جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب آموزش اجرای اپلیکیشن های اندروید بر روی کامپیوتر

1,839

بازدید

دانلود کتاب آموزش اجرای اپلیکیشن های اندروید بر روی کامپیوتر ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز

دانلود رایگان کتاب آموزش اجرای اپلیکیشن های اندروید بر روی کامپیوتر

دو سیستم عامل اندروید ( سازنده : گوگل ) و آی او اس ( سازنده : اپل ) از سیستم عامل های برتر بازار می باشند . گوشی ها و تبلت های زیادی به این دو سیستم عامل ساخته شده اند . از آنجا که سیستم عامل آی او اس به طور انحصاری بر روی محصولات شرکت اپل قرار می گیرد ، باید گفت که سیستم عامل اندروید که بر روی برندهای زیادی تولید می گردد فروش نسبتا بیشتری دارد .



نويسنده / مترجم : رضا توکلی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 1 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 11

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود کتاب آموزش Codeigniter

5,995

بازدید

دانلود کتاب آموزش Codeigniter 4.50/5 (90.00%) 2 امتیازs

دانلود رایگان کتاب آموزش کدایگنایتر

کدایگنایتر (CodeIgniter) یک چارچوب نرم‌افزاری تحت وب متن‌باز است که برای ساختِ وب‌گاه‌های پویا به‌کار می‌رود. این فریم‌ورک که با زبان پی‌اچ‌پی نوشته شده‌است کار توسعهٔ نرم‌افزار را در سنجش با کدنویسی از آغاز شتاب می‌بخشد. این شتاب‌بخشی توسط کتابخانه‌های این فریم‌ورک انجام می‌شود که بسیاری از آنها کارهای رایج را به‌سادگی انجام می‌دهند. نخستین نگارش همگانی کدایگنایتر در ۲۸ فوریهٔ ۲۰۰۶ بود و واپسین نگارش در ۲۶ جون ۲۰۰۸ است. در کتاب آموزش کدایگنایتر با مفاهیم اولیه فریم ورک کدایگنایتر ، بخش URL ، کنترلر ، توابع ، کنترل و سازمان دھی کلاس ھا درون یک زیر پوشه ، کلاس ھای سازنده ، درست کردن چرخه ، مدل ، ارتباط با بانک اطلاعاتی ، پلاگین ھا ، ھندل کردن خطا ھا و مباحث مختلف دیگر آشنا خواهید شد.



نويسنده / مترجم : حمید رضا پهلوان
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 1.1 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 123

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود کتاب نرم افزار آموزشی PDMS

44,877

بازدید

دانلود کتاب نرم افزار آموزشی PDMS 4.50/5 (90.00%) 4 امتیازs

دانلود رایگان کتاب آموزش نرم افزار PDMS

در سالهای اخیر استفاده از نرم افزار PDMS بدلیل قابلیت های فراوان و قدرت مدیریتی بالای آن با رشد فزاینده ای در زمینه بکارگیری و استفاده در پروژه های بزرگ صنعتی و در بخشهای بالا دستی صنایع نفت و گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه و سد سازی ، طراحی موتور خانه آسمان خراشها و ….. مواجه شده است .  کتاب نرم افزار آموزشی PDMS محصول ۱۹۷۴ شرکت CADCENTER AVEVA سابق می باشد که قابلیت مدلسازی کلیه واحدهای طراحی مهندسی یک واحد را دارد . این نرم افزار از قابلیت های بالایی برخوردار است .



نويسنده / مترجم : پرویز پور مرجان
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 21 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 227

 ادامه مطلب + دانلود...

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Auto play media studio 7

1,606

بازدید

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Auto play media studio 7 3.00/5 (60.00%) 1 امتیاز

دانلود رایگان کتاب آموزش نرم افزار Auto play media studio 7

کتاب آموزش نرم افزار Auto play media studio 7 یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای ساخت Auto-run می باشد . در دنیا ساخت سی دی های مولتی مدیا و اتوران و … توسط هزاران نفر از افراد عادی صورت می گیرد که شما با فراگیری این نرم افزار می توانید فایل های Auto-run  برای سی دی هایتان ایجاد نمایید . این نرم افزار علاوه بر ساخت Auto-run قابلیت های دیگری نظیر ساخت Browser ,Video player , MP3 player , روزنامه های الکترونیکی ها سی دی های آموزشی ، آلبوم عکس ، آزمون های تستی ، معرفی محصولات و …. را نیز داراست . در این کتاب سعی بر آن بوده که تمامی قسمتهای نرم افزار مورد بحث قرار گیرد . برای این منظور در فصل اول روش نصب نرم افزار ، در ۸ فصل بعدی ایجاد یک پروژه با تمام اشیاء مورد احتیاج و روشهای استخراج و رایت بر روی سی دی ، در فصل ۱۰ برنامه نویسی پایه در Auto play media studio و در فصل ۱۱ و ۱۲ عملکرد تمام اکشن های داخل نرم افزار توضیح داده شده و در ضمیمه کتاب تعدادی برنامه آماده و توضیحاتی قرار داده شده . از امکانات جدید Auto play media studio در نسخه ی ۷ به سازگاری آن با ویندوز vista و رایت سی دی و دی وی دی در این ویندوز و …. می باشد . از امکانات اضافه شده ی دیگر به این نسخه ، کم حجم تر کردن صفحات می باشد .
حق تکثیر: توسط نویسنده بر روی اینترنت منتشر شده است .



نويسنده / مترجم : حامد حیدری
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 3.5 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 169

 ادامه مطلب + دانلود...

کتاب آموزش کامل نرم افزار دایرکتور – Adobe Diirector

11,194

بازدید

کتاب آموزش کامل نرم افزار دایرکتور – Adobe Diirector 3.00/5 (60.00%) 1 امتیاز
دانلود کتاب رایگان آموزش نرم افزار دایرکتور adobe director

ماکرومدیا دایرکتور که هم اکنون بخشی از خانواده ادوبی است که جزو قدیمی ترین نرم افزارهای ساخت برنامه‌های چند رسانه‌ای هست که تا حد زیادی به برنامه Flash شباهت دارد. Flash بیشتر برای ساخت نرم افزارهای تحت وب تخصصی شده و Director هم برای برنامه‌های چند رسانه‌ای که روی CD ارائه می‌شود البته با دایرکتور هم می‌توان برنامه‌های تحت وب ایجاد کرد و برعکس.
ساختار نرم افزار اولین نسخه از Director با مارک تجاری Adobe نسخهٔ ۱۱ است که از DirectX 9 برای موتور سه بعدی و از استاندار UNICODE برای پشتیبانی تمام زبان‌های دنیا (شامل فارسی و…) پشتیبانی فوق‌العاده‌ای دارد. همچنین توانایی‌های ۳بعدی بر مبنای موتور NVIDIA PhysX و فیلترهای عکس‌ها، ویدئو های توسعه یافته و پشتیبانی از فرمت‌های بسیار زیاد(بیش از ۴۰ نوع فرمت) و کارا از عکس‌ها و فرمت‌های صوتی از ویژگی‌های این نسخه‌است. نسخهٔ ۱۱٫۵ این برنامه توانایی‌های صدای محیطی ۵٫۱ کانالی (۵٫۱ channel surround sound audio) و افکت‌های صوتی (میکس real-time اصوات یعنی حضور اصوات مختلف همزمان بدون تداخل) و فیلترهای DSP و همچنین یکپارچه‌ گی با H.264-video برای ویدوهای تمام‌صفحه(Full Screen) و پخش ویدوهای کیفیت بالا HD (High-Definition) را دارد. پشتیبانی قدرتمند از نمایش ۳بعدی با محیط ۳بعدی غنی با قابلیت فیزیکی (جاذبه، برخوردهای غیر الاستیک، سرعت و بعضی از نیروهای طبیعت و…) به خاطر پشتیبانی از NVIDIA PhysX. پشتیبانی از نرم‌افزار قدرتمند Adobe Flash و ویدئوهایی که با تکنولوژی Flash ساخته شده‌اند. برخورداری از محیط اسکریپت نویسی قدرتمند شامل دیکشنری کامل JavaScript و Lingo و همچنین حضور قابلیت Script-Sensitive که قابلیت Click-and-Script را فراهم می‌‎آورد. افکت‌های تصویری مانند Blur، Drop Shadow،Glow و… که می‌توانید از طریق واسط یا با اسکریپت نویسی به آنها دسترسی پیدا کنید. و همچنین با استفاده از این نسخه می‌توانید پروژه‌های خود را در نسخه‎های گونان این برنامه عرضه نمایید. این نسخه شامل توانایی انتشار برای وب با Adobe Shockwave Player است.
این کتاب نرم افزار دایرکتور را بصورت تصویری و کامل آموزش میدهد و کاربر دایرکتور با محیط این نرم افزار آشنا میشود.


نويسنده / مترجم : محمد رضا محمدی - عفت قاسمی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 7.5 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 406

 ادامه مطلب + دانلود...



هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi