جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

مراقبت از جوانی با رادیو فرکوئنسی

154

بازدید

مراقبت از جوانی با رادیو فرکوئنسی ۳٫۵۰/۵ (۷۰٫۰۰%) ۲ امتیازs
مراقبت از جوانی با رادیو فرکوئنسی

مراقبت از جوانی با رادیو فرکوئنسی

یکی از رایج ترین اعمال جوان سازی پوست ، RF یا همان استفاده از امواج رادیو فرکوئنسی است . اما این روش امروزه تنها محدود به اعمال زیبایی نشده و در بسیاری از جراحی های سرپایی هم کاربرد دارد . درباره ی این روش و شیوه انجام آن و تاثیراتی که بر پوست دارد ، با شما همراه خواهیم بود .

چگونه رادیو فرکوئنسی چهره شما را جوان می کند ؟

به گفته ی پزشکان ، رادیو فرکوئنسی از روش های شایع جوان سازی پوست است و امواج رادیو فرکوئنسی قسمتی از طیف وسیع امواج الکترومغناطیس هستند که درواقع ناحیه محدودی از طیف جریان متناوب با فرکانس بالا را شامل می شوند و مانند امواج رادیویی ، برای عملکرد خود نیازمند فرستنده و گیرنده اند .

امواج رادیو فرکوئنسی چطور در پوست باعث جوانسازی می شوند ؟

اساسا این امواج ضمن عبور از بافت های بدن ، مولکول های آب را با فرکانسی بالا به ارتعاش در می آورند و از این طریق باعث تولید گرما در بافت می شوند .

بالارفتن دمای داخل بافت منجر به تسریع جریان خون مویرگی ، افزایش استحکام فیبرهای کلاژن و الاستین بافتی ، تحریک ساخت کلاژن و پروتئین های بافتی جدید ، سفت شدن پوست و رفع چین و چروک های پوستی یا کاهش بافت چربی های اضافی می شود .

آیا رادیو فرکوئنسی با گسترش روزافزون خود نقش مهمی در تخصص های مختلف پزشکی ، به ویژه در علم درماتولوژی ایفا می کند ؟

بله ، از این امواج می توان برای انواع برش جراحی و انعقاد عروق خونریزی کننده حین جراحی های مختلف پوستی یا برای برداشتن برخی از ضایعات سطحی پوست استفاده کرد . برخی از کاربردهای دستگاه های RF در علم درماتولوژی عبارتند از :

برداشت انواع ضایعات پوستی سطحی مانند میلیا ، خال ، میخچه ، زگیل ، کیست های کوچک ، کک و مک پوست .
انجام برش ها و جراحی های ضایعات مختلف پوستی مانند برخی کیست ها و تومورهای خوش خیم و بدخیم پوستی .
درمان برخی ضایعات عروقی ازقبیل تلانژ کتازی های پوستی و خال های عروقی لکه گیلاسی .

سفت کردن پوست و بهبود شلی و افتادگی پوست نواحی مختلف بدن مانند پلک ها ، غبغب ، پوست گردن و پشت دستان .
جوان سازی پوست صورت و رفع چین و چروک های پوستی از طریق تحریک کلاژن سازی و تقویت و بازآرایی کلاژن های موجود .
پیشگیری از پیری زودرس پوست صورت و بدن .
شکل دهی عضلات صورت مانند برجسته کردن گونه ها .
شکل دهی عضلات بدن مثل بازوهای افتاده و شل و سفت کردن ماهیچه های شکم و بهبود سلولیت و تجمعات موضعی چربی در بدن .
تعدیل ترشح چربی پوست و کمک به بهبود جوش و منافذ باز پوستی .
بهبود انواع جوشگاه های پوستی مانند جوشگاه های آکنه و آبله مرغان و جای بخیه و جراحات پوستی .
بهبود ظاهر ترک پوستی شکم و بدن ، اپیلاسیون و رفع موهای زائد .

رادیو فرکوئنسی در مقایسه با سایر روش های جایگزین چه مزیت هایی دارد ؟

ماهیت غیر تهاجمی و کم درد آن 

امکان استفاده در هر سن و فصل و برای هر نوع پوستی از بیماران

امکان بازگشت سریع به کار و فعالیت های روزمره و نیاز نداشتن به استراحت های طولانی 

صرفه جویی در وقت و هزینه بیمار 

رسیدن به نتایج طلوب در کمترین جلسات از جمله مزایای به کارگیری این روش است .

در واقع باید اذعان داشت سیستم های رادیو فرکوئنسی شرایط انجام عمل پوست و زیبایی را به صورت سرپایی ، در کوتاه ترین زمان و با کمترین خونریزی و جوشگاه و بعضا بدون هرگونه خونریزی و جوشگاه فراهم می کنند .

همچنین امروزه با پیشرفت روز افزون علم و در راستای افزایش سودمندی و سهولت کاربرد سیستم های مختلف درمانی و کاهش عوارض جانبی آنها ، سیستم های نوین RF فرکشنال پدید آمده اند که در زمینه های متعددی به عنوان روشی موثر اما غیر تهاجمی و بدون عارضه کاربرد دارند .

سخن پایانی

یادآور می شویم در میزان اثربخشی دستگاه های رادیو فرکوئنسی ، علاوه بر نوع و کیفیت دستگاه مصرفی ، تجربه و دانش پزشک معالج نیز نقش مهمی ایفا می کند .

بنابراین برای دستیابی به بهترین نتایج و اجتناب از بروز هرگونه عوارض جانبی توصیه می شود کاربردهای زیبایی RF صرفا توسط متخصصان پوست که با ساختمان پوست و بیماری های آن آشنایی کامل دارند انجام گیرد.

منبع : راستینه

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    چطور یک مرد خوش تیپ باشیم؟

    چطور یک مرد خوش تیپ باشیم؟ ۳٫۶۷/۵ (۷۳٫۳۳%) ۳ امتیازs ظاهر شما نقش مهمی در تاثیر بر روی دیگران از جمله همکاران، رئیستان و دوستانتان دارد. در اینجا نکاتی را برای شما ذکر می کنیم که با کمک آنها می توانید در محیط کار […]

    اشتباهات در چیدمان مبلمان

    ۱ – چسباندن‎ مبلمان به دیوار یکی از اشتباهات در چیدن مبلمان تان است اتاق‎ها ممکن است زمانی که مبلمان به دیوار چسبیده می شوند، بزرگتر دیده شوند، ولی اگر متوجه شدید برای صحبت کردن با آن طرف اتاق باید فریاد بزنید شاید وقت […]

    درباره “جراحی افزایش قد ” چه می دانید ؟

    درباره “جراحی افزایش قد ” چه می دانید ؟ ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز یکی از جدیدترین انواع جراحی زیبایی را می توان جراحی افزایش قد دانست. در طول این عمل، با استفاده از تکنیک های مدرن به طول قد فرد افزوده می شود.

    اصول ست کردن شال و مانتو

    اصول ست کردن شال و مانتو/ تناسب رنگ در لباس پوشیدن یکی از مهم ترین اصول آراستگی است. از طرفی مانتو و روسری یا شال از اصلی‌ ترین لباس‌ های خانم‌ ها به شمار می‌ آید که رعایت تناسب رنگ و هماهنگ کردن درست […]

    آموزش ساخت ماسک مو خانگی

    آموزش ساخت ماسک مو خانگی ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۱ امتیاز داشتن موهای خوش حالت، پر پشت، براق و بلند رویا نیست و شما می توانید علاوه بر تغذیه درست، با ساخت ماسک‌‎ مو هایی که سبب تقویت هر چه بیشتر موها می شوند، به زیبایی […]

    شناخت فرآورده‌های مراقبت‌ کننده از موها

    شناخت فرآورده‌های مراقبت‌ کننده از موها ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز آشنایی با فراورده‌های مختلفی که برای مراقبت و بهداشت موها در بازار موجود است، می‌تواند به استفاده مناسب از آنها کمک کند.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi