جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب آشنایی با مهارت های زندگی از دیدگاه اسلام

6,041

بازدید

دانلود کتاب آشنایی با مهارت های زندگی از دیدگاه اسلام ۳٫۷۵/۵ (۷۵٫۰۰%) ۴ امتیازs
دانلود کتاب آشنایی با مهارت های زندگی از دیدگاه اسلام

دانلود کتاب آشنایی با مهارت های زندگی از دیدگاه اسلام

مهارت های زندگی، مجموعه ای از تکنیک ها، اصول و قواعدی است که زمینه تعامل و سازگاری انسان ها را با محیط و اطرافیان فراهم می سازد. با مجهز شدن به این مهارت ها می توان در برابر مشکلات پیرامونی برخوردی منطقی و کارساز داشت. فرد با کمک این مهارت ها، دانش و نگرش های خود را به توانایی واقعی بدل می سازد و از نیروهای نهفته خویش در جهت شادابی و بهبود وضعیت بهره می گیرد.

او می آموزد که در شرایط ویژه، بازخوردهای مناسب از خویش نشان دهد و در معرض آسیب ها و کاستی ها قرار نگیرد.

مهارت ها شامل صفات خاص، خصوصیات شخصی و استعدادهای بالقوه هستند که با تمرین و مهارت در وجود وی به رشد و شکوفایی نزدیک می شوند.

انسان با سرمایه وجودی خویش می تواند احساسات و افکار و هیجان ها و ادرکاتش را تجزیه و تحلیل کند و بهترین گزینه را برای ادامه مسیر زندگی برگزیند.

در گزیده ای از این کتاب آمده :
ناتوانی در تصمیم گیری، از مشکلاتی است که افراد کم و بیش درگیر آن هستند. تصمیم گرفتن، معانی ضمنی متفاوتی دارد. برخی می پندارند، تصمیم گرفتن تنها در لحظه های حساس و مهم زندگی انسان معنا می یابد و در موقعیت های کم اهمیت تر هیچ جایگاهی ندارد.

تصمیم گیری، یک رفتار مهم اجتماعی است. حتی در طول یک روز، چندین بار در شرایطی قرار می گیریم که باید تصمیم های مهم بگیریم. برای عده ای شیوه تصمیم گیری و اعتماد به تصمیم هایی که گرفته اند، امری غریزی است.

این دسته به طور خدادادی، از توانایی های بالایی در تصمیم گیری برخوردارند. در مقابل، بعضی افراد نیز از کمترین توانایی برای تصمیم گیری محرومند..

برای دانلود کتاب آشنایی با مهارت های زندگی از دیدگاه اسلام ؛ به لینک زیر بروید .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : مسعود شکوهی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 1.3 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 114
منبع : قائمیه

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب خرد بزرگسالی _ رویش دوباره

    دانلود کتاب خرد بزرگسالی _ رویش دوباره ۴٫۰۸/۵ (۸۱٫۵۴%) ۱۳ امتیازs زندگی یک خط مستقیم نیست، زندگی مجموعه ای از چرخه های رشد، بلوغ، پایان و به دنبال آن تولد دوباره است . با این طرز فکر بهتر می توانیم بفهمیم که چرا پایان […]

    دانلود کتاب دلایل اختلاف و آداب آن

    فهرست مطالب کتاب در یک نگاه : مقدمه یکم : مرحله قبل از وقوع خطا ۱ – جستجو کردن و روشن نمودن ۲ – شناخت صفات نقل کننده ۳ – عرضه کردن این امر بر اصول ۴ – انتظار کشیدن

    دانلود کتاب درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای زوجین

    دانلود کتاب درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای زوجین ۳٫۲۹/۵ (۶۵٫۷۱%) ۷ امتیازs هدف اصلی از ترکیب کار طرح‌واره با درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای زوجینی که به دنبال مشاوره هستند، نه تنها مفهوم‌سازی سریع و واضح مشکلات بین فردی است […]

    دانلود کتاب درآمدی بر ذکر و دعا از دید شمس و مولانا

    دانلود کتاب درآمدی بر ذکر و دعا از دید شمس و مولانا ۳٫۹۸/۵ (۷۹٫۶۸%) ۶۳ امتیازs شمس ‌الدّین محمّد تبریزی و مرید یکرنگ او، مولانا جلال ‌الدّین محمّد مولوی، از زمرۀ عارفان و اولیایی هستند که پس از آنکه در حق‌تعالی فانی گشته و […]

    دانلود کتاب اضطراب رقابت ورزشی

    دانلود کتاب اضطراب رقابت ورزشی ۲٫۸۳/۵ (۵۶٫۶۷%) ۶ امتیازs اهمیت کتاب اضطراب به عنوان یک احساس منفی، بر ادراک فرد در مسابقات ورزشی تأثیرمی گذارد، و منجر به کاهش عملکرد می گردد. البته تعداد زیادی از ورزشکاران این نوع اضطراب را تجربه می کنند […]

    دانلود کتاب کلیدهای گشایش ثروت در پرتو قرآن

    دانلود کتاب کلیدهای گشایش ثروت در پرتو قرآن ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۸ امتیازs چیزی که تعداد بسیاری از مسلمانان را به خود مشغول نموده است ، طلب رزق و روزی می باشد . تعداد زیادی از آن ها در این گمان هستند که تمسک جستن […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi