جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب طنز صوتی جودی دکتر میشود

2,249

بازدید

دانلود کتاب طنز صوتی جودی دکتر میشود ۳٫۶۸/۵ (۷۳٫۶۴%) ۲۲ امتیازs
دانلود کتاب طنز صوتی جودی دکتر میشود

دانلود کتاب طنز صوتی جودی دکتر میشود

درباره نویسنده :
*مگان مک دونالد در فوریه ۱۹۵۹ در ایالت ویرجینیا به دنیا آمد و مدرک فوق لیسانش را در رشته‌ی کتابداری از دانشگاه پیتسبورگ گرفت. مگان، اولین نوشته‌اش را در سن ۱۰ سالگی در روزنامه‌ی مدرسه‌اش منتشر کرد و از آن زمان تا امروز حدود ۲۵ کتاب برای کودکان نوشته که ماجراهای آنها را اغلب از خاطرات دوران کودکی‌اش الهام گرفته است.

جودیِ دمدمی امروز تصمیم گرفته که در آینده دکتر شود. از خوش اقبالی‎اش، معلم از بچه‌ها می‌خواهد که هرکس درباره‌ی بخشی از بدن انسان تحقیق کند….

اما دردسر از جایی شروع می‌شود که جودی تصمیم می‌گیرد تحقیق خود را با یک عمل شروع کند. او می‌خواهد شکم قورباغه‌ی برادرش را باز کند تا دل و روده‌اش را ببیند و دوباره آن را بخیه بزند.

در بخشی از کتاب طنز ” جودی دکتر میشود ” می شنویم :
جودی ! جایی که میریم خیلی بهتر از بستنی فروشیه . بابای یکی از بچه ها توی بیمارستان کار میکنه . بهمون اجازه داده بریم بیمارستان و دکترا رو توی محیط کارشون ببینیم . می خوایم از نزدیک با کارشون آشنابشیم .
فران گفت : وقتی من انگشتم شکسته بود رفتم بیمارستان . تازه یه بارم تو دماغ خواهرم تیره گیر کرده بود بردیمش بیمارستان .
جسیکا گفت : میشه بریم نوزادا هم ببینیم . من عاشق دست و پاهای کوچولوشونم .
آقای تاد گفت : خیلی خوشحالم از این که اردوی بیمارستان براتون جذاب بوده . هفته دیگه میریم و از نزدیک همه چی رو می بینیم .
جودی خیلی خوشحال بود توی بیمارستان خون و دل و روده واقعی می دید . همون موقع مدادش از دستش افتاد و نوک مدادش شکست .
آقای تاد : میشه مدادم رو بتراشین .
یادتونه گفتم باید مدادتون رو کم بتراشین .

توجه : کتاب طنز ” جودی دکتر میشود ” در سایت ایرانصدا کتاب گویا به اشتراک گذاشته شده .

دانلود کتاب طنز صوتی جودی دکتر میشود ؛ از لینک زیر :

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : مگان مک دونالد/سمانه مبلغ حسینی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 43 مگابایت
نوع فايل : MP4
تعداد صفحه : -
منبع : ایرانصدا کتاب گویا

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب صوتی ژنرال شاه

    دانلود کتاب صوتی ژنرال شاه ۳٫۷۵/۵ (۷۵٫۰۰%) ۴ امتیازs درباره‌ی نویسنده: «دافنه دو موریه»، نویسنده‌ی انگلیسی، را معمولاً با شاهکارش «ربه‌کا» به یاد می‌آورند، اما داستان پرندگان او نیز که دست‌مایه‌ی فیلمی با همین نام به کارگردانی آلفرد هیچکاک شد، در میان اهالی ادبیات […]

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs اسدالله علم علاوه بر سابقه نخست وزیری در اوایل دهه چهل، تا سال ۱۳۵۶ به مدت ۱۰ سال وزیر دربار شاه و به نوعی یار غار او بود؛ بنابراین یادداشت های هفت جلدی […]

    دانلود کتاب اسمال در نیویورک جلد ۳

    دانلود کتاب اسمال در نیویورک جلد ۳ ۲٫۷۵/۵ (۵۵٫۰۰%) ۴ امتیازs جلد سوم کتاب طنز ” اسمال در نیویورک ” تقدیم علاقمندان می گردد . داستان کتاب ، در اثنای جنگ دوم جهانگیر آغاز می شود و در آن وقت که متفقین یعنی ۲ […]

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۶ امتیازs این کتاب دغدغه‌های تربیتی تک‌ فرزندان را بررسی می ‌کند. آنچه در این کتاب برای شما به نگارش درآمده‌، دغدغه‌های یک مادر است. این کتاب دعوتی است به اندیشیدن درباره‌ی تک‌ فرزندی و دغدغه‌هایی […]

    دانلود کتاب اسمال در نیویورک جلد ۲

    دانلود کتاب اسمال در نیویورک جلد ۲ ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۳ امتیازs اسمال در نیویورک، مجموعه طنزی است درباره سفر جاهلی کلاه‌ مخملی به نام «اسمال» به نیویورک با زمینه تقابل فرهنگ شرق و غرب. از متن کتاب : اسمال حرفش را برید و گفت […]

    دانلود کتاب اسمال در نیویورک جلد ۱

    دانلود کتاب اسمال در نیویورک جلد ۱ ۳٫۷۸/۵ (۷۵٫۵۶%) ۹ امتیازs اسمال در نیویورک، مجموعه طنزی است درباره سفر جاهلی کلاه‌ مخملی به نام «اسمال» به نیویورک با زمینه تقابل فرهنگ شرق و غرب. این مجموعه ابتدا از سال ۱۳۳۲ شمسی به شکل پاورقی […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi