جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب صوتی بسیار دور

1,538

بازدید

دانلود کتاب صوتی بسیار دور ۴٫۰۹/۵ (۸۱٫۸۲%) ۱۱ امتیازs
دانلود کتاب صوتی بسیار دور

دانلود کتاب صوتی بسیار دور

این کتابِ گویا، دربردارنده‌ی‌ سه داستان کوتاه از «ملکه‌ی سرزمین داستان‌های کوتاه ادبیات جهان» (آلیس مونرو) است.

در این کتاب گویا شما را با نمونه‌ای از آثار «ملکه‌ی داستان کوتاه معاصر جهان» و به‌گفته‌ی مارگارت آتوود (نویسنده‌ی نامدار کانادایی) «از مقدسات جهان ادبیات» آشنا می‌کنیم. «آلیس مونرو» کسی است که جامعه‌ی کتاب‌خوانِ دنیا را با داستان کوتاه آشتی داده‌ است.

درباره نویسنده :
زادگاه “مونرو” شهر کوچک وینگهام در ایالت اونتاریوی کاناداست و فضای داستان‌هایش هم غالباً شهرهای کوچک این ایالت است. داستان‌هایش معمولاً روندی آرام دارند، ولی حادثه‌ای در زیر این سطح آرام جریان دارد که مونرو در طول داستان با ظرافت از آن رازگشایی می‌کند و در پایان، خواننده را شگفت‌زده برجا می‌گذارد.

وی درون‌مایه‌ی داستان‌های خود را از زندگی روزمره‌ی مردم انتخاب می‌کند و نگاه ویژه‌ای به مسائل و جزئیات زندگی زنان دارد. آلیس اگرچه به مشکلات و دغدغه‌های دختران جوان علاقه دارد، در کتاب‌های اخیرش به مسائل زنان میان‌سال و سالمند توجه بیشتری نشان داده‌ است.

خاطره در داستان‌های مونرو نقش مهمی دارد. او شخصیت‌هایش را عمیقاً می‌شناسد و درباره‌ی زندگی آنها تأمل می‌کند و گفت‌وگوها را با مهارت به کار می‌گیرد. صداقت در بیان، زبان شفاف و روان و دقت در جزئیات، از ویژگی‌های داستان‌های اوست. منتقدان و نویسندگان، سبک ساده و بی‌پیرایه و پیرنگ‌های چند لایه و شخصیت‌های ساده و گفت‌گوهای مناسبش را ستوده‌اند.

آلیس مونرو را یکی از تواناترین نویسندگان داستان کوتاه امروز می‌دانند. البته خودش می‌گوید هرگز قصد نداشته که صرفاً نویسنده‌ی داستان کوتاه باشد، بلکه فکر می‌کرده مثل همه رمان خواهد نوشت؛ ولی حالا دیگر می‌داند نگاهش به مسائل برای نوشتن رمان مناسب نیست.

این نویسنده‌ی کانادایی معاصر در سال ۲۰۱۳ جایزه‌ی نوبل ادبیات را دریافت کرد. آکادمی سوئد مونرو را «استاد داستان کوتاه معاصر» توصیف کرده است. بسیاری از منتقدان ادبی آثار مونرو را با «آنتوان چخوف» مقایسه می‌کنند.

در قسمتی از کتاب صوتی ” بسیار دور ” می شنویم :
دوستی
زن در ایستگاه قطار چرخی زد . هوا گرم بود و نور آفتاب مستقیم به صورت پر از لک و پیسش می تابید . زن دنبال مأمور قطار گشت . مردی را لب سکو دید که سرخوش قدم می زد . با عجله پیش مرد رفت . مآمور قطار از دیدن زن جا خورد . زن قطره های عرق را از روی پیشانی بلندش پاک کرد . موهای فر و قرمزش را که به هم ریخته بودند عقب زد و پرسید چجوری میشه یه سری اسباب و اثاثیه رو به یه شهر دیگه بفرستم ؟
مأمور قطار سرتاپای زن رو برانداز کرد . از دیدن زنی با کت خاکستری و بلند که توی تنش زار میزد با کفش بندی و جوراب سفید براش عجیب بود .
مآمور عاشق سرو کار گذاشتن زنها بود برای همین جواب داد :
_ بستگی داره چه جور اسبابایی باشه .
_ میز ناهار خوری با ۶ تا صندلی . سرویس کامل اتاق خواب . مبل و بوفه . آباژور و یه سری خرت و پرت دیگه .
_ یه دفه بگو می خوام یه خونه رو بار بزنم .

برای دانلود کتاب صوتی بسیار دور ؛ به لینک زیر بروید .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : آلیس آن مونرو/خوانندگان : ماندانا محسنی - محمد شریفی مقدم
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 70 مگابایت
نوع فايل : mp4
تعداد صفحه : -


رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب بغض پنجره

    دانلود کتاب بغض پنجره ۴٫۳۳/۵ (۸۶٫۶۷%) ۳ امتیازs فهرست داستانهای کوتاه کتاب ” بغض پنجره ” بدین قرار است ” : ♥ ننه حشن ♥ ساز رویا ♥ موی سپید ♥ پهلوون

    دانلود کتاب صوتی درخت آرزو

    دانلود کتاب صوتی درخت آرزو ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۴ امتیازs این کتاب داستان درخت بلوط پیری را به تصویر می‌کشد که مردم محله به آن «درخت آرزو» می‌گویند. روزی خانواده‌ای جدید به محله‌ می‌‌آیند. این خانواده ماجراهای مختلفی برای مردم و البته درخت آرزو رقم […]

    دانلود کتاب خویشتن من

    دانلود کتاب خویشتن من ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز گزیده ای از کتاب : چکیدن قطره ای خنک از آبریز غار و باز شدن چشم هایم بار دیگر کمی من را هوشیار کرد . توجه مرا به اندک نوری جلب کرد که از فاصله ی […]

    دانلود کتاب صوتی ژنرال شاه

    دانلود کتاب صوتی ژنرال شاه ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۹ امتیازs درباره‌ی نویسنده: «دافنه دو موریه»، نویسنده‌ی انگلیسی، را معمولاً با شاهکارش «ربه‌کا» به یاد می‌آورند، اما داستان پرندگان او نیز که دست‌مایه‌ی فیلمی با همین نام به کارگردانی آلفرد هیچکاک شد، در میان اهالی ادبیات […]

    دانلود کتاب افسانه ای از مونت رز

    دانلود کتاب افسانه ای از مونت رز ۴٫۲۴/۵ (۸۴٫۷۱%) ۱۷ امتیازs سر والتر اسکات که بیشک در یکی از بالاترین جایگاه های ادبیات کلاسیک کشور های انگلیسی زبان قرار دارد ، با مهارت خاصی ، در مقام یک مورخ ، با خوانندگان خود رابطه […]

    دانلود کتاب گمشده در شهر بازی

    دانلود کتاب گمشده در شهر بازی ۳٫۱۳/۵ (۶۲٫۶۷%) ۱۵ امتیازs درباره نویسنده : جان بارت متولد ۱۹۳۰ در شهر کمبریج ، ایالت مریلند ایالات کتحده آمریکاست . وی از سال ۱۹۵۳ تاکنون استاد ادبیات انگلیسی در دانشگاه پنسیلوانیا ، دانشگاه ایالتی نیویورک و دانشگاه […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi