جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب رمان صوتی توقف ناپذیر

3,142

بازدید

دانلود کتاب رمان صوتی توقف ناپذیر ۳٫۲۰/۵ (۶۴٫۰۰%) ۵ امتیازs
دانلود کتاب رمان صوتی توقف ناپذیر

دانلود کتاب رمان صوتی توقف ناپذیر

این کتاب گویا، زندگی‌نامه‌ی خودنوشت و جذاب تنیسور مشهور جهان و برنده‌ی پنج گرند اسلم است؛ ماریا شاراپووا، تنیسور زن روس.

شاراپووا در سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۱۲ میلادی، رتبه‌ی اول تنیس‌بازان زن دنیا را کسب کرد. او در سال ۲۰۰۸ با شکست رقیبانی مثل ژوستین انه و آنا ایوانوویچ، قهرمان اولین گرند اسلم سال، یعنی مسابقات آزاد استرالیا شد.

او جزو ده تنیس باز برتر جهان است که توانسته پنج گرند اسلم ویمبلدون ۲۰۰۴، آزاد آمریکا ۲۰۰۶، آزاد استرالیا ۲۰۰۸ و آزاد فرانسه ۲۰۱۲ را به دست آورد. همچنین وی برای اولین بار در المپیک ۲۰۱۲ شرکت کرد و برنده‌ی مدال نقره شد.

زندگی‌نامه‌ی عجیب و باورنکردنی ماریا شارپووا، قهرمان روسی تنیس و برنده‌ی پنج گرنداسلم، روایت پدر و دختری مهاجر است که به دنبال یک رویا، از روسیه تا آمریکا می‌روند. روایتی که حتی بعد از خواندن هم باورش سخت خواهد بود.

*«توقف ناپذیر» داستان زندگی شخصی و حرفه‌ای ماریا شاراپووا، تنیسور مشهور روس در سال ۱۳۹۶ توسط انتشارات گلگشت، با ترجمه ی ماشاالله صفری منتشر شد.

در رمان صوتی ” توقف ناپذیر ” می شنویم :

.. در همون حال که پدرم برای ” سِکو ” پادویی می کرد من تو همون زمین نزدیک مدرسه مشغول تمرین بودم . تمرین های کششی .

من از اون مدرسه بدم اومده بود . احساس می کردم سِکو داره از من برای مطرح کردن مدرسش استفاده میکنه . یه لحظه هم بهم استراحت نمی داد . دائم تمرین تمرین .

مثل یه سگ می دویدم . ضربه میزدم . بازی می کردم . ولی سکو همش سرم داد می کشید و می خواست بیشتر بدوم . بیشتر به توپ ضربه بزنم تا برای مسابقه بعدی کاملا آماده باشم .

البته این کارا به نفع خودمم بود چون اعتماد به نفسم بیشتر میشد . تکنیک های جدید یاد می گرفتم و از مرحله سختی ها می گذشتم ..

دانلود کتاب رمان صوتی توقف ناپذیر ؛ از لینک زیر :

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : ماریا شاراپووا/راوی : فهیمه کاکاوند
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 46.8 مگابایت
نوع فايل : MP4
منبع : ایران صدا

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۳ امتیازs اسدالله علم علاوه بر سابقه نخست وزیری در اوایل دهه چهل، تا سال ۱۳۵۶ به مدت ۱۰ سال وزیر دربار شاه و به نوعی یار غار او بود؛ بنابراین یادداشت های هفت جلدی […]

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۶ امتیازs این کتاب دغدغه‌های تربیتی تک‌ فرزندان را بررسی می ‌کند. آنچه در این کتاب برای شما به نگارش درآمده‌، دغدغه‌های یک مادر است. این کتاب دعوتی است به اندیشیدن درباره‌ی تک‌ فرزندی و دغدغه‌هایی […]

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر ۳٫۱۰/۵ (۶۲٫۰۰%) ۱۰ امتیازs میرزا محمدتقی خان فراهانی، مشهور به امیرکبیر، یکی از صدراعظم‌های ایران در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار بود. در این کتاب داستان هایی از زندگانی او را، به قلم محمود حکیمی، می شنویم.

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر ۳٫۳۳/۵ (۶۶٫۶۷%) ۳ امتیازs «خانواده به توان دختر» جایگاه دختر در خانواده و وظایف خانواده در قبال او را بررسی می‌کند. در قسمتی از این کتاب می شنویم :

    دانلود کتاب گویا عمارت هلندی

    دانلود کتاب گویا عمارت هلندی ۲٫۸۰/۵ (۵۶٫۰۰%) ۵ امتیازs این رمان احساسی که در زمره‌ی پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد، ۵۰ سال از زندگی دو انسان را روایت می‌کند که از گذشته‌ی خود گریزان هستند و جز یکدیگر تکیه‌گاهی ندارند. درباره‌ی نویسنده آن پچت (Ann […]

    دانلود کتاب گویا داستانهای کوتاه جی دی سلینجر

    این کتاب گویا مجموعه‌ی شش داستان کوتاه از نویسنده‌‌ی سرشناس آمریکایی «جروم دیوید سلینجر» است. داستان‌هایی که در این مجموعه می‌شنوید، عبارت‌‌اند از: ۱- قلب یک داستان پاره‌پاره؛ ۲- هفته‌ای یه بار آدمو نمی‌کُشه؛ ۳- این ساندویچ مایونز نداره؛ ۴- دخترکی در سال ۱۹۴۱ […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi