جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب همه چیز درباره بلوتوث Bluetooth

18,395

بازدید

دانلود کتاب همه چیز درباره بلوتوث Bluetooth 1.57/5 (31.43%) 7 امتیازs
دانلود کتاب همه چیز درباره بلوتوث Bluetooth

بلوتوث (به انگلیسی: Bluetooth )‏ یک استاندارد برای ارتباط کوتاه برد، مصرف انرژی کم، کم هزینه و بی سیم می‌باشد، که از تکنولوژی رادیویی استفاده می‌کند، تکنولوژی حاضر استاندارد IEEE تحت عنوان WPANهای ۸۰۲٫۱۵ می‌باشد. بلوتوث یا دندان آبی نام تجاری، اتصال بی سیمی با فاصله‌های نزدیک برای ارسال پیام، عکس یا هر اطلاعات دیگر است که از نام یک پادشاه الهام گرفته شده است. فناوری بلوتوث شامل چندین نکته کلیدی، که قبول آن را به طور گسترده آسان می‌کند، می‌باشد. در دسترس عموم و استفاده از آن آزاد می‌باشد. توانایی بی سیم و کوتاه برد آن به دستگاه‌های جانبی این اجازه را می‌دهد که توسط یک واسط هوایی ارتباط برقرار کنند، جایگزین شدن کابل‌ها که از اتصال دهنده‌ها با اشکال و سایزهای مختلف و چندین گیره، استفاده می‌کردند. بلوتوث هردو نوع داده و صوت را پشتیبانی می‌کند که آن را به یک تکنولوژی ایده‌آل تبدیل نموده‌است که بسیاری از وسایل را قادر به ارتباط کرده‌است. بلوتوث از فرکانس غیر منظم استفاده می‌کند و در هرجای دنیا قابل دسترس است.
اکثر ما با تکنولوژی بلوتوث و انتقال اطلاعات آشنا هستیم ، بلوتوث یک سیستم بی سیم است که بیشتر در تلفن های همراه و دستگاه های قابل حمل مورد استفاده قرار میگیرد. بلوتوث در لغت به معنای دندان آبی است و … برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد بلوتوث کتاب همه چیز درمورد بلوتوث را دریافت و مطالعه نمایید.


بلوتوث یک رشته خصوصیت بی سیم است که ارتباطات کوتاه برد بین وسایل مجهز به تراشه‌های کوچک و اختصاصی بلوتوث را تعریف می‌کند. بلوتوث یک استاندارد رادیویی و پروتکل ارتباطی برای مصارف با توان پایین و برد کوتاه می‌باشد که با نصب یک میکروچیپ ارزان قیمت در دستگاه‌ها فعال می‌شود. بلوتوث در حقیقت نام تجاری برای شبکه‌های بی سیم شخصی است که با استاندارد IEEE ۸۰۲٫۱۵ هم شناخته می‌شود. این بلوتوث برای فاصله‌های نزدیک و ارسال پیغام، عکس و یا هر اطلاعات دیگر استفاده می‌شود. اختراع تکنولوژی بلوتوث در سال ۱۹۹۴ تحول عظیمی درعرصه ارتباطات بخصوص موبایل‌ها بوجود آورد. تنها یکی از ویژگی‌های مفیدش حذف سیم‌های بسیار از سازمان‌ها، ادارات و منازل بود. مانند؛ حذف سیم بین موس و کامپیوتر، حذف سیم بین صفحه کلید و کامپیوتر، حذف سیم بین موبایل و کامپیوتر و …
مخترع بلوتوث، یاپ هارتسن اهل هلند است. بلوتوث یا به عبارتی دندان آبی از نام پادشاه دانمارک بنام هارالد بلوتوث الهام گرفته شده است. این تکنولوژی یک استاندارد رادیویی و پروتکل ارتباطی برای ارتباط یا اتصال با فاصله کوتاه است.
زمانی که دو دستگاه الکترونیکی نیاز به ارتباط با یکدیگر دارند، باید دارای سیستم‌های ارتباطی مشترک به روش بلوتوث باشند. یعنی هر دو دستگاه باید مجهز به تراشه یا میکروچیپ بلوتوث باشند

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : سهراب نیازی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 3مگابایت
نوع فايل : pdf
تعداد صفحه : 63
منبع : takbook

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب آموزش مبانی فتوشاپ

    دانلود کتاب آموزش مبانی فتوشاپ ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۹ امتیازs فتوشاپ معروفترین نرم افزار ویرایش تصویر است که یادگیری آن یکی از الزامات در برخی رشته های دانشگاهی و نیز دریافت مدرک مهارت آموزی برخی موسسات است . یادگیری فتوشاپ ساده و آسان است . […]

    دانلود کتاب دنیای شی گرا

    دانلود کتاب دنیای شی گرا ۳٫۴۳/۵ (۶۸٫۵۷%) ۱۴ امتیازs کتابچه : دنیای شی گرا نوشته: امیررضا اندیشمند زبان: فارسی سال نشر: ۲۰۲۳/۱۴۰۲ تعداد صفحات: ۱۹ نوع انتشار : الکترونیکی حتما تا به حال کلمه OOP به گوشتان خورده است. OOP) object oriented programming) یا […]

    دانلود کتاب گام به گام با سئو

    دانلود کتاب گام به گام با سئو ۴٫۳۳/۵ (۸۶٫۶۷%) ۶ امتیازs کتاب الکترونیکی : گام به گام با سئو نوشته: امیررضا اندیشمند انتشار: ۱۳۹۹/ اکتبر ۲۰۲۰ تعداد صفحات: ۷۴ در قرن ۲۱ سرعت پیشرفت تکنولوژی افزایش بسیاری پیدا کرده و همین طور به روند […]

    دانلود کتاب راهنمای اسکریپت نویسی لینوکس

    دانلود کتاب راهنمای اسکریپت نویسی لینوکس ۴٫۸۳/۵ (۹۶٫۵۲%) ۲۳ امتیازs هدف این کتاب معرفی دنیای جذاب اسکریپت نویسی لینوکس و همچنین سیستم عامل لینوکس می باشد.

    دانلود کتاب تعمیرات تجهیزات میکروتیک

    دانلود کتاب تعمیرات تجهیزات میکروتیک ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۵ امتیازs کتاب ” تعمیرات تجهیزات میکروتیک ” نوشته‌ی عیسی رشوند، به عنوان اولین و حرفه ‌ای‌ترین پک جامع به آموزش نحوه‌ی عیب یابی و تعمیرات انواع تجهیزات میکروتیک می‌پردازد.

    دانلود کتاب دانستنیهای فیزیک و کامپیوتر ۵

    دانلود کتاب دانستنیهای فیزیک و کامپیوتر ۵ ۳٫۳۳/۵ (۶۶٫۶۷%) ۶ امتیازs آنچه در کتاب ” دانستنیهای فیزیک و کامپیوتر ۵ ” می خوانیم : طی الارض چیست ؟ زبان شناسی و هوش منظور از آزادی چیست؟ ساخت ترانزیستور نوری ۱۰ گیگا هرتزی




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi