جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب یادگیری شاعرانه

1,588

بازدید

دانلود کتاب یادگیری شاعرانه ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۲ امتیازs

دانلود کتاب یادگیری شاعرانه

دانلود کتاب یادگیری شاعرانه

هیچکس نیست که در تاثیر شعر در زندگی انسان ها تردید داشته باشد . وقتی که پنجره ای را به سوی باغ شعر باز می کنیم ، علاقه دانش آموزان را نسبت به یادگیری شکوفا کرده ایم . شعر یعنی احساس و وقتی لطافت شعر با سختی دروس عجین شد ، معجونی جالب به دست می آید که زیبا جلوه می کند . باید دروس را بر شعر حاکم کرد و شعر را تابع دروس کرد . کتاب یادگیری شاعرانه ثمره سالها تجربه در آموزش ابتدایی است . این کتاب در هشت جلد تهیه شده که به علت عدم تمکین مالی در چاپ اثر ، این کتاب به صورت نسخه دیجیتال عرضه می شود . شعر همسایه ی روح و جان و ذهن همه ی جامعه در همه ی زمان هاست . به همین دلیل ، آئینه ی تمام حالات ، احساسات ، نیازها و جلوه های زندگی است . در خلوت ، غم و شادی ، بیم ، امید ، فراق ، وصال ، مرگ و زندگی ، هنر شعر یار و همدم آشنای انسان بوده است . در ایران ، شعر ، از نخستین روزهای زندگی در هئیت لالایی ها ، با کودک همراه است و تقریبا شعر کودک با پیشینه ی دراز خویش ، به قدمت عمر شعر فارسی ، کم و بیش ، ظهور و حضور داشته است . دلایل ذیل در ارتباط با اهمیت  جایگاه و قلمرو حوزه های گوناگون را می توان بیان نمود : ۱- پاسخ به نیاز فطری کودک به موسیقی و آهنگ ۲ – تلطیف و جهت و جهت دهی به عواطف و احساسات کودکان ۳ – آشنا ساختن کودکان به مفاهیم و ارزشهای اخلاقی ، دینی ، علمی ۴ – گسترش دنیای ذهنی و ذوقی کودک ۵ – زمینه ساز برای بروز و ظهور ذوق و استعداد کودک ۶ – آموزش زبان و گسترش واژگان ۷ – تصحیح گفتار کودکان ۸ – اصلاح گرایش های محلی و آشنا سازی با زبان معیار ۹ – حمایت و تقویت جریان رسمی زبان آموزی . برای دانلود کتاب یادگیری شاعرانه به باکس زیر بروید .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : محمد علی عباسی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 3.3 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 100
منبع : www.takbook.com

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب رودهای نورانی

    دانلود کتاب رودهای نورانی ۴٫۲۷/۵ (۸۵٫۴۵%) ۱۱ امتیازs نگارنده کلمات این کتاب را سالیانیست که می شناسم و درگیر نگاه نرم و لبریزش به پدیده ها هستم. حسین طالبی بازتاب آن چکامه ایست که نگاشت” عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست”.

    دانلود کتاب شوق مهدوی

    دانلود کتاب شوق مهدوی ۴٫۳۰/۵ (۸۶٫۰۰%) ۱۰ امتیازs فیض کاشانی، تحصیلاتش را در کاشان آغاز کرد، او در ۲۰ سالگی برای ادامه تحصیلات به اصفهان رفت. پس از آن دو سال در شیراز نزد سید ماجد بحرانی شاگردی کرد.

    دانلود کتاب تو به اندازه ی گلهای جهان زیبایی

    دانلود کتاب تو به اندازه ی گلهای جهان زیبایی ۴٫۵۶/۵ (۹۱٫۱۱%) ۹ امتیازs آنچه در کتاب شعر ” تو به اندازه ی گل های جهان زیبایی ” خواهید خواند : طول موی سرت حوای سرتق تقلید قناری تردید شمردن پای مقلد عینک

    دانلود کتاب شاهنامه آخر زمان

    دانلود کتاب شاهنامه آخر زمان ۴٫۷۵/۵ (۹۵٫۰۰%) ۱۲ امتیازs معرفی کتاب ” شاهنامه آخر زمان ” : در وهلۀ اول وضعیت جهان امروزی و ایران و مسلمانان را، با همه تغییرات زیستی و سیاسی و اخلاقی و معیشتی مردمانش، به زبانی شاعرانه به تصویر […]

    دانلود کتاب از دهر چه می جویی ؟

    دانلود کتاب از دهر چه می جویی ؟ ۴٫۱۷/۵ (۸۳٫۳۳%) ۶ امتیازs فهرست کتاب ” از دهر چه می جویی ؟ ” ( جستارهایی شاعرانه پیرامون مرگ ) □ نخست □ مرگی دیگر □ قهرمانانه گرد قمر مرگ بگرد! جستاری در قهرمانمرگی □ جستاری […]

    دانلود کتاب در ستایش امام منصور

    دانلود کتاب در ستایش امام منصور ۳٫۹۲/۵ (۷۸٫۳۳%) ۱۲ امتیازs کتاب در ستایش امام منصور (عج) شامل مجموعه اشعاری است که در ستایش از مقام قدسی حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) سروده شده است. فهرست و عناوین اشعار کتاب :




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi