جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب صوتی قصه شگفت انگیز لئو مسی

1,984

بازدید

دانلود کتاب صوتی قصه شگفت انگیز لئو مسی ۲٫۸۵/۵ (۵۷٫۰۴%) ۲۷ امتیازs

کتاب صوتی قصه شگفت انگیز لئو مسی

دانلود کتاب صوتی قصه شگفت انگیز لئو مسی

دانلود کتاب صوتی

قصه‌ی شگفت‌انگیز لئو مسی داستان بی‌نظیر پسری است که در ۴ ژوئن سال ۱۹۸۷ در شهر روساریو آرژانتین به دنیا آمد. کسی که در کودکی فوتبال را به زیبایی بازی می‌کرد و همواره آرزو داشت بزرگترین بازیکن فوتبال جهان شود.

کتاب صوتی قصه‌ی شگفت‌انگیز لئو مسی کتابی بسیار سرگرم‌کننده و جذاب است که بینشی هیجان‌انگیز درباره ستاره‌ی فوق‌العاده‌ی فوتبال دنیا، لیونل مسی به مخاطب می‌دهد؛ ماجرای زندگی او از دوران کودکی، رویدادهایی که به زندگی او شکل داده‌اند و در نهایت حرفه ‌او که این کتاب را تبدیل به قصه‌ای دوست‌داشتنی کرده است.

اگر به شنیدن بیوگرافی‌های جذاب و حیرت‌انگیز علاقه‌‌مندید و اگر باور دارید که افسانه‌ها حقیقت دارند، شما را به شنیدن کتاب صوتی قصه‌ی شگفت‌انگیز لئو مسی و کتاب‌های نیمار، پسری از برزیل و رونالدو، ظهور یک برنده که سه‌گانه‌ای منحصربه‌فرد از مایکل پارت (نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس) است، دعوت می‌کنیم.

خلاصه کتاب قصه‌ی شگفت‌انگیز لئو مسی:

لیونل مسی در خانواده‌ای متولد شد که همه عاشق فوتبال بودند. برادرهای او فوتبال بازی می‌‌کردند و جرج پدرش نیز سرمربی یک تیم ملی جوانان در آرژانتین بود. او در چهار سالگی به عنوان هدیه تولد، یک توپ فوتبال از مادربزرگش هدیه گرفت. زمانی که لئو تنها پنج سال داشت، توانست اولین رویایش را در خواب ببیند؛ او مقابل مارادونا ایستاده بود و با زدن ضربه جادویی‌اش به توپ، مارادونا را به شدت تحت تاثیر قرار داده بود.

مارادونا درحالی که او را بغل و به هوا پرتاب می‌کرد، به او ‌گفت: «عالی بود لئو، جادویی بود!». دیدن این خواب انگیزه محکمی به مسی داد تا اهدافش را باقدرت‌تر از همیشه دنبال کند. مسی در همان سال به تیم پدرش یعنی گراندولی پیوست، او با وجو قد کوتاه و احساس خجالتی که همواره نسبت به این موضوع داشت، توانست با تمرین‌های بسیار و پشتکار فراوان به همه ثابت کند که می‌تواند با جثه‌ریز و اندامی ضعیف، قوی‌ترین و فرزترین فرد زمین باشد.

درخشش لیونل در سن کم باعث شد که او در هشت سالگی به باشگاه محلی و قدرتمند «نولز اولد بویز» بپیوندد، باشگاهی که دیگو مارادونا نیز در گذشته در آن بازی می‌کرد.
زمانی که لئو به سن یازده سالگی رسید، پزشکان تشخیص دادند که او به بیماری کم‌کاری هورمون رشد دچار است . هزینه درمان او بیش از آن بود که خانواده مسی از پس پرداخت آن بربیایند و در نهایت تیمی که قبول کرد هزینه درمان او را بپردازد، بارسلونا بود.

«کارلس رکساچ» مدیر وقت باشگاه که از طریق بستگان مسی در کاتالونیا از استعداد بالای لیونل باخبر شده بود، قبول کرد که هزینه‌‌های درمان او را می‌پردازد. او بدون کاغذی در دست، پیشنهاد قرارداد مسی را بر روی دستمال کاغذی نوشت.

بنابراین مسی به همراه خانواده‌اش مجبور به مهاجرت به اسپانیا شد تا بتواند به معالجه‌اش بپردازد و در یک بازی آزمایشی به میدان برود. در سال ۲۰۰۰ خانواده مسی به آن سوی اقیانوس اطلس نقل مکان کردند و لیونل درمان هورمونی خود را آغاز نمود.

لئو به سرعت در تیم اصلی بارسلونا راه یافت و در شانزده سالگی نخستین بازی خود را برای این تیم به انجام رساند. او توانست اولین گل رسمی‌اش را برای بارسا در مقابل تیم الباسته بالومپایه در هفده سالگی به ثمر برساند.

لیونل در سال ۲۰۰۴ آرژانتین قهرمان جام جهانی زیر ۲۰ سال شد و ستاره آن رقابت‌‌ها بود و توانست به عنوان بهترین گلزن و بهترین بازیکن رقابت‌‌ها جوایز کفش طلا و توپ طلا را از آن خود کند.

پیشرفت‌های مسی همچنان ادامه داشت تا در سال ۲۰۱۵ او برای بار پنجم بهترین بازیکن جهان شناخته شد. شیوه بازی مسی و توانایی‌هایش باعث شد که او را با دیه‌گو مارادونا مقایسه کنند؛ این درحالی است که مارادونا مسی را «جانشین» خود می‌داند.

این کتاب شما را با حوادث ریز و درشت و همه احساساتی که مسی همواره در خود داشت، آشنا می‌کند. موفقیت‌های چشم‌گیر و داستان مفصل زندگی او را در این کتاب صوتی بشنوید.

برخی از افتخارات لیونل مسی:

جایزه براوو: ۲۰۰۷
توپ طلا فیفا: ۲۰۱۰, ۲۰۱۱, ۲۰۱۲
توپ طلای اروپا: ۲۰۱۵, ۲۰۰۹
بازیکن سال فوتبال جهان: ۲۰۰۹
کفش طلای اروپا: ۲۰۱۰, ۲۰۱۲, ۲۰۱۳
جایزه آلفردو دی استفانو: ۲۰۰۸- ۲۰۰۹
بهترین بازیکن لالیگا: ۲۰۰۹- ۲۰۱۰, ۲۰۱۰- ۲۰۱۱

تم کتاب صوتی قصه‌ی شگفت انگیز لئو مسی:

قصه‌ی شگفت‌انگیز لئو مسی به صورت دانای کل و از زاویه دید سوم شخص روایت می‌شود. این کتاب زندگی‌نامه و بیوگرافی دقیقی از لیونل مسی، یکی از باهوش‌ترین بازیکنان دنیا را ارائه می‌دهد که در یک صدم ثانیه توانایی تصمیم‌گیری با توپ را دارد.

درباره مایکل پارت:

مایکل پارت نویسنده موفق حوزه ادبیات نوجوان آمریکایی است که نویسندگی را به طور حرفه‌ای از ۱۹ سالگی آغاز کرد. او علاوه بر سه‌گانه معروف خود درباره مسی، رونالدو و نیمار، تالیفات بسیار دیگری دارد. همچنین او صاحب آثار پرفروشی در حوزه کودک نیز می‌باشد.

بیوگرافی او در مورد لیونل مسی در نظرسنجی ملی کتابخانه ها و مدارس اسرائیل، به عنوان کتاب شماره ۱ برای کودکان ۸ تا ۱۲ سال انتخاب شد. او به زودی بیوگرافی جدیدی درباره توماس مولر ارائه خواهد داد.

کتاب‌های او در ۳۶ کشور و به زبان‌های مختلف منتشر شده‌اند.
این کتاب صوتی را با صدای زیبای «حمید محمدی»  گوینده ی نام آشنای خبر ورزشی بشنوید.

خرید آنلاین و دانلود کتاب صوتی قصه شگفت انگیز لئو مسی ، از لینک زیر :




دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : مایکل پارت/ماشااله صفری
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 103 مگابایت
نوع فايل : MP3
تعداد صفحه : -
منبع : سایت نوار




مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب صوتی درخت آرزو

    دانلود کتاب صوتی درخت آرزو ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۴ امتیازs این کتاب داستان درخت بلوط پیری را به تصویر می‌کشد که مردم محله به آن «درخت آرزو» می‌گویند. روزی خانواده‌ای جدید به محله‌ می‌‌آیند. این خانواده ماجراهای مختلفی برای مردم و البته درخت آرزو رقم […]

    دانلود کتاب صوتی ژنرال شاه

    دانلود کتاب صوتی ژنرال شاه ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۹ امتیازs درباره‌ی نویسنده: «دافنه دو موریه»، نویسنده‌ی انگلیسی، را معمولاً با شاهکارش «ربه‌کا» به یاد می‌آورند، اما داستان پرندگان او نیز که دست‌مایه‌ی فیلمی با همین نام به کارگردانی آلفرد هیچکاک شد، در میان اهالی ادبیات […]

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار

    دانلود کتاب گویا آخرین شاه آخرین دربار ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs اسدالله علم علاوه بر سابقه نخست وزیری در اوایل دهه چهل، تا سال ۱۳۵۶ به مدت ۱۰ سال وزیر دربار شاه و به نوعی یار غار او بود؛ بنابراین یادداشت های هفت جلدی […]

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است

    دانلود کتاب گویا فرزندم تک است ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۶ امتیازs این کتاب دغدغه‌های تربیتی تک‌ فرزندان را بررسی می ‌کند. آنچه در این کتاب برای شما به نگارش درآمده‌، دغدغه‌های یک مادر است. این کتاب دعوتی است به اندیشیدن درباره‌ی تک‌ فرزندی و دغدغه‌هایی […]

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر

    دانلود کتاب گویا داستان هایی از زندگانی امیرکبیر ۳٫۱۰/۵ (۶۲٫۰۰%) ۱۰ امتیازs میرزا محمدتقی خان فراهانی، مشهور به امیرکبیر، یکی از صدراعظم‌های ایران در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار بود. در این کتاب داستان هایی از زندگانی او را، به قلم محمود حکیمی، می شنویم.

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر

    دانلود کتاب گویا خانواده به توان دختر ۳٫۳۳/۵ (۶۶٫۶۷%) ۳ امتیازs «خانواده به توان دختر» جایگاه دختر در خانواده و وظایف خانواده در قبال او را بررسی می‌کند. در قسمتی از این کتاب می شنویم :




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi