جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

اولین بانوی کارآفرین ملی

373

بازدید

انوشه انصاری: پولتان را برای تغییرهای بزرگ هزینه کنید.
«من به کودکان گرسنه غذا نمیدهم. نه به دلیل اینکه گرسنگی آنها برایم مهم نیست بلکه به این دلیل که غذا دادن به صد هزار یا ۱۰۰ هزار نفر مشکل را حل نمیکند. ریشههای اصلی گرسنگی به مسایلی نظیر خشکسالی و استفاده از روشهای غلط کشت و کار بر میگردد و تحقیقات فضایی نیز کمک بزرگی به ایجاد تغییر در شرایط کشت و زدودن آفت از محصولات کشاورزی میکند.»
این جوابی است که انوشه انصاری نخستین زن فضا نورد ایرانی در وبلاگ خود به افرادی میدهد که می­گویند مگر سفر یک گردشگر فضایی به مدار چقدر مهم است که ۲۰ میلیون دلار بابت آن پرداخته شود  در حالی که با این پول میتوان کودکان بسیاری را از گرسنگی نجات داد. انوشه انصاری با بیان این که پول خود را از کار سخت و از ریسکهای غیر قابل باور به دست آورده است میگوید:«به شما توصیه میکنم که ثروت خود را در جهت ایجاد تغییری بزرگ خرج کنید.»
انوشه انصاری در سال ۱۹۹۶ به همراه همسرش شرکتی به نام تلهکام تکنولوژی (TTI)، شرکت تامین کننده تجهیزات مورد نیاز شبکههای کامپیوتری را تاسیس کرد که در سال ۲۰۰۰ توسط سونوزنت ورک خریداری شد. انصاری در سال ۲۰۰۰ جایزه نخست کارآفرینی ملی ایالات متحده امریکا را به دست آورد و در سال ۲۰۰۱ مجله فورچون، انوشه را در لیست تاجران موفق ثبت کرد.
پس از فروش کمپانیTTI انوشه و همسرش شرکت دیگری به نام پرودی را پایهگذاری کردند که این شرکت با همکاری شرکت اسیپس ادونچر و آژانس فضایی فدراسیون روسیه درصدد است تا ناوگانی از فضاپیماهای تجاری برای اعزام گردشگران به ارتفاعات زیرمداری ایجاد کند. این کشتی فضایی قادر به حمل پنج مسافر به ارتفاعات زیرمداری خواهد بود تا مسافران بتوانند گرد سیاره زیرزمین و سیاهی فضا را برای دقایقی نظاره گر باشند.
این فضا پیما قرار است با یک هواپیمای مخصوص تا ارتفاعاتی بالا برده شود و سپس از هواپیما جدا شده و به ارتفاعات بالاتری برود. این هواپیما از فرودگاهی که به احتمال زیاد در راسالخیمه در کشور امارات متحده عربی ساخته میشود، پرواز خواهد کرد.
خانواده انصاری در سال ۲۰۰۴ میلادی، ۱۰ میلیون دلار جایزه برای نخستین پرواز فضایی غیردولتی اختصاص دادند. به طوری که این فضاپیما بتواند حداقل سه نفر را به ارتفاعی بیش از ۱۰۰ کیلومتر از سطح زمین رسانده و مجدداً به زمین بازگرداند. در عین حال طی دو هفته بعد از نخستین پرواز موفقیت آمیز، قادر به تکرار آن باشد. در نهایت «جایزه انصاری ایکس» به فضا پیمای کوچک «اسپیس شیبوان» تعلق گرفت.
انوشه انصاری در توصیف فضایی بایکنور گفته است: «طبق سنت ۶۰ ساله، هر فضانورد پس از بازگشت از فضا یک درخت در این مکان کاشته است. من هم امیدوارم قادر به کاشت درخت خود باشم.»
طبق توافقنامهای که میان انوشه انصاری و آژانس فضایی اروپا به امضا رسیده است وی آزمایشهای علمیای در فضا انجام دهد که این آزمایشها به درک بهتر نسبت به شرایط اقامت در فضا و کاهش مشکلات پزشکی انسانهایی که در زمین زندگی میکنند، کمک کنند.
دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟ ۱٫۵۰/۵ (۳۰٫۰۰%) ۲ امتیازs روند رشد بلاک چین و فضای ارزهای دیجیتال بسیار جذاب است. نوآوری‌های فنی و الگوهای جدید معاملاتی به‌سرعت در حال پیشرفت و تکامل هستند و همچنان جمعیت کثیری را به […]

    آشنایی با مهم ترین اصطلاحات ارز دیجیتال

    احتمالا این روزها درباره ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت‌کوین از گوشه‌وکنار در اخبار رادیو و تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی چیزهایی شنیده‌اید.

    چانه زنی برای دستمزد

    چانه زنی برای دستمزد ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۱ امتیاز مذاکره درباره حقوق بخشی مهم و معمولی از فرایند استخدام است. منتها چرا به این بخش از صحبت‌ها که می‌رسیم، کمی دستپاچه می‌شویم و نمی‌توانیم درباره دستمزد و پولی که حقمان است به‌خوبی مذاکره کنیم؟

    اشتباهات مالی را به فرزندان خود گوشزد کنیم

    اشتباهات مالی را به فرزندان خود گوشزد کنیم ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۲ امتیازs اشتباهات مالی را به فرزندان خود گوشزد کنیم/ آموزش رفتارهای مالی مناسب به نوجوانان اهمیت زیادی دارد. آموزش مهارت‌هایی از این دست باعث می‌شود مدیریت مالی در بزرگسالی به نحو بهتری انجام […]

    آزمایش علمی تناقض یا پارادوکس انتخاب

    آزمایش علمی تناقض یا پارادوکس انتخاب ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز همیشه هر چه بیشتر باشد، بهتر است. موافق نیستید؟ تنوع غذایی بیشتر در یک رستوران، طعم‌های بیشتر یک برند مربا، کانال‌های تلویزیونی بیشتر و … ما همیشه به دنبال بیشتر، بیشتر و بیشتر هستیم. […]

    سرمایه گذاری در بورس بین المللی

    سرمایه گذاری در بورس بین المللی ۳٫۴۴/۵ (۶۸٫۸۹%) ۹ امتیازs سرمایه گذاری در بورس بین المللی پیشینه تبادلات ارزی مشابه پیشینه اختراع پول است و همواره افراد به سرمایه گذاری توجه ویژه ای داشته اند. حجم معاملات در بازار به دلیل تعداد بالای افراد […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi