جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب پیوند زدن انگشت اشاره

744

بازدید

دانلود کتاب پیوند زدن انگشت اشاره ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۳ امتیازs

دانلود کتاب پیوند انگشت اشاره

«پیوند زدن انگشت اشاره» دومین اثر بلند «مهام میقانی» محسوب می‌شود.«پیوند زدن انگشت اشاره» روایتی تودرتو و پر از خُرده‌ داستان است که در تهران می‌گذرد. داستان با سقوط یک مرغ ماهی‌خوار غول‌پیکر در بالکن آپارتمان یکی از شهرک‌های شمال تهران آغاز می‌شود. «ارسلان» با حضور این پرنده‌ی به‌ظاهر بیمار در بالکن خانه‌اش، درگیر سلسله اتفاق‌هایی می‌شود که سویه‌هایی از زندگی شهری و خشونت عریان و گسترده شدن دایره‌ی اخلاق را پیش چشم خواننده می‌گشایند. در همان حال‌ و احوال ارسلان بعد از مدت‌ها بی‌خبری دوست میان‌سالش «فخرالدین» را ملاقات می‌کند، «فخرالدین» هم مثل مرغ ماهی‌ خوار حال‌ و روز خوبی ندارد. مرد میان‌سال چاقو خورده و ارسلان هر چه تلاش می‌کند از بلایی که سر رفیقش آمده سر دربیاورد، موفق نمی‌شود.فخرالدین به‌شدت هراسناک است و از ارسلان می‌خواهد او را به مکان امنی منتقل کند. ارسلان، فخرالدین را پیش سرایدار یک آسایشگاه می‌برد و همان‌ جاست که فخرالدین شروع می‌کند به روایتِ ماجرایی که گرفتارش شده. از سوی دیگر ارسلان که نمی‌تواند نسبت به سرنوشت مرغ‌ ماهی‌خوار بی‌تفاوت باشد، به آتش‌نشانی زنگ می‌زند و بعد باخبر می‌شود که مرغ را به‌جای باغ‌ وحش، به دلیل بیماری، روانه‌ی موزه‌ی حیات‌وحش کرده‌اند تا بعد از مرگ «تاکسیدرمی‌»اش کنند. و درست از همین‌ جا ارسلان ناخواسته وارد دنیای هراس‌ انگیز ماجراهای فخرالدین می‌شود. ماجرایی که در پس پرده‌ی روایتش نویسنده به بررسی واکنش‌ها و رفتار آدم‌های شهرنشینی که گرفتار خشونت می‌شوند می‌پردازد، خشونتی که خلاصی از آن نیست و داستان در هزارتویی از این خشونت و سرنوشت پیش می‌رود.

دانلود کتاب پیوند زدن انگشت اشاره
نویسنده : مهام میقانی
انتشارات چشمه ، دی ۱۳۹۲
دسته : ادبیات ، داستانی ، ایرانی
زبان : فارسی
شابک : ۹۷۸-۶۰۰-۶۸۴۶-۱۴-۹
قیمت کتاب الکترونیک مخصوص گوشی موبایل: ۵۰۰۰ تومان

توجه : این کتاب فقط جهت معرفی میباشد



نويسنده / مترجم : -
زبان کتاب : -
حجم کتاب : -
نوع فايل : aok , ios
تعداد صفحه : -

 ادامه مطلب + دانلود...



هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi