جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب پیمایش رضایت مشتری

28,021

بازدید

دانلود کتاب پیمایش رضایت مشتری ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : دكتر نادر ستاري
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 194000
نوع فايل : PDF


رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب الفبای کیفیت

    دانلود کتاب الفبای کیفیت ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز این کتاب به گونه ای طراحی شده است که ابتدا با مباحث اولیه کیفیت و سپس با دوره های کیفیت شما را آشنا نموده و در نهایت به کمک ابزارهای قوی کیفیتی چون نمودارهای کیفیت به […]

    دانلود کتاب مشتری مداری

    دانلود کتاب مشتری مداری ۳٫۶۷/۵ (۷۳٫۳۳%) ۳ امتیازs هدف هر کسب و کاری ، ایجاد و نگه داشتن مشتری است . ( پیتر دراکر ) کتاب “ مشتری مداری ” ۵۰ نکته کلیدی در این خصوص را بازگو می کند .

    دانلود کتاب مدیریت تعارض سازمانی

    دانلود کتاب مدیریت تعارض سازمانی ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۴ امتیازs کتاب “مدیریت تعارض سازمانی ” ۵۰ نکته کلیدی را بازگومی کند . تعارض رفتار عمدی و آگاهانه است که به منظور جلوگیری و ممانعت از تحقق اهداف سایر افراد صورت می گیرد . تعارض ، […]

    دانلود کتاب اخلاق حرفه ای در مدیریت

    دانلود کتاب اخلاق حرفه ای در مدیریت ۳٫۴۳/۵ (۶۸٫۵۷%) ۷ امتیازs کتاب مفید ” اخلاق حرفه ای در مدیریت ” ۵۰ نکته کلیدی را بازگو می کند . علم اخلاق، علمی است که صفات نفسانی خوب و بد و اعمال و رفتار اختیاری متناسب […]

    دانلود ماهنامه خودکار سبز

    دانلود ماهنامه خودکار سبز ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۳ امتیازs “ماهنامه خودکار سبز، مجموعه اول – شهریور ماه ۱۴۰۲” حاوی سی و یک نکته در حوزه توسعه مهارت های مدیریتی

    دانلود کتاب خودکار سبز ۳

    دانلود کتاب خودکار سبز ۳ ۳٫۶۷/۵ (۷۳٫۳۳%) ۳ امتیازs “خودکار سبز، جلد سوم” حاوی پنج فصل در حوزه مدیریت (سیستم ‌سازی کسب و کار، طراحی سیستم کنترلی، هدف ‌گذاری در مدیریت، مهارت تصمیم ‌گیری، مدیریت تغییر سازمانی) نویسنده: دکتر علی اصغر صفری فرد (Ph.D)




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi