جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب رمان برنده تنهاست – پائلو کوئیلو

117,564

بازدید

دانلود کتاب رمان برنده تنهاست – پائلو کوئیلو ۳٫۳۹/۵ (۶۷٫۷۸%) ۱۸ امتیازs
دانلود رایگان کتاب برنده تنهاست نوشته پائولو کوئیلو

برنده تنهاست نام یک رمان اثر پائولو کوئلیو نویسنده مشهور برزیلی است. این رمان که بیشتر فضایی جنایی دارد، مراقبهای ژرف و دقیق بر مفاهیمی چون قدرت شخصی و رؤیاهای معصومانه ای در دنیای سینما و مد و شهرت است . ایگور ، کارآفرین موفق روس ، تصمیم میگیرد عشق ازدسترفته اش را باز بیابد: همسر سابقش ، اوا ایگور که تصور میکند زندگیش با اوا از پشتوانه ای آسمانی و مقدس برخوردار است زمانی به همسر سابقش گفته بود برای آنکه او را بازگرداند جهان های زیادی را نابود خواهد کرد . نزاع میان نیروی پلید این شخص و جامعه سر می‌گیرد و همانطور که داستان رمان پیش می‌رود مفهوم اخلاق واکاوی می‌شود. در پشت صحنهٔ این اعمال بیمارگونه تهیه‌کننده‌های سینما و هنرپیشه‌های مشهور و افراد شهیر روبه‌ زوال و مدل‌ ها و طراحان برجستهٔ دنیای مد حضور دارند که چهرهٔ مخدوش « ابرطبقه » را به تصویر می‌کشند؛ طبقهٔ برگزیده‌ ترین برگزیده‌ها، یعنی همان کسانی که روش زندگی مردم را در جهان تعیین می‌کنند. پائولو کوئلیو با تشریح زندگی این شخصیت‌ها که غالباً الهام‌ گرفته از شخصیت‌های واقعی هستند رمانی خلق کرده که هم گواهی بر زوال ارزش‌های معنوی در جهان امروز است و هم خواننده را با تعلیق‌ها و هیجان‌های بسیار چنان مسحور می‌کند که نمی‌تواند از ورق‌ زدن صفحات خودداری کند.
این داستان از زبان مردی نوشته شده که به خاطر از دست دادن عشق خود تصمیم میگیرد دنیا را نابود کند. ماجراهای این داستان در یک روز و در محیط جشنواره کن رخ می دهد و حوادثی که در این مراسمات صورت میگیرد را به تصویر می کشد هم چنین راوی داستان که خود یک سرباز در دوران جنگ بوده از روش های جالبی برای کشتن استفاده می کند. این کتاب با سایر آثار پائولو تفاوت چشم گیری دارد. برنده تنهاست ، به گفته خود پائولو کوئلیو، عکسی فوری از جهانی است که در آن زندگی می کنیم .


نويسنده / مترجم : پائلو کوئیلو / آرش حجازی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 1.8 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 469

 ادامه مطلب + دانلود...



هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi