جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

معرفی سریال های ساخت ایران ۲ و گلشیفته

419

بازدید

سریال پخش خانگی ساخت ایران فصل دوم

 

sajhteiran2 970 250 redchinees hame1 - معرفی سریال های ساخت ایران 2 و گلشیفته

 

.خلاصه فصل دوم ساخت ایران :
در ادامه فصل اول که غلام ( امین حیایی ) عاشق بازیگر نقش ژاکلین میشود فصل دو از این موضوع استارت میخورد ژاگلین کشته میشه و غلام که عاشق ژاکلین شده بود متهم به قتل ژاکلین هست و توتونچی به دنبال غلام …..

سریال ساخت ایران فصل دوم ادامه دهنده فصل یک آن است که بسیار مهیج و جذاب دنبال شد.هنوز داستان دقیقی اعلام نشده اما با کمی تغییر در مکان های فیلمبرداری سعی در ارائه فیلمی جذاب و کمدی و ادامه سری اول آن است..

حالا غلامحسین دارای بچه ای است که تمام ثروت لوریان (پدر ژآکلین) از اوست پس تصمیم میگیرد ژاکلین را پیدا کند و حق خود را بگیرد ..

رضا گلزار هم که در فرانسه زندانی شده بود آزاد می شود و برخورد کردن و دیدار با غلامحسین برای کار این دو را به کشور چین می کشاند و فیلمبرداری بیشتر سریال در این کشور اتفاق می افتد

برای دانلود رایگان تمامی قسمت های منتشر شده فصل اول و فصل دوم سریال ساخت ایران به لینک زیر مراجعه نمایید

 

دانلود سریال ساخت ایران فصل ۲ تمامی قسمت ها

.

.

.

سریال پخش خانگی گلشیفته فصل اول

 

d070a63a 6815 43bc 8e2a 71bd800a8d24 - معرفی سریال های ساخت ایران 2 و گلشیفته

گلشیفته مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی بهروز شعیبی، محصول سال ۱۳۹۶ است. این مجموعه کمدی-اجتماعی به تهیه کنندگی علی اکبر نجفی در تاریخ ۲۸ آذر ۱۳۹۶ در یزد، تهران و در قسمت‌هایی از شهر کرج جلوی دوربین رفته‌است.

بازیگران:
مهدی هاشمی، مهناز افشار، سیامک انصاری، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، امیر مهدی ژوله، محمد بحرانی، نیما شعبان نژاد و شیلا خداداد و هومن سیدی

عوامل تولید:
نویسنده:خشایار الوند، مدیر تصویربرداری: امیر موسوی، طراح گریم: فاطمه کمالی، زهرا کمالی، طراح صحنه: آیدین ظریف، طراح لباس: فرحناز نادری، صدابردار: فرزام منطقی، بازیگردان: علی صلاحی، دستیار کارگردان: صالح غربی جوان، برنامه ریز: علی صابری، عکاس: جلال حمیدی، دانلود فیلم ایرانی مشاور رسانه ای: بیتا موسوی، مشاور پروژه: مهران برومند، مجری طرح و مدیر تولید: حسن مصطفوی، جانشین تهیه کننده: مهدی یاری و سرمایه گذار: صادق یاری

برای دانلود تمامی قسمت های منتشر شده از سریال ایرانی گلشفته بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

دانلود سریال گلشیفته 



نويسنده / مترجم : -
زبان کتاب : -
حجم کتاب : -
نوع فايل : -
تعداد صفحه : -

 ادامه مطلب + دانلود...



هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi