ترفندهای زیبایی زنان هندی
زنان هندی زیبایی خود را مدیون مواد طبیعی هستند آن ها هرگز برای آرایش و زیبایی سراغ مواد شیمیایی نمیروند, زنان هندوستان پوست و موی زیبای خود را با استفاده از مواد طبیعی و روغن های گیاهی بدست می آورند. اگر مشتاق هستید با ترفندها و رازهای زیبایی زنان هندی بیشتر آشنا شوید با ما در ادامه همراه باشید .




زیبایی پوست با گلاب
گلاب در کیف آرایشی هر خانم هندی پیدا میشود, گلاب پوست صورت را صاف و شفاف میکند و مهمتر از همه طبیعی است. راز زیبایی و شادابی پوست زنان هندی استفاده از گلاب است که بوی خوبی هم دارد. گلاب خاصیت روشن کنندگی و التیام بخشی پوست را هم دارد.


ماسک زردچوبه
هندی ها از زردچوبه زیاد استفاده میکنند و از ماسک آن برای پاک و شفاف شدن پوست صورت شان استفاده میکنند آنها معتقدند زردچوبه موهای زائد را نیز از بین میبرد.




روغن های گیاهی برای مو
و اما راز زیبایی و پرپشتی موهای زنان هندی را به شما میگوییم آن ها از روغن های گیاهی مانند روغن نارگیل برای ضخیم و بلند شدن موهایشان استفاده میکنند, اگر شما هم موهای پرپشت و بلند میخواهید روغن نارگیل فراموش نشود.


حنا برای مو
حنا در کشور هند هنوز هم پر مصرف و محبوب است, آن ها از حنا برای زیباتر شدن دست و پاهایشان استفاده میکنند و همچنین از حنا به عنوان رنگ مو استفاده میکنند که باعث درخشان و پرپشت شدن موها میشود و شوره سر را درمان میکند.
نمناک
نشر : takbook.com