جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

آموزش عالی از راه دور در مالزی

411

بازدید

آموزش عالی از راه دور

برنامه های آموزشی
دوره های آموزش عالی از راه دور به این صورت است که دانشجویان به ثبت نام در دانشگاه‌های خارجی مستقر در کشور مالزی مبادرت نموده و پذیرش می‌گردند…….

 در این رابطه مؤسسات آموزش عالی خصوصی به ایفای نقش حمایتی خود در قالب برگزاری کلاس‌های آمادگی و برگزاری آزمون‌های متعدد مبادرت می نمایند. دانشجویان به اقتضای این نوع آموزش، در کلاس‌های دانشگاه‌های خارجی حاضر نشده بلکه به واسطه غیررسمی بودن سیستم آموزشی به مطالعه فردی دروس آموزشی مبادرت نموده و منحصرا جهت شرکت در امتحانات در دانشگاه حاضر می شوند. با توجه به فردی بودن سیستم آموزشی فوق ابزار کمک آموزشی متنوعی، همچون شبکه اینترنت، کنفرانس‌های ویدئویی، تلویزیون و رادیو، ماهواره، نوارهای ویدئویی، ابزار کمک آموزشی سمعی-بصری و دیگر رسانه‌های الکترونیکی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

دانشگاه‌های غیر انتفاعی محلی، همچنین به آماده سازی دانشجویان جهت شرکت در آزمون‌های خارجی که توسط هیئت‌ها و گروه‌های ارزیابی خارجی یا محلی طراحی شده است مبادرت می‌نمایند.

از جمله مهم ترین نهادهای ارزیابی کننده که مسولیت برگزاری آزمونهای فوق را بر عهده دارند می توان به هیئت‌های برگزاری آزمون‌های حرفه‌ای و تخصصی و هیأت‌های برگزاری آزمون‌های آکادمیک اشاره نمود.هیئت‌های برگزاری آزمون حرفه‌ای خود از مؤسساتی حرفه‌ای برگزیده شده و از مهارت‌های ویژه‌ای در زمینه‌های تخصصی و حرفه‌ای برخوردارمی باشند. این هیأت‌ها مسؤلیت تعیین برنامه‌های درسی، برگزاری آزمون اعطاء مدارک تحصیلی در رشته‌های تحصیلی همچون حسابداری، حقوق و مهندسی را بر عهده دارند. گفتنی است که صرفاً آن دسته از فرادی که به گذراندن موفقیت آمیز آزمون‌های تخصصی نائل آیند از حق دریافت مدرک تحصیلی تخصصی برخوردار می گردند. یک دانشجو درصورتی از حق شرکت در آزمون‌های تخصصی برخوردار می گردد که به ثبت نام در این هیأت‌ها مبادرت نموده باشد. لازم به ذکر است که در صورت احراز صلاحیت‌های علمی و تخصصی لازم، دانشجویان به عضویت در اینگونه هیأت‌های تخصصی نائل می آیند.
هیأت های برگزاری آزمون‌ آکادمیک

عمده هیأت‌های برگزار کننده این نوع آزمون‌ در زمره مؤسسات یا سازمان‌های معتبری می باشند که از یک وجهه بین‌المللی برخوردارند. مدارک اعطائی از سوی هیأت‌های فوق صرفاً به آن دسته از دانشجویانی اعطاء می‌گردد که به گذراندن موفقیت آمیز آزمون‌ها نائل آمده هیأت‌های فوق به اعطای مدارک مختلفی همچون گواهینامه پایان تحصیلی و دیپلم پیش دانشگاهی نیمه تخصصی مبادرت می نمایند. فارغ‌التحصیلان دوره های فوق نیز با اخذ چنین مدارکی از مجوز اشتغال به کار برخوردار شده و یا به تحصیلات عالیه‌ خود در مقطع کارشناسی در سطوح تخصصی و حرفه‌ای برخوردار می گردند.

لازم به ذکر است که مدارک تحصیلی فوق عمدتا توسط مراکز ذیل به فارغ التحصیلان اعطا می گردد:

– مؤسسات حرفه‌ای و تخصصی

– مؤسسات نیمه خصوصی

– مراکز آکادمیک در سطوح متوسطه

– مراکز آموزش زبان انگلیسی

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    راهنمای جامع آزمون IELTS

    راهنمای جامع آزمون IELTS 1.50/5 (30.00%) 2 امتیازs سالانه میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا متقاضی تحصیل در اروپا و آمریکا هستند و ازینرو آزمون آیلتس یکی از مواردی است که باید آن را با نمره‌ی خوبی از سر بگذرانند.

    ۳۰ پیشنهاد برای افزایش راندمان کلاس

    ۳۰ پیشنهاد برای افزایش راندمان کلاس ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز هر معلمی با بالا رفتن تجربه اش پی خواهد برد که باید به برخی کارهای ضروری در کلاس درس توجه نماید ، بعضی اعمال را نباید انجام دهد، و خود را در کلاس برای […]

    راه حل های آموزشی برای دانش آموزان دیرآموز

    راه حل های آموزشی برای دانش آموزان دیرآموز ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۲ امتیازs راه حل های آموزشی برای دانش آموزان دیرآموز/ تفاوت های فردی دانش‌آموزان که حاکی از وجود تفاوت در توانایی های آنان است از مهم ترین اصول و مواردی است که همیشه باید […]

    رابطه مهارت ها و آینده تحصیلی

    رابطه مهارت ها و آینده تحصیلی/ مهارت هایی که آینده تحصیلی را شکل می دهند؟ بر اساس گزارش مجمع جهانی اقتصاد، کودکان چنانچه بخواهند در نیروی کار آینده جایی داشته باشند، باید مهارت های عاطفی و اجتماعی را یاد بگیرند.

    بهترین روش‌های آموزشی جهان در سال ۲۰۱۷

    بهترین روش‌های آموزشی جهان در سال ۲۰۱۷ ۴٫۶۷/۵ (۹۳٫۳۳%) ۳ امتیازs بهترین روش‌های آموزشی جهان در سال ۲۰۱۷/ به اشتراک گذاشتن روش‌های نوآورانه جهت ارتقای آموزش دانشجویان، دانش‌آموزان و مدیریت مراکز علمی و مدارس می‌تواند سیستم آموزشی کشور ما را به موقعیت بهتری سوق […]

    چگونه یادگیری را آسان کنیم ؟

    چگونه یادگیری را آسان کنیم ؟ ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۱ امتیاز همه‌ی ما زمان‌هایی را در زندگی خود به یاد داریم که رابطه‌ی خوبی با معلم یا مربی‌ خود داشتیم و همین باعث می‌شد مهارت‌های جدید را به‌ راحتی یاد‌ بگیریم و از تجریه‌ی یادگیری […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi