جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

چگونه در فیس‌بوک پیام‌های صوتی ارسال کنیم؟

845

بازدید

چگونه در فیس‌بوک پیام‌های صوتی ارسال کنیم؟

آیا می‌دانستید‌ فیس‌بوک این امکان را دارد که به جای پیام‌های متنی اقدام به فرستادن پیام‌های صوتی کنید؟ اگر تاکنون نمی‌دانستید، کافی است به خواندن ادامه دهید تا ما به شما روش فرستادن پیام‌های صوتی را با استفاده از مرورگر گوگل کروم آموزش دهیم.

امروز فیسبوک توانسته است به عنوان یک شبکه اجتماعی پر قدرت و پر مخاطب، جای پای خود را محکم کند؛ هرچند شبکه‌های اجتماعی تازه راه‌اندازی شده همچون Ello می‌آیند ‌جای فیسبوک را بگیرند، ‌این شبکه اجتماعی همچنان پا برجاست. همین امر منجر به آن شده که امکانات وسیعی برای این شبکه اجتماعی طراحی شود؛ فرستادن پیام صوتی یکی از این امکانات است.

برای آغاز مرورگر گوگل کروم را باز کنید و افزونه Talk and Comment را از Web Store دانلود کرده و بر مرورگر نصب کنید.

لینک دانلود افزونه Talk and Comment :

https://chrome.google.com/webstore/detail/talk-and-comment/djnhkfljnimcpelfndpcjcgngmefaobl

فایل افزونه را کشیده و در این صفحه رها کنید، پیغامی ظاهر می‌شود که از شما مجوز دسترسی فیس‌بوک را درخواست می‌کند. هر دو گزینه را علامت زده و ‌روی Add کلیک کنید.

چگونه در فیس بوک پیامهای صوتی ارسال کنیم

پس از آنکه افزونه نصب شد، در یک تب جدید پیامی در بالای صفحه مرورگر نمایش داده می‌شود که مجوز دسترسی به میکروفن را طلب می‌کند. ‌ روی دکمه Allow کلیک کنید.

چگونه در فیس بوک پیامهای صوتی ارسال کنیم

پس از آن باید به فیس‌بوک رفته و در حساب کاربری خود وارد شوید. در این زمان فیس‌بوک نیز برای دسترسی این افزونه از شما سؤال می‌پرسد. کافی است بر ‌دکمه Ok کلیک کنید.

حال همه چیز آماده است و شما می‌توانید به هر یک از دوستانتان در فیس‌بوک پیام صوتی بفرستید. کافی است، پنجره پیام را باز کنید. متوجه می‌شوید، آیکونی شبیه به میکروفن به پنجره پیام افزوده شده است. بر روی این آیکون کلیک کرده و ‌شروع به ضبط پیام کنید.

چگونه در فیس بوک پیامهای صوتی ارسال کنیم

پس از ضبط پیام، ‌روی دکمه Stop کلیک کنید و کمی منتظر بمانید تا پیام صوتی شما ‌کامل آپلود شود.

چگونه در فیس بوک پیامهای صوتی ارسال کنیم

پس از آنکه پیام آپلود شد، در پنجره پیام متنی شبیه به این را می‌بینید:

چگونه در فیس بوک پیامهای صوتی ارسال کنیم

این متن را ‌همین گونه که هست باقی بگذارید و آن را پاک یا دستکاری نکنید. تنها کافی است، ‌روی کلید Enter کلیک کنید. این پیام پس از ارسال به پیام صوتی تبدیل می‌شود و می‌توانید با کلیک ‌روی دکمه Play آن را گوش کنید.

چگونه در فیس بوک پیامهای صوتی ارسال کنیم

نکته جالب اینجاست که دوستان شما برای گوش دادن به این پیام، نیازی به نصب افزونه مورد نظر ندارند. همچنین با این افزونه، ‌خواهید توانست، پست‌ها و دیدگاه‌های خود را نیز ‌صوتی برای دوستانتان در فیس‌بوک بفرستید.
منبع:tabnak.ir

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    طراحی سایت پزشکی حرفه ای

    طراحی سایت پزشکی حرفه ای: امروزه با پیشرفت اینترنت و دسترسی بسیاری از افراد به آن بسیاری از خرید ها و دریافت خدمات از طریق اینترنت انجام می شود.سایت هایی وجود دارند که هر یک در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند برخی از […]

    روش های تبلیغات در اینستاگرام به شکل ماهرانه

    روش های تبلیغات در اینستاگرام به شکل ماهرانه/ هیچکس از تبلیغات در شبکه های مجازی خوشش نمی آید، پس پیامتان را بدون اظهار اینکه شما چیزی میفروشید فراهم کنید.اینستاگرام با داشتن ۷۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه و بیش از ۲۰۰میلیون کاربر فعال روزانه […]

    ترفندی در ویندوز ۱۰: فیلم گرفتن از محیط دسکتاپ

    ترفندی در ویندوز ۱۰: فیلم گرفتن از محیط دسکتاپ ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اگر همایش معرفی ویندوز ۱۰ را دنبال کرده باشید حتما می دانید یکی از ویژگی های جدیدی که مایکروسافت برای کاربران این سیستم عامل و به خصوص دوست داران بازی ارائه […]

    چگونه در برابر سرقت وایرلس مقاومت کنیم ؟

    چگونه در برابر سرقت وایرلس مقاومت کنیم ؟ ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز یک WiFi بدون محافظت و در واقع Unsecure یک مهمانی عالی برای همه کسانی است که اتفاقاً به دنبال یک چنین موقعیت‌هایی می‌گردند. از همسایه شما گرفته تا یک هکر، می‌توانند ارتباط […]

    دانستنیهای کانال _ گروه و سوپر گروه در تلگرام

    دانستنیهای کانال _ گروه و سوپر گروه در تلگرام ۴٫۶۷/۵ (۹۳٫۳۳%) ۶ امتیازs تلگرام درست از زمانی که راه‌‌اندازی شده با بروزرسانی‌های متعدد، همه‌ی کاربران را هیجان‌زده کرده است. بد نیست به عنوان یک کاربر تلگرامی، بیشتر درباره‌ی این سرویس رایگان و امن بدانید. […]

    شرتکات های شگفت آور گوگل chrome

    میانبرها چندین نوع دارند و شرتکات های روی کیبورد شما نیز از این قضیه مستثنی نیستند! امروز برای شما یک پست جمع و جور راجع به میانبرهای کلیدی Chrome آماده کرده ایم که امیدواریم لذت ببرید. با ما همراه باشید.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi