جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب صوتی کافه چرا

5,647

بازدید

دانلود کتاب صوتی کافه چرا ۴٫۰۶/۵ (۸۱٫۱۸%) ۱۷ امتیازs
دانلود کتاب صوتی کافه چرا

دانلود کتاب صوتی کافه چرا

درباره‌ی کتاب صوتی ” کافه چرا ” :

«کافه‌ چرا» در نگاه اول ممکن است یک رمان کوتاه به نظر برسد، اما پس از اندکی مطالعه‌ مشخص خواهد شد که متن کتاب به‌شدت تمثیلی است. در این کتاب شخصیت اصلی، یعنی جان، درحال رفتن به سفر برای بازیابی توان روحی خود است.

بر اثر اتفاقی در بزرگ‌راه مجبور به تغییر مسیر می‌شود. او در ادامه‌، راه خود را گم می‌کند و بعد از ساعت‌ها رانندگی به کافه‌ای در کنار جاده برخورد می‌کند. موقعیت مکانی با توجه به دوربودن از جاده‌ی اصلی و ساختمان‌های مسکونی کمی عجیب است.

جان بعد از ورود به کافه با اتفاقاتی کم‌وبیش عجیب روبه‌رو می‌شود. مثلاً فهرست غذایی که عناوینش تغییر می‌کند! در کنار نام غذاها، سه سؤال نوشته شده است: چرا اینجایید؟ آیا از مرگ می‌ترسید؟ آیا احساس رضایت می‌کنید؟

کنجکاوی و تکاپو برای پاسخ به این پرسش‌ها پای خدمتکار زن کافه، یعنی کیسی، و آشپزِ کافه به نام «مایک» را به قصه بازمی‌کند. شخصیت‌هایی که سعی می‌کنند با گفت‌وگو و پرسش از جان او را در کشف معنای زندگی‌اش کمک کنند.
تمام اتفاق‌های داستانی در ذهن شخصیت‌ها و پشت یک میز اتفاق می‌افتد.

در دقیقه ۲۴ کتاب گویا کافه چرا می شنویم :
” مایک ” پارچ به دست کنار میز ظاهر شد .
– سلام . آب می خوای ؟
مایک لیوان رو پر آب کرد . اما نرفت . همون جا کنار میز وایساد . تعارف کردم بشینه . امیدوارم بودم مثل ” کی سی ” سراغ لیست غذا نره . ولی اشتباه می کردم .
گفت : خوب بهش فکر کردی ؟ نظرت چیه ؟
– سعی کردم معنیش رو بفهمم . خیلی آسون نیست .
– ( با خنده ) آره آدما مدام از جواب دادن به این سوالا فرار می کنن . ولی بالاخره یه جایی گلوشون رو می گیره . حتی اگر فقط یه ثانیه به مرگشون مونده باشه .
انگار مایک هم قصد بی خیال شدن نداشت . منم چاره ای نداشتم . باید همین امشب با این سوال دست و پنجه نرم می کردم .
مایک می گفت هر کس برای این سوال جواب مخصوص به خودش رو داره .

برای دانلود کتاب صوتی کافه چرا ، به لینک زیر مراجعه نمائید .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : جان.پ استرلکی/خواننده : میلاد عندلیبی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 35 مگابایت
نوع فايل : mp4
تعداد صفحه : -
منبع : سایت ایرانصدا کتاب گویا

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب گمشده در شهر بازی

    دانلود کتاب گمشده در شهر بازی ۳٫۳۸/۵ (۶۷٫۵۰%) ۸ امتیازs درباره نویسنده : جان بارت متولد ۱۹۳۰ در شهر کمبریج ، ایالت مریلند ایالات کتحده آمریکاست . وی از سال ۱۹۵۳ تاکنون استاد ادبیات انگلیسی در دانشگاه پنسیلوانیا ، دانشگاه ایالتی نیویورک و دانشگاه […]

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs اسدالله علم علاوه بر سابقه نخست وزیری در اوایل دهه چهل، تا سال ۱۳۵۶ به مدت ۱۰ سال وزیر دربار شاه و به نوعی یار غار او بود؛ بنابراین یادداشت های هفت جلدی […]

    دانلود کتاب عشق اونیونگ

    دانلود کتاب عشق اونیونگ ۳٫۶۷/۵ (۷۳٫۳۳%) ۱۲ امتیازs اثر پیش رو، نخستین بار توسط مبلغ و مهاجر کانادایی مشهور جیمز اسکارت گیل به انگلیسی ترجمه شد اما در طول حیاتش هرگز فرصت انتشار نیافت تا اینکه همین اواخر و در اثر «رستگاری و پشیمانی […]

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۶ امتیازs این کتاب دغدغه‌های تربیتی تک‌ فرزندان را بررسی می ‌کند. آنچه در این کتاب برای شما به نگارش درآمده‌، دغدغه‌های یک مادر است. این کتاب دعوتی است به اندیشیدن درباره‌ی تک‌ فرزندی و دغدغه‌هایی […]

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر ۳٫۱۰/۵ (۶۲٫۰۰%) ۱۰ امتیازs میرزا محمدتقی خان فراهانی، مشهور به امیرکبیر، یکی از صدراعظم‌های ایران در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار بود. در این کتاب داستان هایی از زندگانی او را، به قلم محمود حکیمی، می شنویم.

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر ۳٫۳۳/۵ (۶۶٫۶۷%) ۳ امتیازs «خانواده به توان دختر» جایگاه دختر در خانواده و وظایف خانواده در قبال او را بررسی می‌کند. در قسمتی از این کتاب می شنویم :




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi