جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب آشنایی با shortcut های مهم در SQL server 2012

1,386

بازدید

دانلود کتاب آشنایی با shortcut های مهم در SQL server 2012 5.00/5 (100.00%) 1 امتیاز

دانلود رایگان کتاب آشنایی با shortcut های مهم و کاربردی در SQL server 2012

مقدمه مولف :
با زیاد شدن تعداد نرم افزارها یکی از مشکلات کسانی (البته مشکل هم نمی شود گفت) که با SQL Server کار می کنند عدم آشنایی با Shortcut Keyهای مهم و کاربردی SQL Server می باشد. در این مقاله سعی کردم که shortcutهای مهم و کاربری جهت کار با Management Studio را استخراج و در اختیار دوستان قرار دهم . البته لازم می دونم اشاره کنم که در SQL Server 2012 (نسخه جدید SQL Server)، Management Studio شبیه به Visual Studio 2010 شده و بنابراین کسانی که با VS 2010 آشنا هستند به راحتی می توانند Shortcut key مشترک مابین SQL Server و VS را استفاده کنند. کتاب آشنایی با shortcut های مهم و کاربردی در SQL server 2012 را تقدیم علاقمندان می کنیم .



نويسنده / مترجم : مسعود طاهری
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 1.5 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 25

 ادامه مطلب + دانلود...



هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi