جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

چگونه یک نوار بوک‌مارک زیبا در مرورگر خود داشته باشیم؟

721

بازدید

چگونه یک نوار بوک مارک زیبا در مرورگر خود داشته باشیم

تولبار مرورگرهای چون کروم و فایرفاکس امکان قرار دادن آدرس‌های زیادی را به شما می‌دهد. اما ممکن است با این حال هنوز به فضای بیشتری دسترسی داشته باشید و یا بخواهید یک منوی تولبار زیبا و کاربردی‌تر از قبل را طراحی کنید؛ به عنوان مثال با حذف نام بوک‌مارک‌ها و تنها نمایان شدن آیکون یک وب‌سایت! در این مقاله به بررسی نکات این چنینی خواهیم پرداخت. پس در ادامه با ما همراه باشید.

افزودن بوک‌مارک‌های جدید
اولین نکته‌ای که باید بدانید، نحوه بوک‌مارک کردن یک صفحه اینترنتی است؛ برای این کار باید مطابق شکل زیر بر روی آیکون ستاره کلیک کرده و نام و محل قرار گرفتن بوک‌مارک را مشخص کنید. مطمئن شوید در بخش Folder، عبارت Bookmark bar قرار گرفته باشد.

چگونه یک نوار بوک مارک زیبا در مرورگر خود داشته باشیم

تولبار بوک‌مارک‌ها همیشه و به صورت پیش‌فرض در بالای مرورگر کروم قرار گرفته است. البته می‌توانید حضور این تولبار را با رفتن به بخش منوی بوک‌مارک‌ها و زدن تیک Bookmark Bar برای همیشه بر روی اسکرین ثابت کنید.

پاک کردن نام
نکته‌ی اصلی مورد نظر ما در این مقاله همینجاست؛ پس از انتخاب یک بوک مارک با آیکون ستارّه، بخش نام را کاملا خالی بگذارید و همچنین نام تک تک بوک‌مارک‌های قبلی خود را پاک کنید ( با کلیک بر روی آن‌ها و رفتن به بخش Edit). البته این کار را برای آدرس صفحات اصلی سایت‌ها انجام دهید.

چگونه یک نوار بوک مارک زیبا در مرورگر خود داشته باشیم

با این کار از این به بعد تنها آیکون وب‌سایت‌ها در تولبار مشخص خواهد بود؛ این موضوع هم به زیبایی بیشتر مرورگر شما کمک می‌کند و هم امکان قرار دادن وب‌سایت‌های بیشتر را در تولبار مذکور به شما خواهد داد. البته تشخیص آیکون وب‌سایت‌هایی همچون گوگل، توییتر، اینستاگرام، فیس‌بوک و وب‌سایت‌هایی که زیاد به آن‌ها سر می‌زنید، آنچنان مشکل نیست. اما برای وب‌سایت‌های جدیدتر باید رفته رفته آیکون آن‌ها را به خاطر بسپارید.

چگونه یک نوار بوک مارک زیبا در مرورگر خود داشته باشیم

کاربران فایرفاکس نیز می‌توانند این کار را برای تولبار بوک‌مارک‌هایشان انجام دهند؛ در ضمن، یک سری تفاوت‌هایی بین فایرفاکس و کروم در نحوه‌ی ویرایش بوک مارک‌ها وجود دارد، اما مطمئنا مشکلی برای انجام آن نخواهید داشت. علاوه بر این، سعی کنید برای آدرس صفحات زیر مجموعه‌ای ( به عنوان مثال یک مقاله) نام آن‌ها را قرار دهید و در پایان لیست بوک‌مار‌ک‌ها بگذارید تا مشکل گم کردن آن‌ها برایتان پیش نیاید.

امیدواریم از این مقاله کوتاه و کاربردی بهره کافی را جهت وب‌گردی بهتر و راحت‌تر برده باشید.
منبع:gooyait.com

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    طراحی سایت پزشکی حرفه ای

    طراحی سایت پزشکی حرفه ای: امروزه با پیشرفت اینترنت و دسترسی بسیاری از افراد به آن بسیاری از خرید ها و دریافت خدمات از طریق اینترنت انجام می شود.سایت هایی وجود دارند که هر یک در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند برخی از […]

    روش های تبلیغات در اینستاگرام به شکل ماهرانه

    روش های تبلیغات در اینستاگرام به شکل ماهرانه/ هیچکس از تبلیغات در شبکه های مجازی خوشش نمی آید، پس پیامتان را بدون اظهار اینکه شما چیزی میفروشید فراهم کنید.اینستاگرام با داشتن ۷۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه و بیش از ۲۰۰میلیون کاربر فعال روزانه […]

    ترفندی در ویندوز ۱۰: فیلم گرفتن از محیط دسکتاپ

    ترفندی در ویندوز ۱۰: فیلم گرفتن از محیط دسکتاپ ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اگر همایش معرفی ویندوز ۱۰ را دنبال کرده باشید حتما می دانید یکی از ویژگی های جدیدی که مایکروسافت برای کاربران این سیستم عامل و به خصوص دوست داران بازی ارائه […]

    چگونه در برابر سرقت وایرلس مقاومت کنیم ؟

    چگونه در برابر سرقت وایرلس مقاومت کنیم ؟ ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز یک WiFi بدون محافظت و در واقع Unsecure یک مهمانی عالی برای همه کسانی است که اتفاقاً به دنبال یک چنین موقعیت‌هایی می‌گردند. از همسایه شما گرفته تا یک هکر، می‌توانند ارتباط […]

    دانستنیهای کانال _ گروه و سوپر گروه در تلگرام

    دانستنیهای کانال _ گروه و سوپر گروه در تلگرام ۴٫۶۷/۵ (۹۳٫۳۳%) ۶ امتیازs تلگرام درست از زمانی که راه‌‌اندازی شده با بروزرسانی‌های متعدد، همه‌ی کاربران را هیجان‌زده کرده است. بد نیست به عنوان یک کاربر تلگرامی، بیشتر درباره‌ی این سرویس رایگان و امن بدانید. […]

    شرتکات های شگفت آور گوگل chrome

    میانبرها چندین نوع دارند و شرتکات های روی کیبورد شما نیز از این قضیه مستثنی نیستند! امروز برای شما یک پست جمع و جور راجع به میانبرهای کلیدی Chrome آماده کرده ایم که امیدواریم لذت ببرید. با ما همراه باشید.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi