جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

آموزش فارسی کردن مرورگر گوگل کروم

773

بازدید

آموزش فارسی کردن مرورگر گوگل کروم

تابحال به فکر فارسی کردن مرورگر کروم خود افتاده اید؟ اگر دوست دارید این کار را انجام دهید پیشنهاد می کنیم این مطلب را حتما، لطفا بخوانید.

امروزه کاربران اینترنت با مرورگر کروم بسیار آشنا هستند. زیرا یکی از بهترین و قوی ترین مروگرهای اینترنتی است. این مرورگر در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد.
برخی کاربران تمایل دارند که برنامه های نصب شده خود را در صورت امکان با زبان فارسی استفاده نمایند یعنی تمامی منو ها و نوشته ها به زبان فارسی باشند .
خوشبختانه مرورگر کروم هم این خاصیت را نیز دارد. پس بر آن شدیم تا به شما نحوه ی فارسی سازی مرورگر کروم را که بسیار ساده است را آموزش دهیم.

برای فارسی کردن مرورگر Google chrome” ”  کافیست وارد “setting” بخش مرورگر شوید، یعنی در سمت چپ نوار آدرس بر روی گزینه”control customize and” که با سه خط موازی قابل رویت است کلیک نمایید.

پس از این که صفحه تنظیمات باز شد، بر روی گزینه ی “”setting در سمت چپ صفحه کلیک نمایید .سپس بر روی گزینه ی “Show “advanced settings… (پایین صفحه) کلیک نمایید.

googlechrome1

در واقع با اینکار شما تنظیمات پیشرفته را باز می نمایید و حالا قسمت مربوط به Languages”” راپیدا کرده و بر روی گزینه ی “Languages and input setting   ” کلیک نمایید تا بخش زبان ها باز شود.

googlechrome2

کافیست از پایین پنجره بر روی “”add کلیک نمایید و در لیست به دنبال زبان”Persian” بگردید و “ok” نمایید تا زبان فارسی به لیست اضافه شود.

حال کافیست از سمت راست گزینه ی Display Google chrome in this language انتخاب کنید.

googlechrome3

حالا پیغامی مبنی بر این که “نرم افزار را ببنید و دوباره اجرا کنید ” نمایش داده می شود تا زبان فارسی نصب شود.

کافیست دکمه ی “Done” را زده و نرم افزار را ببندید و دوباره اجرا نمایید تا “Google chrome” فارسی شود.

برای بازگرداندن به وضعیت قبلی یعنی به زبان انگلیسی همین مراحل را انجام دهید فقط زبان انگلیسی را بجای فارسی انتخاب نمایید.

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    طراحی سایت پزشکی حرفه ای

    طراحی سایت پزشکی حرفه ای: امروزه با پیشرفت اینترنت و دسترسی بسیاری از افراد به آن بسیاری از خرید ها و دریافت خدمات از طریق اینترنت انجام می شود.سایت هایی وجود دارند که هر یک در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند برخی از […]

    روش های تبلیغات در اینستاگرام به شکل ماهرانه

    روش های تبلیغات در اینستاگرام به شکل ماهرانه/ هیچکس از تبلیغات در شبکه های مجازی خوشش نمی آید، پس پیامتان را بدون اظهار اینکه شما چیزی میفروشید فراهم کنید.اینستاگرام با داشتن ۷۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه و بیش از ۲۰۰میلیون کاربر فعال روزانه […]

    ترفندی در ویندوز ۱۰: فیلم گرفتن از محیط دسکتاپ

    ترفندی در ویندوز ۱۰: فیلم گرفتن از محیط دسکتاپ ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اگر همایش معرفی ویندوز ۱۰ را دنبال کرده باشید حتما می دانید یکی از ویژگی های جدیدی که مایکروسافت برای کاربران این سیستم عامل و به خصوص دوست داران بازی ارائه […]

    چگونه در برابر سرقت وایرلس مقاومت کنیم ؟

    چگونه در برابر سرقت وایرلس مقاومت کنیم ؟ ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز یک WiFi بدون محافظت و در واقع Unsecure یک مهمانی عالی برای همه کسانی است که اتفاقاً به دنبال یک چنین موقعیت‌هایی می‌گردند. از همسایه شما گرفته تا یک هکر، می‌توانند ارتباط […]

    دانستنیهای کانال _ گروه و سوپر گروه در تلگرام

    دانستنیهای کانال _ گروه و سوپر گروه در تلگرام ۴٫۶۷/۵ (۹۳٫۳۳%) ۶ امتیازs تلگرام درست از زمانی که راه‌‌اندازی شده با بروزرسانی‌های متعدد، همه‌ی کاربران را هیجان‌زده کرده است. بد نیست به عنوان یک کاربر تلگرامی، بیشتر درباره‌ی این سرویس رایگان و امن بدانید. […]

    شرتکات های شگفت آور گوگل chrome

    میانبرها چندین نوع دارند و شرتکات های روی کیبورد شما نیز از این قضیه مستثنی نیستند! امروز برای شما یک پست جمع و جور راجع به میانبرهای کلیدی Chrome آماده کرده ایم که امیدواریم لذت ببرید. با ما همراه باشید.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi