جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

اگر مایلید با اکانت اینستاگرام خداحافظی موقت یا دائم داشته باشید

682

بازدید

اگر مایلید با اکانت اینستاگرام خداحافظی موقت یا دائم داشته باشید ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۱ امتیاز

اگر مایلید با اکانت اینستاگرام خداحافظی موقت یا دائم داشته باشید

دلایل زیادی می‌توانند به ترغیب شما در جهت خداحافظی موقت و یا دائمی از اینستاگرام منجر شوند. دوست نداشتن رابط کاربری و محتوای موجود در این برنامه، نگرانی‌هایی که ممکن است از بابت حریم شخصی و خصوصی خود داشته باشید و یا حتی بی‌فایده بودن ادامه استفاده از این سرویس در نظر شما می‌توانند از جمله دلایل موجود برای تصمیم‌گیری شما و دیگر کاربران برای دور شدن از این شبکه اجتماعی باشند.

با این وجود مدنظر داشته باشید که در اینستاگرام خبری از قابلیت غیرفعال‌سازی به سبک و سیاقی که در فیس‌بوک مشاهده کرده بودید (و پس از مدتی می‌توانستید مجددا حساب کاربری خود را احیا کنید) نیست.

با نهایی کردن تصمیم خود مبنی بر حذف حساب کاربری، هر آنچه که در قالب این سرویس منتشر کرده بودید نیز حذف خواهد شد.

به همین دلیل شاید بد نباشد از قابلیت غیرفعال‌کردن موقتی استفاده کنید. قابلیتی که می‌توانید یک ‌بار در هفته از آن بهره ببرید.

غیرفعال‌ کردن موقت حساب کاربری
غیرفعال کردن بدان‌معنا است که حساب کاربری شما تا زمانی که با وارد شدن مجدد به این حساب، آن‌ را مجددا فعال کنید، مخفی خواهد بود.
به‌منظور استفاده از این ویژگی کافی است وارد حساب کاربری خود در وب‌سایت اینستاگرام شده و با کلیک بر روی نام کاربری خود در قسمت بالا، سمت راست صفحه بر روی گزینه Edit Profile در کنار نام کاربری خود کلیک کنید.

در قسمت پایین صفحه‌ نمایش لینکی در قالب مضمون «Temporarily disable my account» مشاهده خواهید کرد.
با کلیک کردن بر روی این لینک، دلیل خود برای غیرفعال کردن حساب کاربری را به اینستاگرام اعلام کنید، گذرواژه خود را مجددا وارد کنید و نهایتا کلید بزرگ قرمز رنگ «Temporarily Disable Account» را انتخاب کنید.

حذف کامل حساب کاربری از اینستاگرام
در صورتی که قصد دارید به طور کامل از حساب کاربری اینستاگرام خود و تمامی متعلقات آن جدا شوید، فرایند موجود کمی سخت‌تر خواهد بود.
شاید دلیل این امر آن است که اینستاگرام دوست ندارد شما حساب کاربری خود را از این شبکه اجتماعی حذف کنید.

برای ساده‌شدن کار، تنها کافی است در مرورگر رایانه خود بر روی این لینک https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent/ کلیک کنید.
با بارگذاری کامل صفحه، وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید. حالا صفحه‌ای را برای انتخاب گزینه حذف دائم حساب کاربری مشاهده خواهید کرد.

همانند آنچه در فرایند غیرفعال کردن موقتی شاهد بودید باید دلیل خود برای حذف کامل حساب کاربری را مشخص کنید بنابراین کافی است گزینه‌ای را از لیست موجود انتخاب کنید.
بسته به دلایلی که انتخاب می‌کنید ممکن است اطلاعات و یا لینک‌هایی برای راهنمایی شما، در پیش رویتان قرارگیرد.

حالا کافی است گذر واژه خود را در درون کادر موجود وارد کنید و بر روی گزینه «Permanently delete my account» کلیک کنید تا حساب کاربریتان به‌طور کامل حذف شود.
منبع: آی تی ایران

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    طراحی سایت پزشکی حرفه ای

    طراحی سایت پزشکی حرفه ای: امروزه با پیشرفت اینترنت و دسترسی بسیاری از افراد به آن بسیاری از خرید ها و دریافت خدمات از طریق اینترنت انجام می شود.سایت هایی وجود دارند که هر یک در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند برخی از […]

    روش های تبلیغات در اینستاگرام به شکل ماهرانه

    روش های تبلیغات در اینستاگرام به شکل ماهرانه/ هیچکس از تبلیغات در شبکه های مجازی خوشش نمی آید، پس پیامتان را بدون اظهار اینکه شما چیزی میفروشید فراهم کنید.اینستاگرام با داشتن ۷۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه و بیش از ۲۰۰میلیون کاربر فعال روزانه […]

    ترفندی در ویندوز ۱۰: فیلم گرفتن از محیط دسکتاپ

    ترفندی در ویندوز ۱۰: فیلم گرفتن از محیط دسکتاپ ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اگر همایش معرفی ویندوز ۱۰ را دنبال کرده باشید حتما می دانید یکی از ویژگی های جدیدی که مایکروسافت برای کاربران این سیستم عامل و به خصوص دوست داران بازی ارائه […]

    چگونه در برابر سرقت وایرلس مقاومت کنیم ؟

    چگونه در برابر سرقت وایرلس مقاومت کنیم ؟ ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز یک WiFi بدون محافظت و در واقع Unsecure یک مهمانی عالی برای همه کسانی است که اتفاقاً به دنبال یک چنین موقعیت‌هایی می‌گردند. از همسایه شما گرفته تا یک هکر، می‌توانند ارتباط […]

    دانستنیهای کانال _ گروه و سوپر گروه در تلگرام

    دانستنیهای کانال _ گروه و سوپر گروه در تلگرام ۴٫۶۷/۵ (۹۳٫۳۳%) ۶ امتیازs تلگرام درست از زمانی که راه‌‌اندازی شده با بروزرسانی‌های متعدد، همه‌ی کاربران را هیجان‌زده کرده است. بد نیست به عنوان یک کاربر تلگرامی، بیشتر درباره‌ی این سرویس رایگان و امن بدانید. […]

    شرتکات های شگفت آور گوگل chrome

    میانبرها چندین نوع دارند و شرتکات های روی کیبورد شما نیز از این قضیه مستثنی نیستند! امروز برای شما یک پست جمع و جور راجع به میانبرهای کلیدی Chrome آماده کرده ایم که امیدواریم لذت ببرید. با ما همراه باشید.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi