روزنامه رسمی شرکت
انجام روزنامه رسمی شرکت بعداز صدور آگهی ثبتی که توسط اداره ثبت شرکتها انجام میگیرد. زمانی که آگهی تاسیس ویا آگهی [تنها کاربران عضو میتوانند لینک هارا مشاده کنند. ] صادر میگردد می بایست آگهی مورد نظر را جهت درج درروزنامه رسمی بمنظور اطلاع عموم مردم و رسمیت یافتن آن ثبت نمود.در سنوات گذشته برای ثبت آگهی های شرکتها می بایستی شخص متقاضی حضورا به محل روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران واقع در تهران خیابان بهشت جنب شهرداری تهران مراجعه می نمود و یک نسخه از آگهی را با نامه اداره ثبت شرکتها تحویل می داد. البته هزینه درج آگهی در روزنامه رسمی هم همانجا توسط کارشناسان آن واحد برآورد هزینه می شد و می بایستی در یکی از شعب بانک ملی به حساب مخصوصی که برای روزنامه رسمی پیش بینی شده بود واریز نمود سپس بعد از مدتی مشخص متقاضی برای دریافت روزنامه رسمی مراجعه و نسخه کاغذی آگهی را دریافت می نمود. این امر برای متقاضیان شهرستان از طریق پست و با سپری کردن زمان بیشتری میسر بود. با راه اندازی سامانه اینترنتی ثبت شرکتها و ارتباط آن با روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران در زمان تحویل آگهی ثبتی از[تنها کاربران عضو میتوانند لینک هارا مشاده کنند. ]که دارای کد مکانیزه می باشد می توان با مراجعه به سایت روزنامه رسمی و درج کد مورد نظر در سایت،پس از پرداخت هزینه که از طریق کارتهای عضو شتاب بصورت اینترتی صورت می گیرد برای درج آگهی اقدام نمود بعد از 5 روز کاری با مراجعه به سایت به راحتی می توان نسخه اینترنتی و پی دی اف روزنامه رسمی که به امضاء رسیده وکاملا معتبر می باشد را دانلود نمود. البته با توجه به آدرسی که در زمان ثبت آگهی در سایت روزنامه رسمی ثبت می نماید نسخه کاغذی هم از طریق اداره پست به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد.
چرا روزنامه رسمی شرکت؟
روزنامه رسمی شرکت یکی از مراحل الزامی پس از ثبت می باشد . زیرا این امر باعث رسمیت بخشیدن به آگهی ثبتی گشته و برای اطلاع عموم نیز بصورت رسمی اعلام می گردد. باید توجه داشت درج در روزنامه رسمی کشور با درج آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار کاملا متفاوت می باشد . درج آگهی های ثبتی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران تنها بخشی از اطلاع رسانی رسمی این واحد می باشد. درج تمامی مصوبات مجلس ثبت ،علائم تجاری ،اختراعات و طرح های صنعتی نیز توسط این روزنامه رسمی انجام می گیرد. روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران زیر نظر قوه قضائیه می باشد وهیچگونه شعبه یا نمایندگی ندارد.
روزنامه رسمی شرکت در موسسه هما
[تنها کاربران عضو میتوانند لینک هارا مشاده کنند. ] آمادگی خود را برای انجام مراحل درج انواع آگهی های ثبتی و علائم تجاری در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران با کمترین زمان ممکن اعلام می دارد.
همای راستین همواره یارتان باد