانی هستند که سیگار نمی‌کشند، الکل مصرف نمی‌کنند، حتی‌الامکان سعی می‌کنند فعالیت فیزیکی داشته باشند و کمتر از وسایل ماشینی استفاده ‌کنند…

در واقع به زندگی نزدیک به طبیعت گرایش دارند. گیاه‌خواری یک شیوه زندگی است که برخی به قصد سلامت و برخی با مقاصد عرفانی و عقیدتی دنبال آن هستند.

گیاه‌خواری رژیم جدیدی نیست اما از دهه ۱۹۶۰ به بعد طرفداران بسیاری پیدا کرده است. طی این سال‌ها تحقیق‌های بسیاری روی این رژیم صورت گرفته. حتی خود گیاه‌خواران از انجمن‌ها و موسسه‌های تحقیقاتی بزرگی در دنیا حمایت می‌کنند تا در این رابطه کار کنند. بررسی‌ها نشان داده‌اند که این رژیم‌ از برخی جنبه‌ها می‌تواند برای سلامت بسیار مفید باشد ولی بسیاری از اوقات آثار رژیم‌غذایی گیاه‌خواری و رفتارهای همراه با آن را نمی‌توان به?سادگی از هم جدا کرد. به عبارت دیگر نمی‌توان مطمئن بود آثار مثبت مشاهده‌شده به ورزش کردن، سیگار نکشیدن و دوربودن از استرس یا رژیم گیاه‌خواری ارتباط داشته باشد.



نويسنده / مترجم : -
زبان کتاب : -
حجم کتاب : -
نوع فايل : -
تعداد صفحه : -

 ادامه مطلب + دانلود...



هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi