جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب صوتی قیم

2,932

بازدید

دانلود کتاب صوتی قیم ۳٫۵۷/۵ (۷۱٫۴۳%) ۷ امتیازs
دانلود کتاب صوتی قیم

دانلود کتاب صوتی قیم

درباره آنتون چخوف:
چخوف نخستین مجموعه داستانش را دو سال پس از دریافت درجهٔ دکترای پزشکی به چاپ رساند. سال بعد انتشار مجموعه داستان «هنگام شام» جایزه پوشکین را که فرهنگستان روسیه اهدا می‌کرد، برایش به ارمغان آورد. چخوف بیش از ۷۰۰ داستان کوتاه نوشته‌ است.

در داستان‌های او معمولاً رویدادها از خلال وجدان یکی از آدم‌های داستان، که کمابیش با زندگی خانوادگی «معمول» بیگانه‌ است، تعریف می‌شود.

چخوف با خودداری از شرح و بسط داستان مفهوم طرح را نیز در داستان‌نویسی تغییر داد.

او در داستان‌هایش به جای تغییر سعی می‌کند به نمایش زندگی بپردازد. در عین حال، در داستان‌های موفق او رویدادهای تراژیک جزئی از زندگی روزانهٔ آدم‌های داستان او را تشکیل می‌دهند.

تسلط چخوف به نمایشنامه باعث افزایش توانایی وی در خلق دیالوگ‌های زیبا و جذاب شده بود. او را «مهم‌ترین داستان کوتاه‌نویس همهٔ اعصار» نامیده‌اند.

در این کتاب صوتی آنتون چخوف، با بیانی طنز، فسادهای اخلاقی انسانها را به تصویر می کشد؛ انسانهایی که سعی در فریب دادن هم دارند…

از شما دعوت می کنم این داستان صوتی زیبا را بشنوید.

در بخشی از رمان صوتی و طنز ” قیم ” می شنویم :
در پی خواستگاری مردی معمولی ( پیچاگین ) از ” ماکسیمیونا ” می شنویم :

– شما مثل این که نمی دانید کجا هستید . نمی دانید . بله. شما دیوانه شده اید ؟ من از شما پرسیدم شما دیوانه شده اید ؟ شما چطور جرأت کردید که این درخواست را از من بکنید ؟ شما چطور ؟ ها ؟

حالا دیگه مورت سرتیپ مثل لبو سرخ شده بود . از جاش بلند شد و داد زد : شرم آور آقا . شرم آور آقا . شما چطور جرأت می کنید که چنین جسارت بزرگی به من بکنید .

پسرک بی معنی هنوز از دهنت بوی شیر میاد بیرون . شما را چه به این فضولی ها ..

برای دانلود کتاب صوتی قیم ، به لینک زیر بروید .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : آنتوان چخوف/امید زندگانی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 10.2 مگابایت
نوع فايل : MP4
تعداد صفحه : -
منبع : سایت کتاب گویا

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب گمشده در شهر بازی

    دانلود کتاب گمشده در شهر بازی ۳٫۳۳/۵ (۶۶٫۶۷%) ۳ امتیازs درباره نویسنده : جان بارت متولد ۱۹۳۰ در شهر کمبریج ، ایالت مریلند ایالات کتحده آمریکاست . وی از سال ۱۹۵۳ تاکنون استاد ادبیات انگلیسی در دانشگاه پنسیلوانیا ، دانشگاه ایالتی نیویورک و دانشگاه […]

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۳ امتیازs اسدالله علم علاوه بر سابقه نخست وزیری در اوایل دهه چهل، تا سال ۱۳۵۶ به مدت ۱۰ سال وزیر دربار شاه و به نوعی یار غار او بود؛ بنابراین یادداشت های هفت جلدی […]

    دانلود کتاب عشق اونیونگ

    دانلود کتاب عشق اونیونگ ۳٫۶۷/۵ (۷۳٫۳۳%) ۱۲ امتیازs اثر پیش رو، نخستین بار توسط مبلغ و مهاجر کانادایی مشهور جیمز اسکارت گیل به انگلیسی ترجمه شد اما در طول حیاتش هرگز فرصت انتشار نیافت تا اینکه همین اواخر و در اثر «رستگاری و پشیمانی […]

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۶ امتیازs این کتاب دغدغه‌های تربیتی تک‌ فرزندان را بررسی می ‌کند. آنچه در این کتاب برای شما به نگارش درآمده‌، دغدغه‌های یک مادر است. این کتاب دعوتی است به اندیشیدن درباره‌ی تک‌ فرزندی و دغدغه‌هایی […]

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر ۳٫۱۰/۵ (۶۲٫۰۰%) ۱۰ امتیازs میرزا محمدتقی خان فراهانی، مشهور به امیرکبیر، یکی از صدراعظم‌های ایران در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار بود. در این کتاب داستان هایی از زندگانی او را، به قلم محمود حکیمی، می شنویم.

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر ۳٫۳۳/۵ (۶۶٫۶۷%) ۳ امتیازs «خانواده به توان دختر» جایگاه دختر در خانواده و وظایف خانواده در قبال او را بررسی می‌کند. در قسمتی از این کتاب می شنویم :




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi