جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب شادمانه کردن تنهایی

2,365

بازدید

دانلود رایگان کتاب شادمانه کردن تنهایی

کتاب «شادمانه کردنِ تنهایی» (To make (the loneliness) happy) که حاوی مجموعه‌ای از یادداشت‌های بیل دِربَک (Bill Derback; 1993-2013) است، به تازگی و در سال ۲۰۱۳ روانۀ بازار شد. این اثر مختصر (حدود پنجاه صفحه) و عمیق و خواندنی، اینک به فارسی ترجمه شده است و امکان خواندن آن برای فارسی‌زبانان نیز فراهم شده است. با این حال، با جلوگیری سوگیرانه (و تا حدّی مبهم) ارشاد از چاپ ترجمۀ این اثر، مترجم به ناچار آن را در قالب نشر الکترونیک در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. امیدوارم با خواندن و نیز ارسال این اثر برای دیگران، هم خودتان لذّت ببرید و هم کمک کنید تا زحمت مترجم در ترجمۀ این اثر زیبا و عمیق، به هَدَر نرفته باشد.
دربارۀ کتاب و زندگی نویسنده، در ابتدای اثر به صورت اختصار مطالبی بیان شده‌اند. اکنون به سخن پروفسور گَن دو گِرِی (Gan de Gray) بسنده می‌کنیم که از دربک با عنوان «یکی از درخشان‌ترین نبوغ‌ها در میان نویسندگان چند دهۀ اخیر» یاد کرده است. چند نقل قول از کتابِ گفته شده را هم اینک و دست به نقد، تقدیمتان می‌کنم:
– یکبار بیل برای من تعریف کرد که روزی مادرش دربارۀ ماجرایی که چند سال پیش از آن، در دیدار با یکی از اقوام آنها رخ داده بود، صحبت می‌کرده است؛ بیل هم سرش را به علامت تأئید حرف مادر، به بالا و پایین حرکت داده و گفته است: «بله؛ فکر کنم من هم اون روز اونجا بودم». امّا مادر بیل به او می‌گوید: «نه! این ماجرا واسه حدود هشت سال پیشه؛ تو الآن ده ساله که مهمونی نرفتی!»(ص۸؛ در: یادداشت کوتاهی از سَم گِلِن‌دام)
– بله، وظیفۀ من این است که به آدم‌هایی که قصد خودکشی کردن ندارند، نشان بدهم که زندگی چه‌قدر زیباست.(ص ۱۶ از متن کتاب)
– (معمولاً) حال و حوصلۀ توضیح دادن ندارم. حالم هزار بار بدتر از آن چیزیست که نمایش می‌دهم. آلودگی رادیو-اَکتیو هم که بگیرم، باز می‌گویم: «چیزی نیست؛ خوردم زمین!»(ص۱۸ از متن کتاب)
– سالم‌ترین تفریح من، سرِ کار گذاشتن دیگران است!(ص۲۴ از متن کتاب)
– چند سال پیش، جایی برای خودم یادداشت کرده‌ام: «فعلاً به چهار چیز قائلم: خوردن، خوابیدن، کتاب خواندن و تظاهر کردن». از آن همه، فقط اعتقادم به این آخری باقی مانده است.(ص۲۶ از متن کتاب)

این کتاب را پیشکش علاقمندانش می کنیم.

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : بیل دربک / حمید سه تن
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 446 کیلوبایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 53
منبع : TakBook.com

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود تقویم ۱۴۰۳

    دانلود تقویم ۱۴۰۳ ۴٫۰۳/۵ (۸۰٫۶۳%) ۳۲ امتیازs لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه روز چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ هجری شمسی مطابق ۹ رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری و ۲۰ مارس ۲۰۲۴ […]

    دانلود کتاب شگفتی های هستی

    دانلود کتاب شگفتی های هستی ۴٫۵۰/۵ (۹۰٫۰۰%) ۲ امتیازs کتاب ” شگفتیهای هستی ” مجموعه مقاله های برگردان شده از زبان روسی به زبان فارسی دری . آنچه در این کتاب می خوانید: ◊ یادداشت ناشر ◊ سرسخن ◊ بخش ۱ : در گستره […]

    دانلود کتاب ۳۰ نکته فروش

    دانلود کتاب ۳۰ نکته فروش ۴٫۷۳/۵ (۹۴٫۶۷%) ۱۵ امتیازs سخن نویسنده : فروش، مجموعه ای از علوم مختلف است. در حقیقت یک فروشنده باید با علومی چون روانشناسی، جامعه شناسی، مردم شناسی، سیاست و اقتصاد و … آشنایی داشته باشد.

    دانلود گاهنامه مشاوریسم _ شماره ۸

    دانلود گاهنامه مشاوریسم _ شماره ۸ ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۳ امتیازs آنچه در گاهنامه ” مشاوریسم ” شماره ۸ می خوانیم : ♦ آیا برای تحول آماده اید ؟ ♦ اثر بالاسا – ساموئلسون در اقتصاد ایران ♦ ترس از جانشین پروری ♦ ریسک اقتصادی چیست […]

    دانلود کتاب آسیب شناسی ساختاری صنعت چاپ در ایران

    دانلود کتاب آسیب شناسی ساختاری صنعت چاپ در ایران ۳٫۵۰/۵ (۷۰٫۰۰%) ۴ امتیازs آنچه در کتاب ” آسیب شناسی ساختاری صنعت چاپ در ایران ” : پیشگفتار تشکر و قدردانی فصل اول؛ کلیات مقدمه گفتار اول؛ روش شناسی الف. اهمیت موضوع ب. طرح مسئله […]

    دانلود کتاب مصاحبه و گزینش وزارت آموزش و پرورش

    دانلود کتاب مصاحبه و گزینش وزارت آموزش و پرورش ۴٫۲۰/۵ (۸۴٫۰۰%) ۵ امتیازs جهت ارائه یک مصاحبه و گزینش عالی نیاز به تسلط کامل به مسائل عقیدتی و سیاسی می‌باشد. ما در کتاب مصاحبه و گزینش وزارت آموزش و پرورش به اختصار مهم‌ترین مواردی […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi