جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

حقوق یک پناهنده چیست ؟

1,465

بازدید

حقوق یک پناهنده چیست ؟ ۳٫۳۳/۵ (۶۶٫۶۷%) ۳ امتیازs

حقوق یک پناهنده چیست ؟

حقوق یک پناهنده چیست ؟

حقوق یک پناهنده چیست ؟

پناه، کسی یا کسانیکه در کشور خود بر اساس مسایل عقیدتی، فکری، اجتماعی سیاسی جنسیتی و موارد نقض حقوق بشر ، مورد آزار و فشار و تهدید و رعب و وحشت و دستگیری و زندان و شکنجه قرار گرفته اند و جان و فکرشان به خطر افتاده یا خواهد افتاد ، آنها می توانند به کشور دوم عزیمت کنند و در آنجا بر اساس این اتفاقات و شرایط ثبت سازمان ها و ادارات مهاجرت می شود و روند پروسه بررسی و تحقیق و مصاحبه با ایشان شروع می شود که در این زمان که پروسه ایشان تا جواب نهایی پیگیری می شود ایشان پناهجو محسوب خواهند شد

که بر اساس حقوق اولیه تحت پوشش امنیتی و سلامتی و بیمه ای در آن کشور قرار می گیرد البته بعضی کشورها مثل کشورهای اروپایی هزینه های مسکن و خورد و خوراک و پوشاک آنها را نیز در این مقطع و پروسه به صورت حداقلی انسانی به عهده خواهند گرفت اما در یو ان کشورهایی مثل ترکیه اینگونه نیست هزینه مسکن و امر و معاش با خود پناهجو می باشد.

وقتی شما به دلایل گفته شده در پاسخ سوال قبلی راجع به پناهجو کیست!، از کشور خود می گریزید و به کشوری دیگر پناه می برید بر اساس بند ۱۴ اعلامیه حقوق بشر یعنی به خطر افتادن فکر و جان خود به دلایل اجتماعی، حقوق بشری ، سیاسی و آزادی های مدنی و جنسیتی و عقیدتی و دینی اعلام پناهجویی می کند به دلیل حفظ جان و سلامت خود و فکرش ؛ ایشان در یک پروسه که اعلام کردیم قرار می گیرد که باید کیس ایشان مورد بررسی و سوال و جواب و تحقیق توسط مراجع زیرربط قرار گیرد با پیش مصاحبه و اینترویوو و اگر لازم شد تست های روانشناسی و آزمایشات پزشکی و بعد مصاحبه نهایی و اعلام نتیجه قبولی توسط کمیساری عالی پناهندگان سازمان ملل یا اداره مهاجرت کشور مربوطه ، این شخص یا خانواده به عنوان پناهنده پذیرفته خواهند شد که اگر توسط یو ان ترکیه باشد که ایشان در مرحله بازاسکان کشور سوم قرار می گیرد ولیکن اگر مستقیم در کشورهای مثلا اروپایی باشد حق شهروندی موقت و پاسپورت یک ساله ، دو ساله یا پنج ساله و یکسری تسهیلات مالی و آموزشی و حقوقی در اختیارشان قرار می گیرد…

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    تفاوت چک عادی با چک موردی چیست ؟

    تفاوت چک عادی با چک موردی چیست ؟ ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز برای صدور چک موردی نیاز به حساب جاری نیست در حالیکه دارنده چک عادی حتما باید دارای حساب جاری باشد. برای صدور چک عادی حتما باید اعتبارسنجی انجام شود در حالیکه برای […]

    تفاوت شرط خیار و خیار شرط

    تفاوت شرط خیار و خیار شرط ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۲ امتیازs گرچه در برخی از نوشته های حقوقی این دو ترکیب را به جای هم به کار می برند . شکی نیست که بین آن دو فرق است و برای همین در ماده ۴۰۱ قانون […]

    شروط ۱۲ گانه حق طلاق با زن

    کمتر پیش می‌آید که زن یا حتی مردی نسبت به حقوقی که در ضمن عقد به یکدیگر تفویض می‌کنند اگاهی داشته باشند.

    امنیت حریم خصوصی و حمایت کیفری قانون

    امنیت حریم خصوصی و حمایت کیفری قانون/ جمهوری اسلامی به دلیل ملتزم بودن به ارزش‌های اسلامی که در قانون اسای تبلور یافته است حفظ و حفاظت از حقوق شهروندان را همواره بر خود فرض ‌دانسته است.

    صفر تا صد تبدیل سند دفترچه ای به تک برگی

    پرسش و پاسخ: اسناد تک برگی دارای ویژگی های مثبت بسیاری هستند که به دلیل وجود آنها اغلب افراد تصمیم می گیرند که سندهای خود را از حالت دفترچه ای یا همان منگوله ای به شکل تک برگی تبدیل نمایند.

    نحوه پرداخت مهریه در طلاق توافقی

    نحوه پرداخت مهریه در طلاق توافقی ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز در این مقاله قصد داریم تا در مورد مهریه در طلاق توافقی چند نکته را برای متقاضیان بازگو کنیم. مهریه مالی است که در هنگام عقد ازدواج مرد متعهد به پرداخت می‌گردد.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi