جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

ناگفته هایی از جلسه رهبر انقلاب با دولت برای حل پرونده هسته ای

267

بازدید

سایت بی بی سی با انتشار این خبر نوشت: غلامرضا آقازاده، رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی ایران می‌گوید که پرونده اتمی ایران “به دقیقه ۹۰ رسیده”، اما در عین حال تأکید می‌کند که نباید رئیس جمهور جدید را برای حل فوری آن در تنگنا گذاشت.

 

 

به نوشته بی بی سی: آقای آقازاده روز سه شنبه ۱۱ تیر (دوم ژوئیه) به خبرگزاری های داخلی ایران گفته است که مسئله اصلی میان ایران و غرب “اعتمادسازی” است و دو طرف باید برای به وجود آوردن اعتماد متقابل تلاش کنند.

 

او گفته است: “اینکه غربی ها مطرح می کنند نتیجه مذاکرات و شکل گرفتن تعامل می تواند شناسایی حق غنی سازی ایران باشد، موضوعی است که تاکنون وجود نداشته و رویکرد مثبتی است که باید به آن توجه کرد”.

 

بی بی سی افزود: حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب ایران و شمار دیگری از نامزدهای انتخابات در جریان مناظره های انتخاباتی که از تلویزیون ایران پخش شد، به تندی از نحوه اداره برنامه اتمی ایران در سالهای اخیر انتقاد کردند.

 

یکی از وعده های اصلی انتخاباتی آقای روحانی، حل مسئله هسته ای ایران از طریق به کار گیری “تدبیر” بوده است.

 

آقای آقازاده با اشاره به انتقاداتی که در مناظره های انتخاباتی در مورد تصمیم گیری های اتمی ایران مطرح شد، گفت: “جفاست که فکر کنیم رهبری نمی خواسته است موضوع هسته ای حل شود… در سال ۸۷ نشانه هایی از سوی غربی ها برای حل موضوع دیده شد و رهبری جلسه ای ترتیب دادند که من هم در آن شرکت داشتم و گفتم که می توان با رویکرد جدید غربی ها، مسئله را پیش برد و رهبری تصمیم گرفتند رویکرد غربی ها مورد توجه قرار گیرد و ما دنبال مسئله برویم.”

 

اما به گفته آقای آقازاده، محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور “زیر بار قضیه نرفته” و بر اساس تحلیل های خود معتقد بوده است که نباید به سمت آن رویکرد رفت.

 

رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی ایران می گوید که به همین دلیل با آقای احمدی نژاد دچار اختلاف شده و از پرونده هسته ای کنار رفته است.

 

این سایت در پایان نوشت: آقای آقازاده ماهیت پیشنهاد غرب در سال ۸۷ را توضیح نداده است، اما ظاهرا اشاره او به پیشنهاد مبادله سوخت مورد استفاده در رآکتور تحقیقاتی تهران با ذخیره اورانیوم غنی شده ایران است.

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    ملاحظات حقوقی در رقابت های سیاسی

    چکیده اختلاف نظر اشخاص و گروه ها از یک سو و اهمیت قدرت سیاسی و دسترسی به نهادهای حکومتی از سوی دیگر، موضوع رقابت سیاسی را به بحثی مهم تبدیل کرده است.

    رازهای پنهان نام خانوادگی حسن روحانی ؟

    روحانی خوش‌پوشی که در انگلستان درس خوانده و چند زبان زندۀ دنیا را از بر است، روزگاری مسئول مذاکره با قدرت‌های جهانی درباره یکی از مهمترین پرونده‌های سیاسی- حقوقی ایران در مواجهه با جامعه بین‌المللی بوده است.

    دلایل دروغگویی سیاستمداران غربی

    آیا برخی سیاست‌مداران واقعاً تصور می‌کنند وقتی دروغ می‌گویند، دروغشان برملا نمی‌شود؟

    فاصله اسلام پا برهنگان با مدیران نجومی‌

    فاصله اسلام پا برهنگان با مدیران نجومی‌/ فاصله اسلام پا برهنگان با مدیران نجومی‌/ با انتشار سلسله فیش‌های حقوقی برخی مدیران دولتی در سال گذشته که نشان می‌داد این مدیران از بیت‌المال دریافتی‌های نجومی و بسیار کلان داشته‌اند احساسات عمومی جریحه‌دار شد، رهبر معظم […]

    آیا هارپ سلاح جدید آمریکا در جنگ های آینده است

    آیا هارپ سلاح جدید آمریکا در جنگ های آینده است ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز آیا هارپ سلاح جدید آمریکا در جنگ های آینده است/ از هارپ (HAARP) چه می دانیم؟ آیا این تکنولوژی مخوف واقعیت دارد؟ دستکاری در آب و هوا تا چه میزان […]

    مصاحبه خواندنی از زندگی خصوصی آیت الله خامنه ای

    مصاحبه خواندنی از زندگی خصوصی آیت الله خامنه ای ۴٫۴۴/۵ (۸۸٫۸۹%) ۹ امتیازs مصاحبه خواندنی از زندگی خصوصی آیت الله خامنه ای/ حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در زندگی شخصی و سلوک فردی خود چگونه رفتار می کنند؟ چند […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi