جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب خوداموز آسان کار با فتوشاپ

2,844

بازدید

دانلود کتاب خوداموز آسان کار با فتوشاپ ۴٫۸۳/۵ (۹۶٫۶۷%) ۶ امتیازs

دانلود رایگان کتاب خودآموز آسان کار با فتوشاپ

 فتوشاپ یکی از محصولات شرکت ادوبی (Adobe) است که برای سیستم‌عامل‌های Windows و Mac و به تازگی سیستم‌عامل‌های موبایل Android و iOS ارائه شده است. ابزارهای قدرتمند در عین سادگی و همچنین آسانی فتوشاپ این نرم‌افزار را از بعد از انتشار نسخه ی ۷  خود به شهرت زیادی رساند.



نويسنده / مترجم : علی سجادی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 3.1 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 34

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود کتاب آموزش ترفندهای فتوشاپ

7,017

بازدید

دانلود کتاب آموزش ترفندهای فتوشاپ ۴٫۲۹/۵ (۸۵٫۷۱%) ۷ امتیازs

دانلود رایگان کتاب آموزش ترفندهای فتوشاپ

اگر تصمیم دارید ترفندهای فتوشاپ را یاد بگیرید کتاب آموزش ترفندهای فتوشاپ انتخاب خوبی هست . همانطور که میدانیم فتوشاپ یک نرم افزار گرافیکی جالب و قدرتمند و در عین حال پرکاربرد است .
مقدمه کتاب آموزش ترفند های فتوشاپ :
فتوشاپ نرم افزاری بسیار کار آمد و همچنین تخصصی در زمینه کار با عکس و افکت گذاری و بسیاری از گزینه های دیگر است که میشود بر روی تصاویراعمال کرد. تمام عکاسان از آماتور گرفته تا حرفه ای همگی با آن آشنا هستند. شاید شما هم علاقه به یادگیری برخی از قسمت های فتوشاپ که بیشتر به کارتان می آید داشته باشید اما تا کنون فرصت این کار را بدست نیاورده اید.



نويسنده / مترجم : سعید قاسمی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 23.7 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 112

 ادامه مطلب + دانلود...

آشنایی با گرافیک

627

بازدید

پیشگفتار:
همراه با رشد جمعیت و نوآوریهای جدید در عرصه علم و صنعت نیاز به تبلیغات روز به روز افزایش یافته است و با وجود ظهور تکنولوژی و نرم افزار های جدید گرافیکی قابلیتهای متعددی در این زمینه به وجود آمده است.
    امروزه طراحان گرافیک با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی آثار خود را از طراحی تا چاپ به نتیجه مطلوب می رساند.
در این تحقیق طرا حان گرافیک می توانند با نرم افزارها و ویژگی آنها آشنا شوند و قبل از یادگیری کامل یک نرم افزار با ویژگی کلی و نمای اصلی این نرم افزار ها آشنا شوند و با درک ضرورت یادگیری به سراغ آن بروند.
    بطور کلی نرم افزارهای گرافیکی از دو خصوصیت برداری و پیکسلی پیروی می کنند و شرکتهای سازنده این نرم افزارها در پی رقابت با یکدیگر نرم افزارهایی با هر دو خصوصیت را به وجود آورده اند که طراحان باید با ویژگی هر یک از اینها آشنا شوند.

 

مقدمه:
در عصر حاضر از انواع نرم افزارها برای کارهای روزمره استفاده می شود. که قسمتی از این نرم افزارها در اختیار طراحان گرافیک قرار گرفته است.
    در این تحقیق سعی شده که طراحان گرافیک آشنایی مختصری در مورد این نرم افزارها و خصوصیات و کاربرد آنها بدست آورد. چه بسا طراحان گرافیک بسیاری هستند که تجربه لازم را در مورد استفاده از این نرم افزارها ندارند، این مسئله باعث می شود که ایده های بسیار خلاقانه آنها که بر روی مانیتور کامپیوتر زیبایی فراوانی دارد به هنگام استفاده و چاپ جلوه واقعی خود را نداشته باشد.
    این تحقیق برای کمک به طراحان گرافیک و همه کسانی است که می خواهند در رشته کاری خود حضور مثبت یابند و کاری نفیس به جا گذارند.
زمانی همه طراحی ها با دست انجام می شد و چون روش ماشینی برای تکثیر وجود نداشت ناچار به طراحی مجدد از آنها بودند. اما اکنون کامپیوترها و نرم افزار های مربوط به آنها چنان تنوعی یافتند که کمتر شیئی را می توان یافت که انتقال نقش و تصویر  روی آن وجود نداشته باشد. طراحی که از قابلیت و استفاده از نرم افزارها آگاهی نداشته باشد نمی تواند کار مورد قبولی را ارائه دهد بنابراین معقول تر و صحیح تر آن است که قبل از شروع به طراحی با این نرم افزارها آشنا شویم.
    کامپیوتر به عنوان یک ابزار ساده در کار طراحی باعث شده که بسیاری از طراحان غیر آشنا مغلوب رنگها و ابزاررهای موجود در آن نرم افزارها بشوند.
در این تحقیق شما می توانید با نرم افزارهای طراحی آشنایی پیدا کرده و نقاط ضعف آنها را بشناسید و تفاوت نرم افزارهای بیت مپ  و برداری  را شناخته و هر کدام را در جای خود استفاده کنید.
    رسیدن به درک درست از نرم افزارها هدف من است اما می دانم همچون بسیاری از حرکتهای نو این تحقیق بدون ایراد نخواهد بود با وجود این امیدوارم مفید واقع شود.

بیان موضوع:
نرم افزارهای گرافیکی آن دسته از نرم افزارهایی هستند که از قابلیت طراحی برخوردارند. این طراحی می تواند شامل طرحهای سه بعدی و دو بعدی باشد که در این تحقیق به استفاده از نرم افزارهای طراحی دو بعدی اشاره شده است.
    این نرم افزارها به چند دسته تقسیم می شوند که هر یک از این دسته ها (گروه ها) از قابلیت ویژه ای برخوردار می باشند. از نرم افزارهایی که در زمینه گرافیک دو بعدی پیشرفت چشم گیری داشته است می توان از فری هند  و فتوشاپ  نام برد. که این دو نرم افزار هر کدام جزء گروهی از نرم افزارها محسوب می شوند. ما در این نرم افزارها با مدهای رنگی سروکار داریم که  شناخت این حالت و مدها برای طراح گرافیک ضرروری است.
    یک طراح باید نرم افزارهای گرافیکی را بشناسد و برای ذخیره سازی و فرمت آنها از پسوند درست استفاده کند.

اهداف تحقیق:

هدف از ارائه این تحقیق :

– آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی و کاربرد آنها
– تقسیم بندی کلی نرم افزارها و جایگاه هر یک
از آنها در این تقسیمات
– انتخاب صحیح طراح از نرم افزار با در نظر گرفتن
جایگاه استفاده از آن
– آشنایی با نرم افزار فتوشاپ و فری هند و مختصری
در مورد ابزارها و منوی آنها

اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق:
شناخت نرم افزارهای گرافیکی از اهمیت و ضرورت خاصی برخوردار است زیرا با شناخت هر یک از نرم افزارها و استفاده صحیح و به جا باعث می شود در ارزش و کیفیت کار ما اثر گذار باشد چه بسا این مسأله باعث می شود که ایده های بسیار خلاق که بر روی مانیتور جلوه فراوانی دارد به هنگام استفاده و چاپ از آب و رنگ بی افتد و جلوه خود را از دست بدهد.



نويسنده / مترجم : -
زبان کتاب : -
حجم کتاب : -
نوع فايل : -
تعداد صفحه : -

 ادامه مطلب + دانلود...



هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi