جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

اخبار و تکنولوژی های جدید دنیای موبایل

321

بازدید

GPhone رقیب iPhone
 
گوشی تلفن گوگل به نام‌های gPhone, Goophone ,Googlephone خواهد بود. گوگل تاکنون به عنوان سازنده نرم‌افزار جست‌وجوگر در اینترنت شناخته شده است و اینک در صدد ساخت گوشی تلفن همراهی است تا انقلابی دیگر در صنعت موبایل ایجاد نماید.
شاید نتوان گفت که امروزه استفاده از اینترنت برای همه مردم دنیا یکی از ضروریات زندگی است ولی به جرات می‌توان گفت که قسمت مهمی از زندگی افراد را به خود اختصاص داده است و البته قابل پیش‌بینی است که در آینده‌ای نه چندان دور در تمام شئون زندگی به نحو چشمگیری تاثیر خواهد داشت، به همین منظور است که شرکت‌های گوناگونی از قبیل google و Apple با توجه به این نیاز تمام هم‌وغم خود را به کار گرفته‌اند تا خدمات ویژه‌ای را در دستگاهی کوچک و قابل حمل ارائه نمایند.
بدلیل اینکه جست‌وجو در سایت‌های مختلف و پیدا کردن مطلب موردنظر علاوه بر اینکه در بعضی شرایط بسیار وقت‌گیر است، شاید نیاز به مکان خاصی هم داشته باشد، بنظر می‌رسد اگر فردی قادر باشد تا با بکارگیری دستگاهی کوچک و قابل حمل و نیز در شرایط مختلف بتواند از زمان خود بهترین استفاده را ببرد، یقینا احساس رضایت خواهد داشت.
از آنجا که تنوع و تحول درگوشی‌های تلفن همراه، روز به روز شده و همچنین متقاضیان زیادی را به سمت خود جلب کرده، می‌توان نتیجه گرفت که هر چه این وسیله مجهزتر و کاربردی‌تر باشد مورد توجه بیشتری خواهد بود.
چندی قبل بعد از تبلیغات گسترده شرکت Apple گوشی تلفن خود را با نام iPhone به بازار عرضه کرد و با اقبال خوبی مواجه شد، بطوری که در روز موعود جمعیت کثیری برای دیدن و خرید این محصول جدید که به گفته مجریان این طرح پدیده شگفت‌انگیز است، در محل فروش آن حاضر شدند.
طبق آمار موجود و بررسی نظرات افرادی که این گوشی را تهیه کرده‌اند، واضح است که شرکت Apple در این پروژه بسیار موفق بوده و افرادی هم که از آن استفاده کرده‌اند از داشتن چنین امکاناتی راضی هستند.
به تازگی شرکت google اعلام کرده است که در صدد ساخت گوشی تلفنی است که از سال ۲۰۰۶ مراحل ساخت آن شروع شده است و در بهار سال ۲۰۰۸ به بازار عرضه خواهد شد.
گوشی تلفن گوگل به نام‌های gPhone, Goophone ,Googlephone خواهد بود.
گوگل تاکنون به عنوان سازنده نرم‌افزار جست‌وجوگر در اینترنت شناخته شده است و اینک در صدد ساخت گوشی تلفن همراهی است تا انقلابی دیگر در صنعت موبایل ایجاد نماید.
گوگل میلیون‌ها دلار برای عرضه محصول جدید خود سرمایه‌گذاری کرده است و تاکنون اطلاعات مختصری از نحوه ساخت و قابلیت‌های این گوشی در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.
هر چند این اطلاعات کامل نیست ولی شرکت گوگل اعلام کرده که به زودی اطلاعات کامل‌تری در این مورد ارائه خواهد کرد.
آنچه تا کنون در تبلیغات آمده این است که اصول اصلی گوشی تلفن گوگل بر پایه آنچه در تلفن‌های همراه است، می‌باشد ولی دارای قابلیت‌هایی خواهد بود که در نوع خود بی‌نظیر است.
به گفته مجریان این طرح gPhone توسط چند شرکت که هر کدام در زمینه‌ای تخصص دارند، ساخته خواهد شد.
از اعضای شرکت‌کننده در این پروژه AT&T ,Sprint , T-Mobile ,Verizon می‌باشند. گوگل در تبلیغات خود این مژده را داده است که کاربران gPhone نهایت احساس رضایت را از یک دستگاه کوچک قابل حمل خواهند داشت زیرا که طبق نظر سازندگان gPhone اعمال چند گانه مناسبی را انجام می‌دهد که فراتر از انتظار کاربر است. به همین منظور اعضای این شرکت در حال ساخت نرم افزارهای Multi-tasking هستند تا سرویس‌های مطلوبی را به مشتریان خود ارائه دهند.
به گفته مدیر اجرایی این پروژه، شرکت گوگل درنظر دارند تا در ساخت gPhone مسیر متفاوتی، نسبت به آنچه شرکت Apple در ساخت iPhoneپیموده است را طی کند.
به نقل از مجله Wall Street Journal سازندگان این گوشی معتقد هستند که قابلیت‌های gPhone بیشتر از iPhone شرکت Apple خواهد بود و در عین حال با قیمت پایین‌تری عرضه خواهد شد.
هم اکنون قیمت iPhone بین ۴۹۹ دلار تا ۵۹۹ دلار است. شرکت گوگل درنظر دارد تا از روش تبلیغی جدیدی برای ارائه محصول جدید خود استفاده نماید.
به نظر می‌رسد که بیشتر تاکید گوگل روی انجام اعمال چند گانه وجست‌وجو در اینترنت است.
گوگل هم اکنون در حال انجام مراحل پایانی آزمایش روی یک موتور جست‌وجو برای این گوشی تلفن است و گفته شده که ممکن است تا مدتی بصورت نسخه آزمایشی در دسترس قرار گیرد تا نقاط ضعف و قوت آن بیشتر مشخص شود. گوگل از مشتریان خود خواسته است تا نیازهای خود را از یک تلفن همراه بیان کنند تا در صورت امکان در محصول جدید خود لحاظ نماید.
gPhone از لحاظ کوچکی به گوشی‌های تلفن Nokia و از نظر ظاهر هم به Treo یا BlackBerry شبیه شده است.
هم gPhone و هم iPhone علاوه بر قابلیت‌های یک تلفن همراه دارای ویژگی‌های دیگری نیز می‌باشند که در نوع خود بی‌نظیر است.
در این قسمت قابلیت‌های این دو محصول جدید به تفکیک و به اجمال بررسی شده است.
iPhone
شکل گوشی تلفن iPhone بسیار زیباست، طول آن mm 115، عرض آن mm 61 است با پهنای mm 11.6 و وزن gr 135 دارای صفحه نمایشinch 3.5 و ۳۲۰×480 پیکسل با قدرت تفکیک‌پذیری ppi163 می‌باشد.
نحوه کار با iPhone بسیار ساده است زیرا اولاً صفحه نمایش آن لمسی است و تمام منوها بصورت تصویر ظاهر می‌شود، با انتخاب هر مورد از طریق تماس کوتاه انگشت دست با منو موردنظر، کاربر می‌تواند از امکانات موجود استفاده نماید.
iPhone مجهز به سیستم پیام‌گیر است و به کاربر این امکان را می‌دهد تا طریق صفحه نمایش لیستی از پیام‌های دریافت شده را مشاهده نماید و هر کدام را که موردنظر است انتخاب کند و سپس آن را گوش دهد.
بنابراین کاربر iPhone قادر است تقدم و تاخر پیام‌های خود را به راحتی تعیین نماید. علاوه بر این هر کاربر می‌تواند لیستی از شماره‌هایی که بیشتر مورد استفاده‌اش است را تهیه کند، حتی این قابلیت را دارد که در یک لحظه با چندین شماره تماس بگیرد و تلفن کاربر به حالت تلفن کنفرانسی تبدیل شود. از دیگر قابلیت‌های iPhone ارسال و دریافت پیام کوتاه است بدین صورت که با لمس یک منو، صفحه نمایش تبدیل به صفحه کلید لمسی می‌شود و کاربر می‌تواند از طریق این صفحه کلید متن موردنظر را تایپ نماید، قابل ذکر است که iPhone دارای سیستمی هوشمند است که کلمات تایپ شده غلط را نشان داده و صحیح آن را می‌نویسد و حتی با تایپ کردن چند حرف از یک کلمه بقیه کلمه را خود کامل می‌نماید و همچنین دارای مجموعه‌ای از جملاتی است که در زبان محاوره‌ای کاربرد فراوان دارد که به راحتی کاربر می‌تواند از آنها استفاده نماید. به صفحه کلید لمسی iPhone صفحه کلید پیشگو هم می‌گویند.

iPhone دارای دوربین عکاسی با رزلوشن ۲ مگاپیکسل است و کاربر iPhone قادر است تا برای هر سوژه آلبومی ایجاد نماید و با انتخاب هر آلبوم عکس‌های آن را بصورت فیلم ببیند.
قابل توجه است که هر کاربر iPhone می‌تواند عکس‌هایی را به طور مستقیم به یک گالری بنام MacWeb بفرستد. یکی از ویژگی‌های بارز iPhone مجهز بودن این دستگاه به حسگرهای خاصی است که در هنگام چرخش گوشی توسط کاربر تصاویر بطور اتوماتیک بگونه‌ای چرخش می‌یابد که به نحو رضایت‌بخشی قابل دیدن باشد. به عبارتی اگر گوشی تلفن ۹۰ درجه چرخش داشته باشد تصویر مربوطه ۹۰ درجه خواهد چرخید.
یکی از نکات جالبی که در این تلفن وجود دارد این است که به منظور ذخیره انرژی، هنگامی که گوشی به سمت بالا یعنی به طرف گوش کاربر نزدیک می‌شود بطور اتوماتیک صفحه نمایش خاموش خواهد شد و کنترل‌های لمسی نیز غیرفعال می‌شوند تا در هنگام گفت‌وگو با گوشی از لمس منوها به صورت غیرارادی و بدون توجه جلوگیری شود.
در iPhone حسگری نوری تعبیه شده است که بصورت خودکار نور محیط را بررسی و اندازه روشنایی صفحه نمایش را کنترل می‌نماید، به این ترتیب در مکان‌هایی که تاریک است روشنایی صفحه نمایش بیشتر خواهد بود و در زمانی که نور محیط کافیست روشنایی کمتری در صفحه نمایش ایجاد می‌شود. گفته شده که صفحه iPhone یکی از جذاب‌ترین صفحات نمایش برای تماشای فیلم است در قسمت بالای صفحه کنترل‌هایی از قبیل play, pause , forward, backward و کنترل صدا تعبیه شده است که البته تمام آنها لمسی است.
از دیگر قابلیت‌های iPhone اتصال به سایت youtube است . youtubeسایتی است که در آن فایل‌های تصویری به اشتراک گذاشته می‌شود. هر کاربر می‌تواند فیلم‌های موردنظر خود را در این محیط قرار داده و فایل‌های تصویری دیگران را ببیند.
iPhone این امکان را به کاربر می‌دهد که فایل‌های تصویری این سایت را مشاهده کرده و در صورت تمایل برای دوستان خود ارسال کند، بدین منظور iPhone یک email حاوی link مربوطه را ایجاد می‌نماید. این قابلیت باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شود زیرا به جای اینکه فیلم موردنظر ارسال شود link آن فرستاده خواهد شد.
برای گوش دادن به موسیقی iPhone ، مانند یک iPod عمل می‌کند البته با کنترل‌های تماسی که به کاربر این امکان را می‌دهد تا انواع اطلاعات از قبیل اسامی خوانندگان، اسامی آلبوم‌ها، لیست ترانه‌ها و … را روی صفحه نمایش مشاهده نماید و موسیقی موردنظر خود را انتخاب کند و با تماس آرام انگشت روی صفحه نمایش و حرکت آن و صرف کوتاه‌ترین زمان از امکانات موجود استفاده نماید و نیز از کار کردن درچنین محیطی نهایت لذت را ببرد.
این ویژگی در رابطه با کتاب‌های شنیداری (ebook) که مدتی است مرسوم شده است هم صادق است. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم iPhone دسترسی به اینترنت با قابلیت‌های ویژه است. استفاده از اینترنت در iPhone مانند pc ویا Mac است و صفحات email آن با HTML بسیار قوی طراحی شده است بطوری که email کاربران با پیش زمینه‌ای از بهترین عکس‌های گرافیکی همراه با متن می‌باشد و از سرویس‌های IMAP و یا POP3 در آن استفاده شده است.
طراحی iPhone به گونه‌ای است که در یک زمان چند کار را انجام می‌دهد به عبارتی Multitasking است. به عنوان نمونه کاربر در یک لحظه می‌تواند صفحه‌ای از اینترنت را بارگذاری کند و نیز email خود را چک نماید یا در همان لحظه صفحه‌ای از یک سایت را مطالعه کند.
جالب این است که تمام مراحل جست‌وجو به صورت لمسی انجام می‌شود و برای بزرگ یا کوچک کردن صفحه نیز از طریق تماس انگشت و کشش سرسره‌ای آن روی صفحه، مطلب بزرگ یا کوچک خواهد شد. بنابراین کاربر می‌تواند با سر دادن انگشت در میان پوشه‌های اطلاعات متنوع، آلبوم‌های گوناگون و حتی صفحات اینترنت حرکت کند، و با استفاده از صفحه کلید لمسی متنی را تایپ نماید، email بفرستد یا دریافت کند، حتی دستگاه را از طریق تماس روی صفحه نمایش خاموش با روشن نماید. به نظر می‌رسد این ویژگی‌هاست که سازندگان iPhone را بر آن داشته است تا در تبلیغات خود اکیداً بیان کنند که کار با چنین گوشی تلفنی بسیار لذت‌بخش است.
iPhone از ویژگی بی‌سیم برخوردار است به همین منظور اطلاعات و تصاویر ماهواره‌ای مورد درخواست کاربر بطور مستقیم و همچنین با سرعت بسیار بالا دریافت می‌شود.
ناگفته نماند که ایستگاه‌های تقویت امواج بی‌سیم در مکان‌های مهمی از قبیل فرودگاه‌ها مراکز مخابراتی و فروشگاه‌های بزرگ و … در کشورهایی که از این تکنولوژی برخوردارند نصب شده است تا تصاویر و اطلاعات هم با سرعت بیشتر و نیز با کیفیت مطلوبی ارسال شود. تکنولوژی iPhone از چهار باند GSM(Global System for Mobile communications) استفاده می‌کند که استاندارد جهانی برای ارتباطات بی‌سیم است. گوشی تلفن همراه iPhone تحت شبکه AT&T است که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سرویس دهنده تلفن‌های بی‌سیم در امریکاست.
iPhone دارای مجموعه‌ای از اطلاعات کاربردی گوناگون است از قبیل گزارش وضع آب‌وهوا، وضعیت خرید و فروش سهام‌، خرید و فروش پول رایج کشورها، نقشه کشورها و اطلاعات مهم در رابطه با آنها مثل راه‌های ارتباطی و … این اطلاعات دائما به‌روزرسانی می‌شود. iPhone دارای سیستم GPS (Global Position System) است. در تکنولوژی iPhone از سیستم‌عامل OSX استفاده شده است. سیستم‌عامل OSX برای انجام عملیات پیشرفته شناخته شده است زیرا این قابلیت را دارد که محیطی برای نرم‌افزارهای سطح بالا و نیز موتورهای جست‌وجو ی قوی در یک دستگاه کوچک قابل حمل ایجاد نماید و همچنین دارای قابلیت‌های دیگری همچون ماشین حساب، دفتر تلفن و آدرس، تقویم، ساعت، دفتر یادداشت روزانه و … است.
gPhone
به نظر می‌رسد که ویژگی‌ها و قابلیت‌ها طراحی شده در gPhone و iPhone از جهات زیادی به هم نزدیک است ولی در پاره‌ای موارد نقاط قوت یکی بر دیگری برتری می‌یابد. از امتیازاتی که در تبلیغات gPhone ذکر شده است.
داشتن امکاناتی از قبیل Media-Search , Google Apps, Google Earth, Google Map ,GPS, Gmail است. gPhone را یک دستگاه تلفن باهوش می‌گویند. یکی از مواردی که گوگل روی آن تاکید فراوان دارد استفاده بهتر از اینترنت است.
به همین منظور gPhone دارای تکنولوژی بی‌سیم است تا اطلاعات با سرعت بیشتر در اختیار کاربر قرار گیرد در نتیجه صفحات مختلف با سرعت زیادی بارگذاری می‌شود. این شرکت اعلام کرده است که برای انجام چنین هدفی از طیف MHZ 700 استفاده خواهد کرد.
از طرفی موتور جست‌وجو در gPhone بسیار قوی خواهد بود و کار کردن با اینترنت به سادگی محیط desktop یک کامپیوتر است البته با امکانات ویژه‌ای که گوگل در موتور جست‌وجو این گوشی تعبیه کرده است.
در gPhone از سیستم‌عامل UNIX استفاده شده است و همچنین قابلیت استفاده از Youtube برای پخش فیلم را هم دارد. این گوشی دارای دوربین عکاسی است. gPhone دارای صفحه نمایش تمام رنگی است و کی‌بورد آن مانند کامپیوتر است که جست‌وجو در اینترنت را ساده، کوتاه و مختصر می‌نماید.
راز گوگل کشف شد ، gPhone موبایل نیست .
راز گوگل کشف شد! گزارش‌های جدید پیش بینی می‌کنند موتور عظیم جستجوگر گوگل در حال تهیه و ساخت یک سیستم عامل برای نصب و اجرا بر روی تلفن‌های همراه است و پروژه‌ی موسوم به GPhone به هیچ وجه برای ساخت یک گوشی موبایل جدید نیست.
متخصصان سخت افزار یک شرکت که اکنون مدت دو سال است برای اجرای این پروژه بصورت مخفی کار می‌کنند اعلام کرده اند تا پیش از این به اشتباه چنین برداشت می‌شد که گوگل قصد دارد با ساخت یک گوشی موبایل، محصول آی‌فون از شرکت اپل را با چالش دچار کند.

با این وجود، طبق آخرین اخبار منتشر شده اعتقاد بر آن است که گوگل در حال توسعه یک سیستم عامل مبتنی بر لینوکس است تا بتوان آنرا بر روی انواع موبایل‌های موجود نصب کرد و هیچگونه دشمنی نیز با اپل نخواهد داشت بلکه در حقیقت این سیستم عامل‌های Symbian و Windows Mobile هستند که باید پس از این مراقب خود باشند.
کارشناسان بر این باور هستند که گوگل قصد دارد با اینکار سیطره خود بر بازار تبلیغات آنلاین در تلفن‌های همراه را کاملآ گسترش دهد. همچنین پیش بینی می‌شود گوگل نسخه‌ای از مجموعه نرم افزارهای کنونی خود را جهت استفاده در این سیستم عامل و از طریق موبایل‌ها طراحی نماید
Apple iPhone برای تسخیر بازارها می آید . ( iPod + Mobile )
 
دتی است که از معرفی iPhone شرکت اپل می گذرد . این دستگاه که همه منتظر ورود آن به بازار موبایل هستند یک iPod با صفحه نمایش بزرگ ، یک گوشی تلفن همراه ، یک ترمینال متحرک اینترنت (mobile Internet terminal ) ، یک دوربین دیجیتال و یک portable PIM organizer در یک دستگاه می باشد .
ویژگیهای منحصر به فرد این دستگاه وجود سیستم عامل X و صفحه نمایش لمسی حساس به انگشتان دست است که نیازی به قلم ندارد .
این مدل بسته به درخواست کاربر دارای ۴ یا ۸ گیگا بایت حافظه داخلی می باشد که البته فضای بسیار زیادی برای موزیک و عکسها و فایلهای شماست و از این نظر مشابه iPod می باشد .
این مدل دارای صفحه نمایش لمسی TFT 3.5 اینچی با رزولوشن ۴۸۰*۳۲۰ پیکسل می باشد.
اما بر خلاف iPod این دستگاه دارای دوربین ۲ مگاپیکسل می باشد .
همچنین دارای accelerometer می باشد که به شما امکان انتخاب حالت تصویر بصورت landscape ویا portrait را می دهد .
پهنای دستگاه فقط ۱۱٫۶ میلیمتر است .

iPhone قابلیت عملکرد در چهار باند GSM/EDGE را داراست . اما از ۳G/HSDPA پشتیبانی نمی کند . همانطور که مشخص است این دستگاه یک اسمارت فون فوق العاده است که علاوه برنقش کلاسیک گوشی تلفن همراه یعنی گرفتن تماس امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد . علاوه بر این دارای ( Wi-Fi (802.11b/gو بلوتوث ورژن ۲ می باشد .
از دیگر ویژگیهای منحصر به فرد این مدل وجود Proximity sensor می باشد که بصورت خودکار وقتی که نزدیک گوش می شود صفحه نمایش خاموش می شود و Ambient light sensor نیز بصورت خودکار روشنی تصویر را تنظیم می کند .
از دیگر تواناییهای این دستگاه چند رسانه ایی طراحی منحصربه فرد برای اینترنت و وب بروزر عالی آن است . وب بروزر استثنایی این دستگاه Safari web browser می باشد که دارای Google search و نرم افزارهای Google Maps می باشد و می توانند شما را به سراسر جهان ببرد . متاسفانه دستگاه فاقد گیرنده GPS است .
البته کارایی دستگاه با استفاده از برنامه هایی که برای Mac OS X طراحی شده است افزایش می یابد . این دستگاه فعلا در آمریکا عرضه شده است و باید منتظر ورود آن به بازارجهانی در June 2007 ماند .
قیمت اولیه این دستگاه برای شبکه های Cingular با ظرفیت ۴ گیگابایتی ۴۹۹ و برای ۸ گیگابایتی ۵۹۹ دلار آمریکا با دوسال گارانتی می باشد .

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    تأثیر هوش مصنوعی بر آینده کودکانمان

    تأثیر هوش مصنوعی بر آینده کودکانمان ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۱ امتیاز کلسی پایپر، روزنامه نگار امریکایی و از کارکنان سایت “وُکس” است جایی که او برای ستون Future Perfect می‌نویسد که موضوعات مختلفی را از دیدگاه نوع دوستی موثر پوشش می‌دهد. پایپر نگران خطرات فاجعه […]

    عجیب ترین تکنولوژی های آینده

    عجیب ترین تکنولوژی های آینده : شاید چیزی که هنگام تماشای فیلم‌های علمی‌تخیلی و آینده‌نگر انسان را به هیجان می‌آورد، امید به دیدن و تجربه‌ی چنین تکنولوژی‌هایی در آینده‌ی نزدیک است.

    نگرانی از توسعه هوش مصنوعی

      نگرانی از توسعه هوش مصنوعی مروری بر شاخص‌ترین نگرانی‌های کارشناسان در مورد توسعه سریع و شتاب‌زده هوش مصنوعی و تهدیدات بالقوه این فناوری، نشان می دهد که عواقب این فناوری اعتماد، اخلاق و دموکراسی را نشانه می گیرد.

    شناخت بهترین گوشیها برای بازی

    در ادامه به معرفی بهترین گوشی‌های موبایل موجود در بازار ایران می‌پردازیم که نه تنها برای هر مقدار بودجه‌ای مناسبند بلکه در انجام بازی‌هایی با گرافیک بالا عملکرد خوبی نیز دارند.

    بررسی اهمیت المنت دیزل ژنراتور

      بررسی اهمیت المنت دیزل ژنراتور   مقدمه المنت دیزل ژنراتور یکی از اجزای مهم و کاربردی در موتور های دیزل ژنراتور می باشد. در واقع وجود این المنت سبب می شود که دمای آب موتور گرم شده و موتور عملکرد صحیح خود را […]

    راهنمای خرید درب ضد سرقت

    اگر قصد خرید درب ضد سرقت را داشته و به فروشگاه‌های عرضه این محصول در بورس درب مراجعه کنید؛ حتما با انبوهی از مدل‌های این کالا مواجه می‌شوید. حتی در فروشگاه‌های اینترنتی نیز تنوع بالایی از درب‌های ضد سرقت به مشتریان عرضه می‌شود.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi