جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

تکنیک های خانه داری آسان

477

بازدید

تکنیک های خانه داری آسان

۴ترفند ساده ولی کاربردی در خانه داری!!

گاهی برای انجام یک کار ساده زمان زیادی صرف می کنیم  و مجبور می شویم از وسایل زیادی استفاده کنیم یا بعضی مواقع به ناچار وسایل اضافه ای می خریم ، درحالی که با کمی خلاقیت وبه کار گیری از ابزار ساده می توانیم وسیله ای کار آمد برای خود و خانواده مان فراهم کنیم و اتلاف هزینه و وقت را به حداقل برسانیم .  بسیاری از ابزار و لوازم پیش پا افتاده در مواقع ضروری آن قدر به کار می آید که تصورش برایمان سخت است و مصداق این ضرب المثل می شود که هر آن چه خوار آید روزی به کار آید و کافی است تنها کمی ذهن خود را فعال و به اشیا از زاویه ای دیگر  هم نگاه کنید. این کاری است که افراد خلاق انجام می دهند. در مقاله امروز به بخشی از ترفندها یا به عبارتی خلاقیت ها اشاره کرده ایم که به کارتان می آید. به طور قطع با کمی خلاقیت می توانید از هزینه ها کم کنید وخود را از شر لوازم بدون استفاده خلاص کنید.



نويسنده / مترجم : -
زبان کتاب : -
حجم کتاب : -
نوع فايل : -
تعداد صفحه : -

 ادامه مطلب + دانلود...



هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi